Laitan aina kahvilassa BMW:n avaimen pöydällä
Kommentit (47)
Likinäköisenä on ihana elää, kun ei ilman laseja mitenkään voisi nähdä jonkun avaimenperän logoa. Voi vaan kävellä ohi ja olla onnellinen
Niin, eikös ne pienipiliset osta juuri bemarin munanjatkeeksi.
Pakkohan se on pöydälle laittaa, kun ei poitsun legginseissä ole taskuja.
Vierailija kirjoitti:
Itse heilutan aina Lexuksen avaimia. Kävelen sisään punainen matto levitettynä eteeni ja hovimestari avaa oven.
Lexus on Toyota.
Onko uusissa bemareissa vielä avaimet? Vai ajeleeko ap jollain vanhalla pörisijällä?
Autolla leveilijä on joko
A) korviaan myöten veloissa tai
B) talousasioissa täysi toope jos on käyttänyt ison kasan käteistä niin huonoon sijoitukseen kuin auto
Kumpikaan ryhmä ei pahemmin vetoa vastakkaiseen sukupuoleen.
Oletan että ap on mies, joten pakko todeta myös että bemarin avoimien heiluttelu herättää korkeintaan muiden miesten mielenkiinnon, mutta ehkä se on juuri sitä mitä hän haluaakin…
itse etsn skodan tai kian omistavien miesten avaimenperiä, sillä ne n rahamiehiä. Tietää heti, että rahat on sijoitettu järkevästi. Kuten pörssiin
Mulla oli kerran Dacian avaimet pöydällä, en huomannut mitään erikoista.
Söpöä kun jollain on vielä fyysiset avaimet
Kenen autossa on fyysinen avain vielä 2026? Millä antiikin aikaisilla romuilla te ajelette?
Laitan meisselin pöydälle.
t. Asentaja
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran Dacian avaimet pöydällä, en huomannut mitään erikoista.
Naaraat kiertää kaukaa ja saa rauhassa syödä wienerleikkeen baarin pöydässä.
Varo, ettei ne katoa. Ei avaimia -ei Bemaria.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tietää, että siinä on miehellä paljon fyffee ja iso meisseli. Siksi ne ihastelee.
🤭
Se löytöavain kannattaa viedä poliisilaitokselle tai löytötavaratoimistoon, eikä jättää sitä kahvilan pöydälle.
Autonavaimella on kinkunmetsästyksessä vain vähän arvoa, se antaa olettaa että herralla on jokin kulkupeli jolla voidaan siirtyä leikkipaikalle, tai voidaan tarpeen vaatiessa leikkiä takapenkilläkin - mutta taksi on aina vaihtoehto. Sen sijaan, kun käyttää American Express Platinum korttia, lankeaa tarjoilijattaretkin polvilleen.
Auto usein paljastaa ihmisestä enemmän kuin mikään muu. Naiset ymmärtää myös autojen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse heilutan aina Lexuksen avaimia. Kävelen sisään punainen matto levitettynä eteeni ja hovimestari avaa oven.
Lexus on Toyota.
Lexus on Toyotan premium brändi. Siinä missä Toyotan varustelutaso loppuu niin alkaa Lexus.
Lyön kahvilassa meisselin pöytään niin saan ihastelua naisilta. Avaan meisselillä mitsuni ovet ja käynnistänkin sen jos vain sattuu käynmistymään.