Tilillä on nyt rahaa 4,80€ ja seuraavat tuet maksetaan vasta 22. huhtikuuta
Miten pärjään seuraavaan tukipäivään saakka, ideoita otetaan vastaan? Pitääkö varastaa kaupasta ruokaa? Minulla on nälkä! =(
Kommentit (40)
Miksi sinä törppö tuhlaat kaiken heti. Mitä sinä meille valitat, ei tämä ole mikään surkimusten itkupalsta.
Makaronia koko rahalla. Lisukkeita varten ruokajonoon odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Taloudenpitosi on perseestä, ja se on äitisi syytä, koska hän ei ole opettanut sinulle elämän perusasioitat.
Entäs missä oli isät? - Sori unohdin, että eihän meitä miehiä enää tarvita, jos nainen haluaa saada lapsen.
Katso Commu-appista onko paikallista ruoka-apua.
Olen itse tuolta ruoka-apua viimevuonna hakenut ja saanut, joku naapurikylän täti toi jopa ekstrana kassillisen polttopuita että saatiin vähän lämmitettyä torppaa.
Olen tänä talvena myös itse vienyt ihmisille ruokakasseja tuota kautta. Eli apua saa kun tietää mistä pyytää <3
Tsemppiä kovasti!
Ps jos intoudut etsimään palautuspulloja käytäthän kunnon hanskoja, sain viimevuonna ilkeän haavan vanhasta pullosta.
Vierailija kirjoitti:
Puppailijat jankuttaa vaikka keskellä yötä 🥩🥸👴🏻👻
Puppailijat uuniin...
Vierailija kirjoitti:
No mihin sinä sen 10 € tuhlasit? Olisit säästänyt....
Sehän meni siihen Peukkuun
Toivottavasti kuolet.
Ei millään pahalla.
Ja laskeskelit että pääsiäiseen menisi ainakin tonni ?
Vierailija kirjoitti:
400€ riittäisi
ap
Meidän pienessä kotikaupungissa on kolmena päivänä viikossa seurakunnan tiloissa ruokailupäivä eri puolilla kaupunkia.
Diakonia järjestää, ei tarvitse anoa tai rukoilla tai kuulua seurakuntaan. N. 30 ihmistä käy kussakin tilaisuudessa, joskus saa mukaan ylijäämäruokaa tai leipäkassin.
Mene vaan rohkeasti käymään seurakunnalla, varsinkin jos on joku "aikuisten olkkari" -tyyppinen paikka.
Täällä ei ainakaan ole mitenkään mainostettu tuota ruokailua vaan diakoni aina asiakkaille vinkkaa, sekä eri asiakasryhmät jotka srktiloissa kokoontuvat vievät tietoa eteenpäin naapureilleen jne.
Täällä ei myöskään udella tilin saldoa tai köyhyyden syitä. Jonkin verrän käy päihdeongelmaisia, mutta he käyttäytyy noissa tilaisuuksissa tosi rauhallisesti kun varmaan tietävät että ikuinen porttari tulee heti jos oikein heittäytyy hankalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
400€ riittäisi
ap
Ehkä tuo on hiukan yläkanttiin laskettu yhdelle henkilölle. Meitä on kaksi aikuista ja menee suunnilleen tuon verran.
Ikuisten tukiloisten elämä on tommosta. Valinta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
400€ riittäisi
ap
Ehkä tuo on hiukan yläkanttiin laskettu yhdelle henkilölle. Meitä on kaksi aikuista ja menee suunnilleen tuon verran.
Pelkästään alkoholiin ja tupakkaan menee 300€ ja 100€ ruokaan ja herkkuihin
ap
Pistän paremmaksi. Mulla jäi tuista JA palkasta vähennettyjen asumiakulujen ja laskujen jälkeen 58e minulle ja lapselle, seuraavat rahat tulee 3.5., miten pärjätään?
Ap:lle, nyt vähän suhteellisuuden tajua tuohon jankkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Pistän paremmaksi. Mulla jäi tuista JA palkasta vähennettyjen asumiakulujen ja laskujen jälkeen 58e minulle ja lapselle, seuraavat rahat tulee 3.5., miten pärjätään?
Ap:lle, nyt vähän suhteellisuuden tajua tuohon jankkaukseen.
Voin toimia of-managerinasi jos toimit sisällöntuottajana.
Minulle riittää 10% tuotoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
400€ riittäisi
ap
Pelkästään alkoholiin ja tupakkaan menee 300€ ja 100€ ruokaan ja herkkuihin
ap
Ei ole yhteiskunnan eikä kelan/sossun velvollisuus kaivaa jollekin palstavajakille useita satasia röökiin, iloliemeen eikä mässyihin vaan ne rahat sun on kaivettava niistä tukirahoista, mitä jo saat.
Lähe messiin Leville nyt pääsiäisenä. Piffaan bissen ja burgerin. Mut hissiliput pitää maksaa itse.