Kysely: Mitä palstailu antaa sinulle?
Kommentit (40)
Minä olen tämän palstan älykkäin.
Vierailija kirjoitti:
Oma elämä näyttää aina ihan täydelliseltä, kun lukee näiden urpojen tekstejä.
😂 Avasin ketjun pelkästään katsoakseni onko joku selitellyt vauvisaddiktionsa itselleen noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä just kutsuit urpoksi?
Tämän palstan kateellisia, työttömiä ja ennen kaikkea naisettomia vinkujia. Mulla on oikeus mielipiteeseeni, sori siitä.
Lasketko itsesi kyseiseen porukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Avasin ketjun pelkästään katsoakseni onko joku selitellyt vauvisaddiktionsa itselleen noin.
Se vaan on totta, arvostaa omaa elämää enemmän kun lukee naisvihaisista neitsyeistä ja kaikki koulut ja työt ryssineistä tyypeistä, jotka valittaa hallituksesta. No kohta nähdään, seuraava hallitus on vassari, vaan kun ei niillä ole yhtään sen enempää jaettavaa, siitä vasta primitiivireaktioita tuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä just kutsuit urpoksi?
Tämän palstan kateellisia, työttömiä ja ennen kaikkea naisettomia vinkujia. Mulla on oikeus mielipiteeseeni, sori siitä.
Lasketko itsesi kyseiseen porukkaan?
En, ei ole syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun selityksesi?
Täällä on paljon älykkäitä ihmisiä ja lukuisia keskusteluketjuja jotka pysyvät aktiivisina jopa vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon älykkäitä ihmisiä ja lukuisia keskusteluketjuja jotka pysyvät aktiivisina jopa vuosia.
Paljon? On vain yksi älykäs...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon? On vain yksi älykäs...
Nimittäin Puppa 👴🏻
Haluan tietää, mitä ”tavalliset” suomalaiset ajattelevat ja millaisia ihmisiä he ovat. (Ei hyvältä näytä.)
Hyvät vinkit ovat aina tarpeen: työnnä se hohkakivi perccsi.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää, mitä ”tavalliset” suomalaiset ajattelevat ja millaisia ihmisiä he ovat. (Ei hyvältä näytä.)
Samoin, oma kupla on täynnä koulutettuja, hyvin pärjääviä ihmisiä. En tunne yhtään inceliäkään, hupiahan tämä on. Ja kyllä, kun joku ruikuttaa tukien pienuutta, ajattelen että omat pääsiäisruuat on kaapissa, lammas on nykyään sikakallista.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Miten kaislat saa niitettyä? - Suhisemalla.
En seuraa esim. tosi-tv:tä, mutta tämä palsta tyydyttää mainiosti hömppävajeeni.
Ajanvietettä ja lisäksi mulle on tärkeää olla edes näin yhteydessä ihmisiin - niin säälittävältä kuin se ehkä kuulostaakin. Ei ole elämää mulla - olen tk-eläkeläinen mt-syistä ja erakoitunut omasta halusta, mutta silti välillä yksinäinen.
Keittiö on kaaoksessa (remppa kesken jo kuukauden) eikä työnteko iske. Mutta täällä aina huomaa, miten hyvin omat asiat onkaan.
Toki se kauna ja kateus aina vähän yllättää, ja se röyhkeys, miten vaaditaan vaan lisää vastikkeetonta, vaikka itse ei tehdä mitään kenenkään eteen. Eikä ole koskaan tehty, nyt on hyvä valittaa vaikeaa työmarkkinatilannetta, mutta enemmistö noista oli työttömiä silloinkin kun töitä vielä sai, jos tosissaan haki.
Puppa 👴🏻 temmeltää 🍺🍻🥃🤸🏻🥸🥳🥳