En ote käteistä vastaan tori.fi-kaupoilla. Myynti sujuu nyt paremmin.
Olen laittanut ehdottoman kiellon käteisen vastaanottamiseksi kun teen kauppoja torissa.
Lopputuloksena ostajista on karsiutunut pahimmat tapaukset kuten tinkaajat, oharien tekijät tai muutoin epämääräisen oloiset tyypit. Liekö moni toimeentulotuella oleva käteisestä riippuvainen?
Suosittelen lämpimästi tätä kikkaa muillekin. Ostajat ovat niin paljon siistimpiä, kun ensisijainen maksukeino on mobilepay. Usein venyn myös tilisiirtoon erityisesti iäkkäiden tapauksessa.
Kommentit (143)
Ajatelkaas ihmiset. Täällä digirahan käyttäjät pitävät itseään parempina ihmisinä kuin muut. Laittakaa nyt kaikki te paremmat ihmiset torin nimimerkkinne näkyville, niin muut alempiarvoiset voivat valita myös olla ostamatta teiltä jos nyt sattuu joskus digirahaa olemaan . Odotan innolla kuinka moni teistä korkea-arvoisista uskaltaa seistä sanojensa takana.
On ihan ok jos et käytä käteistä, mutta älä hauku ihmisisä ketkä ei käytä käteistä. Ei käteisen käyttäjätkään hauku teitä.
Ihan vain muistutuksena, että eurot ovat virallista valuuttaa tässä maassa, oli se sitten fyysistä tai digitaalista.
Tämän maan suurimmat rikolliset eivät ole käteisen käyttäjä, ja käteisen käyttäjät eivät myöskään ole mikään ongelma tässä massa.
Nyt niiden asioiden priorisointia vähän lisää mistä vouhotetaan.
Juuri näin. Itse olen lähinnä ostanut tavaraa torissa. Noudettuna mobilepay on kätevä. Ihmettelen myös näitä jotka vaihtavat tavaran suklaalevyyn, kahvipakettiin tms.
Kertoo paljon ap:n älykkyydestä, että ilmoittaa kelaan turhaan :D