Huomenna baariin etsimään seksikästä tavispullukkaa
Huomenna ryyppään paljon ja meen kattelee naisia, haluan etsiä tavallisen hieman pyöreen kireissä olevan tasispullukan joka antaa minulle seksiä yöllä aah
Kommentit (11)
Kyllä sun vastenmielisyytes on jo koko kaupunkipahasen tiedossa, joten vetele tumppuus vaan, jos se sun väitetty "tyttöystäväs" ei heruta, koska olet taas kerran prseilly ittes siihen jamaan.
Helpommalla Allu pääset, kuten kaikki muutkin, äidistäs ja "tyttöystävästäs" puhumattamaan, kun vaan ihan suosista kiskot ittes kaulasta kiikkuun.
Yksikään seksikäs tavispullukka ei ole kiinnostunut sinusta.
Antaa sinulle seksiä?!? Voi jumalauta. Mitä annettavaa sinulla kaljamahaisella persaukisella juopolla on naiselle, ei ainakaan hyvää panoa. Pääkaupunkiseudun baarit, varokaa.
On tainnut Allu jo ottaa melko lailla pohjia.
Vierailija kirjoitti:
Antaa sinulle seksiä?!? Voi jumalauta. Mitä annettavaa sinulla kaljamahaisella persaukisella juopolla on naiselle, ei ainakaan hyvää panoa. Pääkaupunkiseudun baarit, varokaa.
joo no mua ei vois vähempää kiinnosta, mene sinne leipäjonoo
Olen sitten baarin nurkkapöydässä, minulla on tiukka gebarditoppi, tunnista minut aivan varmasti, odotan.
Näitä on näinä woke-aikoina hyvin vähän, tavispullukoita...
Haluan kourasta kireepyllyisen muodokkaan naisen peppua ja kosketella tissejä aah