Olen hoitanut ihoani reilun kk ajan pelkällä perusvoiteella
Ennen oli käytössä muutaman tuotteen hoitorutiini. Eipä ole iho ollut näin huonossa kunnossa pitkiin aikoihin. Poskiin noussut useampi finni ja on jotenkin samea.
Kommentit (72)
Tiedätkös aloittaja, minä en hoida kasvojeni ihoa muulla kuin vedellä ja se on aivan loistavassa kunnossa.
Heti kun lopetin kemikaaleilla ja rasvoilla läträämisen, akneni parani täysin.
Minulla oli nuorena finnejä, sitten tuli hormoni finnit. Mikään ei auttanut. Nyt käytän perusvoidetta, ja iho on hyvässä kunnossa
Minulla meni iho sameaksi ja karheaksi. Kokeilin tätä monien kehumaa tapaa hoitaa ihoa.
Herranjestas, kuinka uskalsit alkaa tuollaiseen ihmiskokeeseen?!
Minulla on tarkka korealainen ihonhoitorutiini ollut käytössä jo vuosia. Iho on kosteutettu, kuulas, lasimaisen kaunis ja meikki näyttää siinä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt Vichyn kasvovoiteita jo yli 30 vuotta, ei ryppyjä kasvoissa, kaulassa eikä dekolteella ( olen 62v). Kropan rasvaan Biothermin kosteusvoiteella. Arjessa pitää olla pientä luxusta, mulla ne on nuo voiteet.
Olen sinua muutaman vuoden vanhempi enkä ole laittanut mitää rasvoja kasvoihini.
Ihoni on täysin rypytön. Kiitos hyvät geenini.
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni iho sameaksi ja karheaksi. Kokeilin tätä monien kehumaa tapaa hoitaa ihoa.
Mäkin kokeilin ja joskus kokeilin jopa pelkkää vesipesua ilman voiteita. Iho pysyi kyllä "kunnossa", mutta oli paksun ja kauhean näköinen ja pinta epätasaisen karhea.
Ei enää ikinä tällaisia kokeiluja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kävi toisinpäin. Vaihdoin monimutkaisen rutiinin joka sisälti mm. C-vitamiiniseerumia, retinolia, niasiiniamidia, happokuorintoja, pelkkään pesuun oliiviöljysaippualla ja yksinkertaiseen voiteeseen jota sitäkin laitan vain jos iho tuntuu kuivalta. Iho on tasaisemman värinen, rauhallisempi ja parempi kuin vuosikymmeniin. Mun iho tuntuu tykkäävän vähäisestä ihonhoidosta.
Käytit vaan ennen ihan liikaa aktiiviaineita.
Itse veikkaanettä ei osannut rakentaa sitä retinolia iholle joten iho reagoi ja sitten luuli että tuote on huono tai ei sovi, kun ei osannut käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt Vichyn kasvovoiteita jo yli 30 vuotta, ei ryppyjä kasvoissa, kaulassa eikä dekolteella ( olen 62v). Kropan rasvaan Biothermin kosteusvoiteella. Arjessa pitää olla pientä luxusta, mulla ne on nuo voiteet.
Olen sinua muutaman vuoden vanhempi enkä ole laittanut mitää rasvoja kasvoihini.
Niin, ja mitä sitten? Ne ovat sun geenisi, eivätkä vaikuta muhun millään tavalla. Eikä myöskään se, että käytätkö kasvoillasi mitään tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hoitanut ihoani pelkällä perusvoiteella 50 vuotta. Iho voinut aina hyvin. Koskaan ei ole ollut finnejä, ei edes teininä.
Eipä niitä aikuisilla ihmisillä muutenkaan juuri ole. Finnittömyys ei sulje pois muita ihon virheitä, kuten sameutta, pintakuivuutta ja velttoutta, ja näitä "hyväihoisilla" perusvoiteen sipaisijoilla kyllä riittää.
Kuten sanottu, iho on aina voinut hyvin. Kyse ei ole pelkästä finnittömyydestä. Ei ole tarvetta turhan takia läträtä viiden tai kymmenen purkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa kaupungilla liikkuessanne naisia joilla on hyvä iho. Ne ottaa miehensä spermat naamalle.
Sori siitä miehettömät sinkut.
Dorka 🖕
Iho on hyvä kun huolehtii ihosta oikein. On ihotyypille sopivat tuotteet ja on terveelliset elämäntavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekkin jännä juttu, että ihmiset ovat erilaisia. Mutta senhän sinä varmaan tiesitkin. -eri-
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet syönyt? Myös lisääntynyt valo vaikuttaa ihoon. Ihosi puhdistuu, kun ei kuormitu ylim. kemikaaleilla.
Rasvainen, väärillä tuotteilla hoidettu iho voi puhdistua sillä kun jättää kemikaalit hetkeksi tauolle. Kuiva iho taas ei puhdistu yhtään mihinkään vaan kuivuu ilman ulkoista kosteutusta entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hoitanut ihoani pelkällä perusvoiteella 50 vuotta. Iho voinut aina hyvin. Koskaan ei ole ollut finnejä, ei edes teininä.
Eipä niitä aikuisilla ihmisillä muutenkaan juuri ole. Finnittömyys ei sulje pois muita ihon virheitä, kuten sameutta, pintakuivuutta ja velttoutta, ja näitä "hyväihoisilla" perusvoiteen sipaisijoilla kyllä riittää.
Kuten sanottu, iho on aina voinut hyvin. Kyse ei ole pelkästä finnittömyydestä. Ei ole tarvetta turhan takia läträtä viiden tai kymmenen purkin kanssa.
Ei tarvita viittä tai kymmentä purkkia. Tuo on harhaluulo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kävi toisinpäin. Vaihdoin monimutkaisen rutiinin joka sisälti mm. C-vitamiiniseerumia, retinolia, niasiiniamidia, happokuorintoja, pelkkään pesuun oliiviöljysaippualla ja yksinkertaiseen voiteeseen jota sitäkin laitan vain jos iho tuntuu kuivalta. Iho on tasaisemman värinen, rauhallisempi ja parempi kuin vuosikymmeniin. Mun iho tuntuu tykkäävän vähäisestä ihonhoidosta.
Käytit vaan ennen ihan liikaa aktiiviaineita.
Itse veikkaanettä ei osannut rakentaa sitä retinolia iholle joten iho reagoi ja sitten luuli että tuote on huono tai ei sovi, kun ei osannut käyttää.
Kyllä mä olin sitä käyttänyt jo vuosia ilman isompia ongelmia. Jälkeenpäin ajatellen tosin silmänympärysten kreppipaperiryppyisyys luultavasti johtui retinolin kuivattavasta vaikutuksesta, samoin silmien kuivuus. Molemmat loppuivat kun lopetin retinolin käytön. Olin luullut, että ne ryppyiset silmänympärykset liittyivät vaan ikääntymiseen, mutta lähtivät pois aika äkkiä kun lopetin kuivattavien aineiden käytön, joten ei ollutkaan sitä.
Nää jotka eivät hoida ihoa@n mitenkään, skippaavat taatusti myös aurnkorasvan. Itselläni on käytössä uva+uvb 30-50 alkukeväästä syksyyn.
Mitään ei tietenkään ole käytetty kuin pikkuisen niveaa saunan jälkeen, ikää on 70 eikä yhtään ryppyä. Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa kaupungilla liikkuessanne naisia joilla on hyvä iho. Ne ottaa miehensä spermat naamalle.
Sori siitä miehettömät sinkut.
Dorka 🖕
Iho on hyvä kun huolehtii ihosta oikein. On ihotyypille sopivat tuotteet ja on terveelliset elämäntavat.
Mun iholle sopiva "tuote" on vesi ja lenkkeily, 8 - 9 tunnin yöuni ja hyvä ravitsemustilanne.
Vierailija kirjoitti:
Nää jotka eivät hoida ihoa@n mitenkään, skippaavat taatusti myös aurnkorasvan. Itselläni on käytössä uva+uvb 30-50 alkukeväästä syksyyn.
Mitään ei tietenkään ole käytetty kuin pikkuisen niveaa saunan jälkeen, ikää on 70 eikä yhtään ryppyä. Jep.
En skippaa, koska se olisi jo silkkaa typeryyttä. Silti pyrin peittämään ihon ensisijaisesti vaatteilla ja hatulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita viittä tai kymmentä purkkia. Tuo on harhaluulo.
Niin, ei tarvitakaan. Sehän tässä pointti oli.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan aurinkorasvoja, joten käytän leveälieristä päähinettä, ja vaatetusta, joka peittää, jos joudun vähänkin oleskella auringossa.
Jestas mikä ääliö.