Ps:n pitäisi järjestää mielenosoitus nykymenoa vastaan. 15000-50 000 hengen marssi stadikalle näyttönä voimasta ja kannatuksesta.
Siellä puheita ja yhteistä hurraa-huutoa. Yhteishenkeä!
Esim. JNiinistön voisi nostaa puheenjohtajistoon ja muitakin kulta-aikojen nimiä tuoda takaisin tuossa tilaisuudessa.
Muuten ei eduskuntavaaleissa käy hyvin, pelkään pahoin.
Kommentit (43)
Tää olis kyl hauska. Joku pimeä ilta syksyllä, kaikilla soihdut, rytmikäs marssi.
Voisin jopa mennä katsomaan, ihan vain jotta näen vassareiden itkevän.
Marssiihan demaritkin punaiset sirppi ja vasara-liput ylpeästi heiluen, Gulageista viis
Vierailija kirjoitti:
Hallituspuolue vastustamassa hallituspolitiikkaa? Jotain persulogiikkaa tämä?
Eikös Jani Mäkelä juuri vaatinut hallitusta laskemaan bensan hintaa.
Ei minulla ole aikaa ja mielenkiintoa marssia muualla kuin kertausharjoituksissa ja treenin vuoksi metsässä.
Äänestän persuja, koska muutakaan potentiaalista vaihtoehtoa ei vain ole. Sinimustat, mutta ovat liian pieniä, jolloin ääni menee vain hukkaan.
Vastoin vassukoiden yleistä mantraa, olen myös oikeinkin hyviintoimeentuleva akateeminen yksilö. Kuten on myös vaimo, joka äänestää sinistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jani Mäkelä juuri vaatinut hallitusta laskemaan bensan hintaa.
Sama Jani joka huutaa rajoja kii mut pitää himassaan maamua kahleissa. Ei uskaltanut tuoda sitä edes linnanjuhliin.
PerusPersu. Suu käy mutta mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri sitä ps logiikkaa. Ei niitä voi pitää vastuussa omista päätöksistään. Voi olla että koko porukka pitäisi julistaa syyntakeettomiksi. Politiikkaan päätösten tekoon niitä ei saisi päästää. Onhan ne kaikki muutkin puolueet huonoja mutta ps on ihan omaa luokkaansa. Osa kuuluu tarkkailuluokalle ja suurin osa apuluokalle. Siellä apuluokalla tärkein opetus on että oppivat pyytämään apua aina kun eivät itse osaa. Paras ja edullisin keino on antaa perusjuomalaisten ryypätä niin etteivät ehdi muuta tekemään. Niin sanottu pienimmän haitan ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole aikaa ja mielenkiintoa marssia muualla kuin kertausharjoituksissa ja treenin vuoksi metsässä.
Äänestän persuja, koska muutakaan potentiaalista vaihtoehtoa ei vain ole. Sinimustat, mutta ovat liian pieniä, jolloin ääni menee vain hukkaan.
Vastoin vassukoiden yleistä mantraa, olen myös oikeinkin hyviintoimeentuleva akateeminen yksilö. Kuten on myös vaimo, joka äänestää sinistä.
Mielenkiintoinen pari olette, jos persun vaimo äänestää sinistä tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Persujen jäähyväiskeikka Stadikalla :DD
Jos lupaavat ihan varmasti häipyä niin voin maksaa lipun hinnan ja jättää lipun lunastamatta. Kyllä siitä vähän voi maksaa jos sillä pääsee niistä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Tää olis kyl hauska. Joku pimeä ilta syksyllä, kaikilla soihdut, rytmikäs marssi.
Voisin jopa mennä katsomaan, ihan vain jotta näen vassareiden itkevän.
Marssiihan demaritkin punaiset sirppi ja vasara-liput ylpeästi heiluen, Gulageista viis
Ovatko ne gulagit ja sirpit nyt samassa tilassa kanssasi? Puhuvatko ne?
Vierailija kirjoitti:
Olisi ehkä jopa uskottu, mutta mokasit viimeisessä lauseessa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Oikeistolaisilla on muutakin tekemistä kuin mellastaa kaduilla, nuo ovat enemmän vasemmiston sekä muiden hörhöjen hommia.
Muista Kristalliyö, tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiellettäisiin perusteella joku saattaisi lukea siellä Raamattua ääneen
Lopeta olettaminen. Äänestän persuja mutta en ole uskovainen.
Sitten olet väärässä puolueessa, sillä persut sanovat omilla sivuillaan olevansa kristillinen puolue.
Miten se kristillisyys näkyy heidän päätöksenteossaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet internetissä?
Vahingossa tuli kaksi nollaa liikaa, sori!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mä lähden heti mukaan, rajat kiinni!
Paitsi Venäjän raja. Putin on sankarimme!
T: Puoluetoimiston väki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiellettäisiin perusteella joku saattaisi lukea siellä Raamattua ääneen
Lopeta olettaminen. Äänestän persuja mutta en ole uskovainen.
Sitten olet väärässä puolueessa, sillä persut sanovat omilla sivuillaan olevansa kristillinen puolue.
Miten se kristillisyys näkyy heidän päätöksenteossaan?
Jeesustelevat paljon. Juovat paljon viiniä.
Yksinäinen persu hakee huomiota ja kommentteja paskaan elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinistä" viittaa puoluekartan oikean laitaan. Siinä missä punikki vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinistä" viittaa puoluekartan oikean laitaan. Siinä missä punikki vasemmalle.
Jos puolue haluaa viestittää väreillä jotain niin persujen värit ovat musta ja keltainen.
Ei ihme, että jotkut vieläkin äänestää näitä. Menee kaikki selitykset läpi. Niinkuin tämäkin, että vastustetaan nykymenoa (jonka puolue-eliitti on luonut).