Paljonko itseään voi kehua CV:ssä?
Kauhea pulma.. Kuinka paljon on liikaa? Mitä pitäisi ansioluetteloon kirjoittaa? Mietin vaan, että olenkohan liiaksi kehunut itseäni, kun aloitan CV:n tyyliin " Olen luonteeltani ulospäinsuuntautunut, ystävällinen, vastuuntuntoinen ja innostunut" . Ei kai tuo kauhean paha ole..?
Kommentit (10)
Jos pistän koko alkulitanjan tänne.. Kertokaa, mitä mieltä olette? Rehellisesti sanottuna minusta on ihan hyvä. :>
" Olen luonteeltani ulospäinsuuntautunut, ystävällinen, vastuuntuntoinen ja innostunut. Pidän asiakaspalveluhenkisestä työstä ja minusta on siitä paljon kokemusta. Voin työskennellä niin ryhmässä kuin yksinkin. Työni teen tunnollisesti ja tarkasti, mutta en pelkää kysyä apua tarvittaessa. Sopeudun nopeasti uusiin olosuhteisiin, olen joustava, ahkera ja motivoitunut työntekijä. Minulla on vankka ja monipuolinen kielitaito."
terkuin työhakemusta täyttävä ap
Ihan hyvältähän tuo kuulosta, jos/kun totta on :)
Mutta en kyllä laittaisi ansioluetteloon tuollaista tekstiä vaan pikemminkin itse hakemukseen. Ehkä tarkoititkin sitä?
(työkokemus, koulutus, harrastukset...). Hakemuksessa sitten tarkemmin.
Tästä on hetki aikaa kun olen näitä ansioluetteloja väsäillyt.. :)
Mutta kai sitä silti jotain pitää pistää " osaaminen ja vahvuudet" -kohtaan? Vai?
ap
Se on vain luettelo siitä, mitä olet tehnyt elämäsi aikana.
Teet emämokan, jos ansioluettelossa kerrot luonteestasi jne.
Se on ainoastaan luettelo niistä työpaikoista ja koulutuksista, kursseista, luottamustoimista jne. joissa olet ollut elämäsi aikana. Sen verran pitää olla yleissivistystä, että osaa tämän asian! t. Työantaja
vaan ihan faktatiedoilla koulutuksesta, työkokemuksesta, kielitaidosta jne. Tuon tekstisi laittaisin joko vapaaseen hakemukseen tai, jos sellaista ei ole tarkoitus tehdä, ansioluettelon loppuun jollain sopivalla otsikolla varustettuna.
Ei paha, mutta hyvin lattea ja yleinen tapa ilmaista asia.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea pulma.. Kuinka paljon on liikaa? Mitä pitäisi ansioluetteloon kirjoittaa? Mietin vaan, että olenkohan liiaksi kehunut itseäni, kun aloitan CV:n tyyliin " Olen luonteeltani ulospäinsuuntautunut, ystävällinen, vastuuntuntoinen ja innostunut" . Ei kai tuo kauhean paha ole..?
Älä kirjoita tollasta mitään sanomatonta litaniaa adjektiiveista jotka on jokaisella. Konkretia ja esimerkit toimii 199x paremmin.
Ellet ole Porvoosta
jos kerran totta, niin miksi et sitä mainitsisi? Anna mennä vaan.