Uutta tietoa väkivaltatilanteesta porvoolaisessa koulussa – epäilty on viidesluokkalainen poika
Mikä helv..ti lapsia vaivaa?Nyt nukke ja auto käteen netin sijasta.Liikkumaan ja leikkimään.Vanhemmille jokin kasvatustaito-opas.Hehän ovat ihan kuutamolla.
Kommentit (29)
Kyllä ammattilainen ajattelee aina lähtökohtaisesti lapsen etua. Mulla kyllä ammatillisuus karisee siinä vaiheessa kun henkeä uhataan teräaseella. Joku astalo kouraan ja pentua korville vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tällaiseen on puututtava ylemmältä tasolta.Ne puhelimet ja tiktok haasteet yms. sairaat ,ei lapsille kuuluvat asiat pois lapsilta.
Ylempi taho = lapsen vanhemmat, lapsen koti
Kasvatuksesta vastaavat vanhemmat, ei valtio, koulu taikka poliisi. Vaan vanhemmat. Vanhemmat asettavat rajat, rakkaudella ja jämäkkyydellä. Koulussa on kaikilla sitten helpompaa.
Entä jos on yh äiti joka on katkaisussa? Tiedätkö miten paljon näitä kullan muruja on nykyään?
Uhreja on kaksi, opettaja ja oppilas.
Vierailija kirjoitti:
Uhreja on kaksi, opettaja ja oppilas.
Tarkennan vielä, että tuo tekijä ei ole millään mittarilla uhri missään asiassa vaan puukosta sai sekä opettaja että toinen oppilas.
Vierailija kirjoitti:
Ensin kyllä kerrottiin, että kyseessä on viisivuotias.
Ei kerrottu missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerrottu missään.
Mulla lukee edelleen googlen etusivun otsikossa, että kyseessä oli viisivuotias.
"Oikaisu 2.4.2026 klo 13.35. Korjattu otsikkoa. Kyseessä on viidesluokkalainen poika, ei viisivuotias."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerrottu missään.
Mulla lukee edelleen googlen etusivun otsikossa, että kyseessä oli viisivuotias.
"Oikaisu 2.4.2026 klo 13.35. Korjattu otsikkoa. Kyseessä on viidesluokkalainen poika, ei viisivuotias."
millaisessa koulussa 5 vuotias on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerrottu missään.
Tekoäly keksi taas omiaan 😬
Suomeen tarvitaan yksityiset koulut. Pitäkää te lapsenne setakouluissa jotka niin haluatte.