Vietättekö pääsiäistä?
Itse en vietä millään tavoin. Ihan normaali pitkä viikonloppu vaan. En ostanut pääsiäismakeisiakaan.
Kommentit (22)
Jotain pääsiäiskoristeita on, samoin kukkia ja pieniä suklaamunia. Syön pashaa. No kai se sitten on viettämistä.
Käyn ehtoollisella, vietän aikaa perheenjäsenten kanssa, rukoilen, leivon rahkaleivonnaisia, luen evankeliumeista pääsiäiskertomuksen.
Minulle joka päivä on kuin pääsiäinen tai joulu tai mikä lie. Juhlaa päivästä toiseen. T: työtön
Vietänhän minä. Leivon rahkapiirakkaa, käyn kirkossa, koristelen kotia tipuilla.
Vähän pääsiäiskoristeita sekä sopivaa ruokaa. En vietä pääsiäistä sen kristillisessä merkityksessä, mutta sen verran otan naapureita huomioon, että pyrin olemaan hiljaa. Tiistaina alkaa remontti ja sitä varten on vähän pakko valmistautua, mutta koitan siirrellä huonekaluja ilman, että kuuluu paljoa kolinaa.
Pakkohan se on kun ei voi töihinkään mennä kun työpaikka on kiinni.
Voi olla että käyn kirkossa, mutta mitään rairuohoja, pääsiäismunia tai mämmejä ym ei pääsiäiseeni kuulu. Lauantaina on ihan normaali työpäivä kuten joka ikinen vuosi eli ei ole mitään pitkää vapaatakaan.
Olen töissä seuraavat neljä päivää huomisesta alkaen. Vapaat pidän myöhemmin. Joten en juhli.
En pääse tästä sängystä mihinkään.
Kävin hakemassa tutulta kanankasvattajalta neljä pääsiäistipua, jotka ruiskutin keltaisiksi ja annan tulevana sunnuntaina viime lauantain virpojille. Muuten en aio pääsiäistä viettää.
Ryyppään kyllä ja olen netissä ja kotona.
Kyllä. Syön maksa, lanttu ja porkkanalaatikkoa, torttuja sekä konvehteja.
Perheen parissa laitamme yhdessä ruokaa, ei alkoholia. Siinäpä se.
Kyllä vietän. Meille tulee paljon sukua (lapset perheineen) ja olen leiponut ja paistanut kaikenlaista. Kotia on koristeltu. Pajunkissoja on ovenpielessä narsissien kanssa maljakossa ja muutenkin on pääsisäiskukkasia ostettu.
Mämmiäkin on yksi rove varattu, kun ei sitä kovin moni syö, mutta aina yksi rove menee.
Karitsaraukkoja meillä ei syödä, eikä muutenkaan lihaa, mutta lohta savustetaan.
Ihanaa pääsiäistä kaikille !
Vierailija kirjoitti:
Hauska vitsi. No ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska vitsi. No ei todellakaan.
Vitsi? Ihan tosissani olen. Joulun ja pääsiäisen lisäksi sama menu juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
En vietä. Olen yksin pääsiäisen.
Silloinhan pääsiäistä kannattaa viettääkin. Saa syödä kaiken yksin!
Vierailija kirjoitti:
En vietä. Olen yksin pääsiäisen.
No tuo yksinäisyys antaa sulle rajattomat mahdollisuudet tehdä mitä ikinä haluatkin. Yksin minäkin vietän, tein tänään rahkapiirakkaa, huomenna laitan possupaistin uuniin ja otan viiniä. Käyn vähän lenkkeilemässä ja leffassa, ihan itsekseni (kukaan mun ystävistä ei välitä toimintaleffoista), mutta ei haittaa:)
Sama juttu täällä.