Kerro paras Pääsiäisbiisi
Aloitan: Leevi & The Leavings: Vasara ja nauloja
Kommentit (49)
Otetaan hellaribiisi. Redeemer lives YouTube joku mullen laulaa.
Putte possun nimipäivät eilen vietettiin.
Jeesuksen rakkaus yltää hänen pilkkaajiinsakin. "Jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi", hän sanoi.
What friend we have in Jeesus. YouTube.
No se armosta pelastuu laulu. Sillä armosta te me olette olemme pelastetut emme tekijälle kautta ettei kukaan kerskaisi. Joku laulaa mies .
Mehän lapsena hoilattiin sitä JA HÄN ON PYYHKIVÄ KAIKKI KYYNELEET HEIDÄN SILMISTÄÄN EIKÄ SOTAA OLE ENÄÄ OLEVA EIKÄ ITKU EIKÄ PARKUA SILLÄ KAIKKI ENTINEN ON MENNYT . HYVÄ LAULU ILMESTYSKIRJASTA NÄIN LUTERILAISEEN TYYLIIN.
Petri Nygård - Neljä vuodenaikaa
Vierailija kirjoitti:
No se armosta pelastuu laulu. Sillä armosta te me olette olemme pelastetut emme tekijälle kautta ettei kukaan kerskaisi. Joku laulaa mies .
Emme tekojemme kautta. Älköön siis kukaan enää kerskatko ! Millään.
Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuodeks, vitsa sulle palkka mulle.
Kännissä me nuorena taas istuttiin kalliolla . Ja laulettiin KALLIOLLE KUKKULALLE RAKENNAN MINÄ TALONI . Aina Jeesus mielessä kaikkialla sillä hän meissä me hänessä. Kaiken kestävä rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuodeks, vitsa sulle palkka mulle.
On tosi rumaa sanoa noin . VITSA SULLE ! SYYTTÖMIEN SYYTTELYÄ.
Miten syntinen nyt siten kukin onkin . Ristillä velkani maksettiin laulu .
Ortodoksi vai lestarituaali antaa vitsaa toisille ? Rakasta lähimmäistä .
Ristin tietä noin käymme ain eteenpäin tue Golgatan kotiin vie . Kirotkaa hei kristittyjä niin Jeesus kirkastuu.
Lapsiparat . Maalataan nyt munia ja syödään ne tiput . Siinäpä ylösnousemus tulee ulos vessanpyttyyn .