Jos asunnossa syttyy tulipalo, niin onko minun pakko pelastaa vaimo ensimmäisenä, vai kylmät oluet jääkaapista?
Mitä mieltä olette, eikö parempi olisi pelastaa kylmät oluet ja laittaa asunnon ovi kiinni, jotta tulipalo ei leviäisi?
Vaimollakin on mukavan lämmintä odottaa palokunta paikalle!
T. Kiltti mies
Kommentit (30)
Ihmettelen miten mies voi olla niin nahjus, etteikö ehtisi napata naista sekä kaljoja kainaloon. Mä olisin herättänyt miehen lataamaan kaljansa reppuunsa samalla kun etsin kummankin tärkeimmät tavarat mukaan.
Miten semmonen on edes naisen saanut? Eihän kilttikset saa ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa on paradoksi. Kilttimies ei saa palstatotuuden mukaan koskaan naista, joten hänellä ei voi olla vaimoa.
Eikä ihmekään kun kaiken lisäksi se on niin tyhmä, ettei etsi ensimmäisenä lompakkoaan että voisi lähteä kaljakauppaan ja saada ehkä ruokaakin.
Vaimo on jo ulkona, kun sinä vielä etsit niitä oluitasi jääkaapista.
Kaljat tietysti. Olut maistuu parhaalta kylmänä, vaimo ei.
Vierailija kirjoitti:
Oluet ehdottomasti ensin. Naiset on sitä paitsi hyviä huolehtimaan itsestään.
Niin kuulemma ovat itsenäisiä naisia.
Riippuu hyvinki pitkälti siinttä, että missä asunnossa vaimo ja olutvarasto ovat, siinnäkö joka palaa vai jossain niistä, jotka eivät pala
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten mies voi olla niin nahjus, etteikö ehtisi napata naista sekä kaljoja kainaloon. Mä olisin herättänyt miehen lataamaan kaljansa reppuunsa samalla kun etsin kummankin tärkeimmät tavarat mukaan.
Miten semmonen on edes naisen saanut? Eihän kilttikset saa ikinä?
Onko sinulla mitään käsitystä paljonko nykynaiset painaa?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tuottaa sinulle enemmän mielihyvää.
Tällä kysymyksenasettelulla alkuperäinen kysymys ei ole edes monivalintatehtävä.
Juota akka äkkiä humalaan niin kuolee ainakin onnellisena liekkeihin, eikä ittellesi tule kiusausta juoda
Vaimo on yleensä aikuinen ihminen joka osaa itsekin ulos, koska vaimo osaa ulos sinun tehtävä on pelastaa mahdolliset kissat ja koirat ja sitten vaikka ne oluet