Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni häiriintynyt mies larppaa täällä naista, levittääkseen naisvihaa

Vierailija
02.04.2026 |

Ihan kuin se jäisi kaikilta älyämättä.

Miksi kaikki aina kannustavat ja tukevat naisia, kunnes naiset ovat jossain parempia/kuin muut tai menestyvät alallaan. Silloin loppuu kannustus. Miksi aina painotetaan että itseään pitää rakastaa, kunnes nainen vihdoin tekee niin, silloin ei sanota muuta kuin että onpa itsekeskeinen nirppanokka ja suorastaan toivotaan että epäonni kohtaisi niin oppisi paikkansa.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen nais naisia naista naisessa naiselle naiset taas. Voisitko koittaa olla tekeemättä nais-aloituksia edes vuorokauden verran?

Vierailija
62/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kutsutaan nykyään transuiksi, mielenterveyden häiriö.

Ihan kuten demariuskin on mielensairaus. Terminaalinen mielensairaus. Kuten transuiludegeneraatiokin on ja sen edistäminen on demariuden ytimessä.

Sattumaako?!

Tuskin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua ihmetyttää miten noihin provoihin aina lähdetään ihan täysillä mukaan, vaikka tunnistetaan ne provoiksi.

Täällä on niin helppoa huudattaa mielisairaita vasemmistoämmiä. Niillä kun ei tunnetusti ole mitään huumorintajua, niin niitä on niin helppo huudattaa ihan ajankulukseen ja huutistella selkäkeikka naurut päälle.

Sinä siis olet se häiriintynyt mies joka larppaa naista. :D  Oletko myös ristiinpukeutuja vai reilusti drag? ;DDD

Tässä on juuri yksinkertaisen naisen vastaus. Vedetään överiksi, luullaan, että joku drag tai vastaavalla haukkuminen aiheuttaisi mitään tunnekuohua toisessa ja noin huono vastaus ylimenevillä hymiöillä vain paljastaa vastaajan itsensä olevan raivon vallassa. Eli siis erittäin hyvä trollauksen kohde kyseessä.

:D

Juuri näin : )

Just tälläisten passiivis-agressiivisten akkojen takia sitä on niin kiva nakella vettä kiukaalle, kun tietää kuin helvetin raivosta kihisten ne kuola pärskyen sitten takovat näppäimistöä, ja silmät päästään pullottaen kuin Virran Sohvilla kun se alkaa keuhkota kunnolla.

Vierailija
64/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen nais naisia naista naisessa naiselle naiset taas. Voisitko koittaa olla tekeemättä nais-aloituksia edes vuorokauden verran?

Niitä tehdään ihan tasan niin kauan kuin ääliöt nais naisia naista neisesta naiselle naiset saa ulvomaan niillä. Eli ikuisesti.

Vierailija
65/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, se että sinä kuvittelet tietäväsi anonyymilla palstalla kirjoittelevien sukupuolen, on ihan yksiselitteisesti häiriintynyttä. Olen itse stem-alan nainen, esitän faktoja, enkä käytä mitään hymiöitä. Minua luullaan lähes poikkeuksetta täällä mieheksi.

Lisäksi tämä ihmisten sukupuolen arvuuttelu on lisääntynyt ihan räjähdysmäisesti tällä palstalla viimeisen 10 vuoden aikana, mikä kertoo kyllä kaiken tarvittavan tästä yhteiskunnasta nykyään.

Sinua ei luulla mieheksi sen takia, ettet käytä hymiöitä, vaan koska viestisi ovat niin tyhmiä, että kuulostavat miesten vastauksilta.

Miehet käyttää tutkitusti enemmän hymiöitä.

Ei, vaan naiset käyttävät enemmän.

Eipäs kun miehet.

Vierailija
66/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä ole muut ollu sekasin ku se muija joka pumppaa pumpulla poikalapset poksahtelemaan...

Vierailija
67/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua ihmetyttää miten noihin provoihin aina lähdetään ihan täysillä mukaan, vaikka tunnistetaan ne provoiksi.

Trolli aina selittelee, että läpällähän minä enkä yhtään kiukkua pura. Naama kumminkin nutturalla ja sormet jäykkinä 24h. Aika paljon jotkut tarvii yksipuolista hauskuutusta.

Vierailija
68/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein mt-potilaat luulevat naista mieheksi tällä palstalla. 

Aika kovat on ajatukset omista kyvyistä, kun palstan tekstien perusteella profiloit ihmisiä.

Vierailija
69/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikasta pöllitty muotisana on ”väärinsukupuolittaminen”. Päähäni ei mahdu, että jos ihmisen voi ”väärinsukupuolittaa”, niin millä oikeudella te voitte sukupuolittaa yhtään ketään?

Yleensä tämä sukupuolittaja on kaiken lisäksi vasemmistolainen, sillä väärinsukupuolittamiseen liittyy myös persuttelu. Jotenkin jännää.

Ja mistä luulet näkeväsi poliittisen kannan?

Vierailija
70/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tekisi mieli akkoja vähän ojentaa kun olettavat minua naiseksi tekstistä mutta tietäähän sen mikä siitä seuraisi.

On sinulla fantasiat, miten kuvittelet ojentavasi?

Vierailija
71/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niin helppoa huudattaa mielisairaita vasemmistoämmiä. Niillä kun ei tunnetusti ole mitään huumorintajua, niin niitä on niin helppo huudattaa ihan ajankulukseen ja huutistella selkäkeikka naurut päälle.

Sinä siis olet se häiriintynyt mies joka larppaa naista. :D  Oletko myös ristiinpukeutuja vai reilusti drag? ;DDD

Tässä on juuri yksinkertaisen naisen vastaus. Vedetään överiksi, luullaan, että joku drag tai vastaavalla haukkuminen aiheuttaisi mitään tunnekuohua toisessa ja noin huono vastaus ylimenevillä hymiöillä vain paljastaa vastaajan itsensä olevan raivon vallassa. Eli siis erittäin hyvä trollauksen kohde kyseessä.

Just tälläisten passiivis-agressiivisten akkojen takia sitä on niin kiva nakella vettä kiukaalle, kun tietää kuin helvetin raivosta kihisten ne kuola pärskyen sitten takovat näppäimistöä, ja silmät päästään pullottaen kuin Virran Sohvilla kun se alkaa keuhkota kunnolla.

No siis, itsehän olen nainen ja ihan yleistrolli ilman mitään aatesuuntaa. Kun huomaan trollialoituksen, trollaan sinne. En tee itse omia aloituksia.

Olen vaan huomannut, että nämä sukupuolivääntöketjut ovat niitä missä on palstan eniten tunteiden vietävissä olevat keskustelijat siksi ovat helppoja trollauksen kohteita, ihan puolin ja toisin. Naiset kuitenkin miehiä helpompia. En minä jaksa noita keskusteluja oikeasti edes lukea, vaan syötän ne jollekin tekoälyllä ja pyydän antamaan kiukkuisen vasta-argumentin joko vihaisena feministinä tai vaihtoehtoisesti vihaisena inkkelinä, riippuen siitä kummalle taholle olen vastaamassa. Muokkaan tekoälyn antamaa vastausta sen verran, ettei se kuulosta ihan niin ai:ltä ja tuuppaan menemään. Kaikkiin laittamiini viesteihin vastataan.

Yleensä kiukkumiehet luovuttavat nopeammin ja jaksavat jutella tekoälyvastauksille noin 3-5 sivua, mutta naiset huomattavasti pidempään. Paras on ollut sellainen kerta kun peukutuksista päätellen n. neljän naisen ryhmä ulvoi tekoälylle 13 sivun verran ja aamulla palstan avauduttua, palasivat heti ketjuun vinkumaan. Silloin harmillisesti mode oli aktiivisempi ja poisti ketjun aika nopeasti.

Sanoisin siis, että tällä palstalla on paljon täysin tunteiden vietävissä olevia keskustelijoita, jotka lähtevät trollauksiin mukaan, mutta miehiä on vaikeampi trollata, koska heti juonen ymmärrettyään lopettavat vastaamasta, mutta naiset jaksavat ruokkia trollia loputtomasti jos mode ei puutu peliin.

Vierailija
72/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että vain yksi hyvin sairas mies mieleltään. Ja sitäkin ahkerampi kirjoittamaan. Varmaan päivystää täällä seitsemästä ilta yhteentoista joka päivä vuodesta toiseen

Kirjotusasu on tankkaavan samankaltainen kaikissa. Ja sama kirjoitusasu on myös näissä en saa tykkäyksiä Tinderissä, missä kaikki naiset on, nuorten naisten kannattaa hankkia itselleen vanhempi mies  jne. Joka kerta provosoituu noissa haukkumaan naisia. Samaan aikaan kaipaa ja vihaa.

Yksinäinen surullinen mies, joka heijastaa oman osaamattomuutensa, kaunansa ja katkeruutensa naisiin,, kun he eivät kiinnostu (enää???) hänestä.

Vierailija
73/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämies se jaksaa jauhaa samaa naaras/uros settiä. Mielikuvat saavat varmaankin sinut voimaantumaan. Todelliset kohtaamiset Virran Sohvien kanssa jäävät vain unelmaksi.

Vierailija
74/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni häiriintynyt mies larppaa täällä naista"

Miten niin vain täällä? Netti on pullollaan häiriintyneitä miehiä jotka larppaavat naisia ja iltapäivän roskalehdissä on harvase päivä uutisia näistä samoista häiriintyneistä larppaajista. Onneksi tuo hullutus alkaa olla vähenemään päin.

Vierailija
75/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä taas mietityttää että mitä hauskaa trollaamisessa edes on? Kun voisi käyttää aikansa paljon fiksummin mutta ehei, eihän sellainen ole kivaa.

Vierailija
76/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel-miesten ongelma on se, että he kykenevät "menestymään" vain yhdessä asiassa. Trollaaminen. Lapsellista vänkäämistä, kuten myös se että koulupojat huorittelevat naisopettajia tai luokan tyttöjä. 

Incel-mies on itsensä pahin vihollinen. Eikä osaa edes nauraa itselleen. Päin vastoin. Kun naiset nauravat, incel-mies raivostuu niin, että alkaa suoltaa tappouhkauksia. Itse sain joskus tappouhkauksia somessa. Otin niistä kuvankaappaukset, pistin menemään poliisille, ja otin 3 päivää sairaslomaa (palkallista). 

Opettajan huorittelu on tosiaan vähän sama kuin tuntemattoman nimittely inceliksi.

Naaraskin on itsensä pahin vihollinen velloessaan miesvihassa. Sylki roiskuu kun hän naputtelee tarinoitaan inceleistä. Se pieni ero inceleihin hänessä on, ettei hän edes tajua kun miehet nauravat hänelle.

Naaras.. yrität olla mukafiksu käyttämällä tuota sanaa naisia halveeraavasti. 

Oikeasti kaikki nauraa inceleille, jopa miehet jotka eivät ole tuossa ideologiassa kiinni.

Vierailija
77/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että aika lauma täällä on häiriintyneitä naisiakin kun asialliseenkin miehen viestiin suhtaudutaan vihamielisesti omia traumaattisia mieskokemuksia tursuten ja siksi tästä on ikäänkuin muodostunut sellainen tuplastandardipalsta. Mies esimerkiksi kertoo kauheasta naiskumppanistaan niin aina siellä on näitä jotka alkaa ensitöikseen kaivamaan syytä miehestä.

Vierailija
78/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, se että sinä kuvittelet tietäväsi anonyymilla palstalla kirjoittelevien sukupuolen, on ihan yksiselitteisesti häiriintynyttä. Olen itse stem-alan nainen, esitän faktoja, enkä käytä mitään hymiöitä. Minua luullaan lähes poikkeuksetta täällä mieheksi.

Lisäksi tämä ihmisten sukupuolen arvuuttelu on lisääntynyt ihan räjähdysmäisesti tällä palstalla viimeisen 10 vuoden aikana, mikä kertoo kyllä kaiken tarvittavan tästä yhteiskunnasta nykyään.

Samoja kokemuksia. Minullekin on monta kertaa todettu, että en voi olla todellinen henkilö: fyysikko, suurperheen äiti.

Vierailija
79/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikasta pöllitty muotisana on ”väärinsukupuolittaminen”. Päähäni ei mahdu, että jos ihmisen voi ”väärinsukupuolittaa”, niin millä oikeudella te voitte sukupuolittaa yhtään ketään?

Yleensä tämä sukupuolittaja on kaiken lisäksi vasemmistolainen, sillä väärinsukupuolittamiseen liittyy myös persuttelu. Jotenkin jännää.

Ja mistä luulet näkeväsi poliittisen kannan?

Miksi kukaan muu kuin vasemmistolainen sanoisi toista keskustelijaa persuksi?

Vierailija
80/82 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei luulla mieheksi sen takia, ettet käytä hymiöitä, vaan koska viestisi ovat niin tyhmiä, että kuulostavat miesten vastauksilta.

Miehet käyttää tutkitusti enemmän hymiöitä.

Ei, vaan naiset käyttävät enemmän.

Eipäs kun miehet.

Ei, vaan naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi