Miksi naiset on sellaisia tuuliviirejä?
Ajatella, että 2010 naiset kaikkialla oli miehiä uskonnollisempiakin, mutta nyt länsimaissa naiset on woketuksen myötä kuulemma miehiä vähemmän uskonnollisia. Muutos on tapahtunut juuri naisissa eikä miehissä tai Jumalassa.
Ja kun ajattelee että naisilla on kuitenkin äänioikeuskin niin ei tää kauheen hyvältä teidän kannalta näytä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ap:lla voi olla äänioikeus?
En itse asiassa olekaan sitä käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät siitä mistä muut naiset pitävät. Naisissa on tosi vähän itse ajattelevia yksilöitä.
🤷🏼
Ei sinun äitisikään kovin itsenäisesti ajatteleva yksilö ole. Synnytti sinut vaikka olisi ollut älykkäämpää olla synnyttämättä.
Ei se voinut tietää millainen aivokääpiö sieltä toosasta ulos putkahtaa, toim. huom. Varmaan ajattelee nykyään kyllä juuri noin.
Siis tämä vihapuhe.
Ei ole vi ha pu hetta sanoa yhtä na is v ihaajaa a iv o kä äpiöksi. On vi h apuhetta sanoa kaikkia naisia tietynlaisiksi.
AP:llä alkaa kehittymäön hyvä kokoelma näitä "miksi naiset" -aloituksia.
1. Naisten äänioikeus
2. Naiset ja ilmastoliike
3. Naiset tuuliviireinä
Varmaan unohdin jonkun tästä listasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät siitä mistä muut naiset pitävät. Naisissa on tosi vähän itse ajattelevia yksilöitä.
🤷🏼
Ei sinun äitisikään kovin itsenäisesti ajatteleva yksilö ole. Synnytti sinut vaikka olisi ollut älykkäämpää olla synnyttämättä.
Ei se voinut tietää millainen aivokääpiö sieltä toosasta ulos putkahtaa, toim. huom. Varmaan ajattelee nykyään kyllä juuri noin.
Siis tämä vihapuhe.
Ei ole vi ha pu hetta sanoa yhtä na is v ihaajaa a iv o kä äpiöksi. On vi h apuhetta sanoa kaikkia naisia tietynlaisiksi.
On vihapuhetta todeta fakta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤷🏼
Siis tämä vihapuhe.
On vihapuhetta todeta fakta?
Ei, mutta aapeen vammaislussutukset eivät ole faktoja nähneetkään.
Mitä helvettiä uskonnolla on tekemistä äänioikeuden kanssa?