No mistä mä voin tilata sellaisen pellavafrillamekon kun bypias on pannassa?
Kommentit (34)
Miksi sellainen pitää ostaa? Ei kaikkea saa mitä haluaa, käytä niitä vaateita mitä sinulla on.
Kun pistää hakusanaksi mekko, noita tulee Temussa vastaan vaikka kuinka monta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellainen pitää ostaa? Ei kaikkea saa mitä haluaa, käytä niitä vaateita mitä sinulla on.
Ihan kuin tuo nyt olisi jotenkin kauhean kohtuuton mieliteko😄 Ja toiselle kommentoijalle, en halua ostaa temusta. Tietenkään.
Ellos
Peura collection
Zalando
Jne
Kaikki myy samaa
Joi Made in Italy hikipaja byPia vaihdettu laput muka vahingossa
Vierailija kirjoitti:
Onko näiden muidenkaan ehdotettujen firmojen vaatteiden alkuperä selvillä?
Nakoan mekot on valmistettu Virossa, pellava on tuotettu Pohjois-Ranskassa ja Belgiassa ja pellavakangas valmistettu Liettuassa.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0511/5713/9628/files/Sustainability_r…
Onneksi yritykset alkavat olla aiempaa läpinäkyvämpiä näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Nakoa - niminen firma teettää pellavatuotteet Virossa, suunnittelu tapahtuu Suomessa. Käy tsekkaan verkkokauppa. Olen itse ostanut sieltä pellavamekon ja pellavashortsit ja olen ollut tyytyväinen hankintoihin.
Bypias, suunnittelu Suomessa ja valmistus Virossa paksumpaa hyvälaatuista pellavaa. En käsitä miksi pitää laittaa pannaan, tuotanto ollut siellä Bypias pellavan osalta 13 vuotta eikä se asia ole uutisoinnista huolimatta muuttunut. Todella kauniita malleja, löytyy myös frillamekkoja. Vuosikaudet itse ostanut näitä ja tulen ostamaankin.
https://www.bypias.com/products/butterfly-pellavamekko-natural?_pos=1&_…;
Valmistettu Tallinnan ompelimossa, ehkä kaunein Bypias mekko ikinä. Pellava Liettuasta, paksumpaa ja helposti hoidettavaa pellavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ellos
Peura collection
Zalando
Jne
Kaikki myy samaa
Zalandolla on kyllä halppisrättien ohella myös kalliita design- ja luksusmerkkejäkin. En tosin tiedä onko juuri aloittajan kaipaamaa tuotetta.
Minä löysin sattumalta sellaisen firman kuin Cuosi. Hassu nimi mutta vaatteet yllättivät laadukkuudellaan. Nettikauppa, jolla varastotila ja myymälä Roihuvuoressa. Kävin tuolla myymälässä ja ostin alevalikoimasta pelkavamekon.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveä!!
Mikä on hirveä?
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveä!!
Vai poroa?
Onko näiden muidenkaan ehdotettujen firmojen vaatteiden alkuperä selvillä?