Karitsat teurastetaan jo 3-8kk ikäisinä
Eikö tällänen asia vaivaa teitä yhtään? Elämä päättyy noin nuorena.
Kommentit (192)
Minun päätäni ei vaivaa paskan vertaa! Kiva kun sinun päätäsi vaivaa!
Montakohan aloitusta vielä aiheesta tänäänkin? Luulisi, että aloittajalla olisi muutakin tekemistä kuin tehtailla näitä!
Ihmisvihaaja vegaanit taas liikkenteessä…
mutta ajattele, voit toteutttaa vanhoja perinteitä nykyaikaan skaalattuna. sekö on selitys? ja mitä tyyriimpää sen parempi?
No niin vegaanit! Nyt kun sitä karitsaakin on paljon tarjolla menette vaan sinne lihatiskille riehumaan! Täällä sillä ei ole mitään vaikutusta!
Vierailija kirjoitti:
mutta ajattele, voit toteutttaa vanhoja perinteitä nykyaikaan skaalattuna. sekö on selitys? ja mitä tyyriimpää sen parempi?
Totta helvetissä! Sehän vasta parasta onkin ja ärsyttää eniten vegaaneja!
Itseasiassa nautin vielä enemmän vegaanien kiusaamisesta kuin karitsanlihasta 😉
Parasta on bongata taas uusi aloitus ja alkaa kiusaamaan! 😁
Minä en aio sallia lapselleni veganismia! Joo ei, turha kysellä miksi en! En vain salli ja sillä selvä!
Kukkotiput heitetään elävänä myllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Minä en aio sallia lapselleni veganismia! Joo ei, turha kysellä miksi en! En vain salli ja sillä selvä!
En minäkään kun seuraan tätä keskustelua!
Parempi vaan että pääsevät kärsimyksistään nuorina sen sijaan että elävät hyväksykäytettyinä mahdollisesti huonoissa oloissa pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa nautin vielä enemmän vegaanien kiusaamisesta kuin karitsanlihasta 😉
Parasta on bongata taas uusi aloitus ja alkaa kiusaamaan! 😁
Joo ja kaikkein parasta on heittää provo ja ei lukea vastausta siihen! Mä haluun viihdyttää, sua kiihdyttää…
Näin henkilönä, joka ei syö karitsaa en ota stressiä muiden valinnoista 😎
Sinne vain lihatiskeille riehumaan vegaanit! Siellä on nyt paljon ihmisiä liikenteessä!
Itseasiassa huvittavinta tässä ketjussa on, miten vegaanit kuvittelevat olevansa älykkäämpiä kuin lihasyöjät 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö vegaaneita ällötä kun ovat itse lihaa, verta jne?
En syö itseäni.
Kannattaisi varmaan, koska muun elollisen syöminen ei ole hyväksyttävää!
Eläimillä on tunteet kuten ihmisilläkin. Kasveilla ei ole tunteita, mutta ne ovat eläviä.
Koska ihmisellä on vapaa tahto, saavat he syödä eläimiä, jos haluavat. Koska sitä ei ole kielletty. Mutta ne jotka eivät syö eläimiä saavat kertoa, miksi he eivät syö lihaa.Miksi sitten syyllistät lihansyöjiä? Eikö pääsiäisenä pitäisi olla sinullakin hieman jalompi mieli?
Tuomitsikohan Jeesuskin lihansyöjät?
Tulin tähän ketjuun vasta lopussa ja kerroin pässistä joka oli kadonnut ja oli teurastettu jouluruoaksi. Ja lapset eivät tykänneet koska heille pässi oli ystävä.
Olisi pitänyt laittaa alkuun:
olen eri
Kun en laittanut sain jollekin edelliselle tarkoitetut kommentit.
Kirjoitin myös koska ihmisellä on vapaa tahto saavat he syödä eläimiä, jos tahtovat.
Jeesus oli kasvissyöjä. Mutta hän ei tuominnut lihansyöjiä.
Olipa taas ilahduttavaa huomata, että valistus karitsan erinomaisesta mausta on mennyt viimein perille! Vuosi vuodelta vain jonot pitenee, mutta mikäs siinä on jonotellessa, kun sylki suusta valuen katselee kaikkia muitakin lihoja, kaloja ja äyriäisiä…😋
Lampailta kysyttiin kuka haluaa teuraaksi, vastaus oli mää.