Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^TONTUT viikolla 19^^^^

07.05.2007 |

Tässä viime viikon turinat sikäli mikäli osaan liittää:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/new_post.asp?do=reply&messageID=10…

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10199360&p=1&tmode=1&smod…

Joops ei toi ekassa viestissä oleva linkki toimi. Mut jos tää?

Semmosta että; olen ihan hiilenä täällä ollut eilisestä asti. Eli ex meinaa kuin meinaakin lähteä työmatkalleen. Hoitorinkiin on valjastettu mun vanhemmat ja ex.n äiti. Tosin tää toinen mummo on kieltäytynyt mutta silti vaan..

Mä kiehuin jo eilen tossa pihalla kun ex toi kamoja tänne. Näki vissiin et nyt on tosi kyseessä kun oli pojallekin sanonu et äiti on vähä vihanen..Sanoin etten hyväksy ja jos meet niin omalla vastuullas. Tänään siitä ei ole kuulunut mitään. Tänään siis se päivä kun pitää työpaikalla sanoa lähteekö.

Muuten kaikki okei. Tonttuilen lisää myöhemmin. Sori toi sähläys linkin kanssa!!

Mannarii

Vierailija
2/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljaisia tonttuja näin alkuviikosta! Aina ahkera kirjoittelija nonulikin on kadonnut johonkin, huhuu?!

Onpas sulla mannarii tosiaan viddumainen tilanne! No, ei siinä sitten muu auta jos ex pakoilee vastuutaan. Onneksi saitte rekrytoitua isovanhemmat avuksi! Hyvä kun sun lapset on jo niin isoja, että on kuitenkin jo jonkun verran järkeä päässä ja osaavat huolehtia myös itsestään, kunhan on joku perään katsomassa.

Karhusella alkaa olemaan jännät paikat, kuinka pitkä sun kierto normaalisti on? bd bd bd bd bd bd

Äitsylle hyvää työviikkoa, toivottavasti kaikki pöpöt pysyvät poissa kimpustasi! Tulee varmaan itsekin seurattua ne euroviisut tällä kertaa, yksi kaveri pitää nimittäin lauantaina synttäreidensä yhteydessä euroviisuvalvojaiset.

).( Olin eilen seulontatutkimuksessa rönkittävänä :/ Se papa-koe tuntuu aina jotenkin ilkeeltä. Juttelin sen hoitajan kanssa, joka on kuulemma myös neuvolan puolella töissä ja hän sanoi, että voi mennä jonkun aikaa ennen kuin kroppa alkaa irrottelemaan munasoluja, jos on käyttänyt monta vuotta pillereitä, siitä huolimatta että kuukautisvuotoa tulee. En tiedä sitten, pitääkö paikkansa. Sanoi myös, että mulla on sen näköistä " vuotoa" että ovulaatio olisi käsillä. Pitää varmaan paikkansa, koska mulla nyt kp 16 ja eilen oli vatsa tosi turvonnut ja kipeä, ja tänään aamulla kauheet kananmunalimat ;) Täytenee jaksaa pupuilla siis tänään, vaikkei kauheesti huvittaiskaan ;)

Jep, jep..palataan taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää täällä olen! Koitan nyt vain olla vähän hiljemmin tän palstailun kanssa, kun on noita kaikenmoisia pelkoja... Klikkaan ainoastaa mein pinoa ja sit tota 60-lukusten pinoa(ne on jotenkin tullu kans tärkeiksi, elän ihan niidenkin elämissä...oon toivoton hölmö!)

Mulla on myös aikamoista pahoinvointia...tätä minä jo odottelin...nyt olen vähän huojentuneempi :-S Eilinen meni taas sohvalla torkkuessa kera etovan olon... Onnekis mun Rakas mies häärää kovasti plikan kanssa :-))

Pikkutuhrua on edelleen, ihan niinkun ennen plussaustakin... Onneksi tarvii jännittää enää kaksi päivää...

Sohvi on ollu alapää rönkinnässä...Se on aika alentavaa touhua! Vai olis rouvalla mamselli nyt liikekannalla ;-) eikun peitonalle, kyllä se nusuttaminen sitten hyvältä maistuu, kun pyydät vaikka ensin kokovartalohieronnan isännältä :-)

Mantariini, sun exä aika tempun teki :-Z ilkeää ja vähän kyllä itsekästäkin... Onneksi ovat noi sun lapset jo " isoja" ja on olemassa isovanhempia!!

Ookkos jo testaillu, hani :-O puuuuhh+++++++++++++++++++++++

Mites nallekarhu :-O puuuuhh++++++++++++++++++

huhuu..... palatkaas taas tontut torveilemaan tänne!

nonuliponuli

Vierailija
4/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä taas notkutaan, kun olen ehtinyt kotiin ennen miestä. Mitään asiaahan ei siis tietenkään ole :) Tätsyä ei näy enkä oikein tiedä mitä ajatella. Päässä kaihertaa lähinnä ajatus, että viime kierrossa tietenkin oli jotakin raskautumisyrityksentynkää (kun oli se 26 päivän kumma kierto) ja nyt on sitten systeemit sekaisin ja tätiä saa odottaa hamaan tulevaisuuteen, murrr. Nyt meneillään siis kp33. Ja normaali pituus lienee 31-32. Että eihän se ämmä nyt vielä ole paljon myöhässä.

Äitsylle hyviä työmatkoja ja pysyvää terveyttä!!

Johan se Mannariin entinen (onneksi!!) ukko tempun täräytti! Että kehtaakin. Onneksi matka kuitenkin onnistuu kiitos avuliaitten sukulaisten ja pääsette nauttimaan ihan kahdenkeskisestä romanttispainotteisesta ajasta yhdessä.

Sophie-parka on ollut ronkittavana. Mä inhoon sitä ihan sairaasti. Hmm, kuinkahan tääkin asenne onnistuu, jos raskaaksi tulen?? Juu, ei varmaan kovin hyvin. Pitäs kai jo varmuuden vuoksi alkaa muuttaa tätä huonoa asennetta... Lykkyä sänkyyn, yrittäkää jaksaa!!

Nonuli, äh. Nytkö se oksetus alkoi? Jospa se menis tällä kertaa nopeammin ohi. Tsemppiä sohvalle ja onneksi mies on niin loistava!

Naltsu

Vierailija
5/21 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löysi se okke nonulin kuitenkin, örk! Onneksi sulla on niin huolehtivainen mies, että voit rauhassa potea " krapulaa" sohvan pohjalla ;)

Voi karhunen, nyt kyllä jänskättää ihan tosissaan! Sulla on ihan oikeesti tätskä jo myöhässä bd bd bd bd bd +++++++++++++++++++++++ Mulla on täällä kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä :o

).( Tänään valahti taas kauhiat kanislimat housuun ja myös pikkusen verta et taitaa tosiaan olla ovis käsillä. Pitäis varmaan jaksaa sitten tänäänkin vielä pupuilla ;) Voi mies parkaa..

Missä kaikki muut tontut hiippailee, tulkaa ny tänne horisemaan, vaikkei mitään asiaa oliskaan :)

Vierailija
6/21 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan käskystä Sophien ohjetta ja tulen tänne horisemaan, vaikka ei mitään asiaa olekaan :) Pitäis nostaa peffa tästä tuolista ja siirtyä tuohon puhelimen ääreen varaamaan rakenneultra-aikaa. Mutta jotenkin mä en niin välitä tuollaisista asiapuheluista - vaikka siis asia onkin kiva. Siirrän soittamista siis vielä hetkellä...

Viime viikolla tonttuset olivat olleet ahkeria ja oli mukava lueskella kuulumisianne. Kiitos Mannarii tuosta linkityksestä - se helpottaa kummasti edellisten tekstien löytämistä!!

Onneksi Nonuli on " kunnossa" . Varmasti hyvä idea lueskella vaan nämä muutamat fiksut pinot! Ja voihan pahoinvointi - mä tiedän, miltä susta tuntuu - ihana, että miehes pitää noin hyvin plikasta huolta, että saat rauhassa kasvatella mahaasi!

Mannariin eksän tempaus oli kyllä melkoinen. Kehtasiko hän sitten tosiaankin lähteä työmatkalle? No, ONNEKSI turvaverkoston voi pyytää apuun tällaisessa tilanteessa. Mukavaahan tuollainen vaihtelu varmasti on lapsillekin!

Mä täällä ihmettelen omaa oloani, kun pahoinvointi senkun jatkuun. Juurikin kävin satsit taas heittämässä. Yleensä pahoinvointia on ollut muutamana päivänä viikossa, mutta nyt on yrjö lentänyt jo kolmena aamupäivänä peräkkäin. Äh. No, onneksi olo oksun jälkeen on hyvä. Tiedän, että tämä koneella istuminen ei paranna oloani, mutta kun en oikein muutakaan osaa näin päivisin touhuilla. Joten istun tässä ja sitten välillä heitän satsit ja jatkan istumista :)

Ymmärrän hyvin Nonulin epävarmat fiilikset maha-asukin tilanteesta - ja kuten muut kommentoivatkin jo, niin ne on varmasti ihan luonnollisia aatoksia. Mä koetan joka ilta tunnustella, josko jotain hippailuja jo tuntisin, mutta ei. Huoh, odottavan aika on pitkä... Mieskin jo selvästi odottaa, että josko sieltä mahasta alkaisi jotain tuntua.

No, tässäpä löpinäni tältä erää. Nyt tartun tuohon puhelimeen...

Fudgis 17+3

Vierailija
7/21 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikki te ihanat tonttuni jotka olitte " puolellani" tässä mun ja ex.n pikku erimielisyydessä. Homma meni loppupeleissä niin että sieltä ei kuulunut mitään. Hermoilin tiistaihin asti, kauempaa en pystynyt, ja lopulta laitoin viestiä ex.lle. Joo on kuulemma lähdössä ja ekan viikon lapset on mun vanhempien kanssa ja tokan ex.n äidin ja sillä viikolla tytön kummi on kuulemma " takapäivystäjänä" ..

Mun vanhemmatkin ihmettelee miten tää näin meni. Mun isä olis ollu valmis jopa maksamaan lapset meidän mukaan jos olis onnistunut. Vaan eipä ollut koneessa tilaa. Eikä meidän yksiössäkään ei sen puoleen.. No rehellisesti voin sanoa et kyl mielummin lähden häämatkalle ilman noita kahta mutta en tosiaankaan lähde hyvillä mielin matkaan..Pelottaa mitä poika keksii. Tuskin koko aikaa jaksaa päivystää mummon kanssa sisätiloissa. Hän ei edes kovin hyvin tunne poikaa kun ei ole koskaan vaivautunut tutustumaan.. Tää ex.n äiti on ottanut serkkuparvesta omat suosikkinsa (mun tyttö ja yksi poika) ja lopuille ei ole vaivautunut edes kunnolla puhumaan. No olen ihan hitsin tyytyväinen etten joudu enää olemaan tekemisissä sen psykon kanssa. Mut tää meni nyt näin. Eipä voi enää mitään..(Mut luulen etten ole tulevaisuudessa kovinkaan joustava ex.n menoille)

Olen jo siis vähän rauhoittunut ja matkakuumekin alkaa taas nostamaan päätään. Ostin pari t-paitaa tänään. Käytiin ostamassa tytölle Mp3-soitin ja harkitsen jos ostais itselle myös. Olis ihan kiva kuunnella omia biisejä biitsillä. Tyttö odottaa tossa että pääsisis latailemaan tuota uutta laitettaan. Niin että lyhyeksi jää tää mun juttu täl kertaa. Ajattelin nyt kuitenkin ilmottautua ettette ihan kokonaan mua unohda..

).( sen verran et 30kp tänään (34 on mun kp pituus yleensä. Välillä oli jopa yx 27 pv.) MITÄÄN oireita ei ole. Aika outoa sillä yleensä on ollut jo hehtaarimunkit turpeina ja juilintaa alavatsalla. Mutta ei siis mitään. Jos en sitten ovuloinut ollenkaan mitä jo epäilin aiemminkin. Mut jos tätipunainen pysyy poissa niin äitienpäiväaamuna testaan tasan varmasti! Yksi testi nimittäin olis odottamassa..

Mannarii

ps. nteex etten nyt kommentoi teille ihanaiset juuri mitään mut kiirettä tosiaan pukkaa..Ens kerral ehkä sitten. Sen verran kuitenkin ehdin että kanssapiinailijalleni Nallukalle lähetän kosolti plussasaäteitä++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
8/21 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou, oltiin pudottu jo toiselle sivulle!

Mannariin matka lähestyy jo kovaa vauhtia ja fiiliksetkin on taas hyvät :) En voi silti olla sanomatta, että aika paskahousu se sun ex, kun ei sitten edes ilmoittanut mitään vaan päätti ihan omanapaisesti tehdä mitä tykkää. Grrr! Olisin tossa tilanteessa ollut pikkusen raivona, onneksi sulla näyttää tuota pinnaa riittävän! Joo, suosittelen mp3:n ostamista, mulla on sellanen kovassa käytössä varsinkin matkoilla, koska mulle tulee huono olo kaikissa mahdollisissa liikennevälineissä ja jostain syystä musan kuunteleminen auttaa :)

Kiva kun Fudgiskin kävi meidän kanssa horisemassa ja olihan sulla asiaakin ;) Ikävältä kuulostaa sun " satsien heittämiset" , mutta ihmeen tyynesti osaat suhtautua asiaan, tai eipä asialle kai mitään voi, se on sitä raskausajan arkea :)

No Karhunen, joko olet testannut ;) Käy ny vähän antamassa tilannetiedotusta, kun täällä jännätään sun puolesta ++++++++

).( Meni sitten tämäkin ovis ihan hukkaan, tuli nimittäin taas sairasteltua just sopivaan aikaan :/ Pitäiskö nämä ainaiset vastoinkäymiset ottaa jonain vihjeenä, että ei ole vielä aika lasten? No, kuitenkin eilen tuli aamulla kunnon ovislimat ja vähä vertakin, joten ajattelin että jes tänään pupuillaan. Sitten kuitenkin hiljalleen päivän mittaan mun vatsa alkoi muuttua tosi kipeeksi, illalla olin vaan sohvalla ja kouristelin ja iski vielä yli 38 asteen kuumekin. Mies oli viemässä sairaalaan, mutta sanoin että en sinne arvauskeskukseen lähde, leikkaavat kuitenkin ekaksi umpisuolen pois tai törkkäävät tähystimen johonkin reikään, nou tänks! Yö meni kipuillessa, mutta nyt on kuume laskenut enkä ole enää ihan niin kipeä, vaikka on vatsa arka vieläkin. Kai sitä täytyy lääkäriin mennä jos tämä jatkuu :/

Mites muut tontut?

Vierailija
9/21 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa siis käyty, ja pikkuinen vauvanalku nähty =-) Pienessä yksiössänsä asusteli ja pikkuruinen sydän kovasti pompotteli :-) Vastasi hienosti viikkoja, eli nyt rv6+5 !! Isukki oli niin maansa myynyt, kun pienen ihmeensä näki :-)

Nyt on niin huojentunut ja onnellinen olo =-))

Tuhruttelusta sanoi sen verran, että se toisaan on kovin yleistä, ja nyt varsinkin, kun siellä tapahtuu niin paljon, istukka kehittyy jne... että pitää vain ottaa rauhallisesti, mutta nyt on kaikki niin hyvin, kuin voi olla =-))

Meillä on pikkulikka kauheessa nuhassa, ja itkeee taas korviansa, joten lääkäriaika meillä on, taaskerran, puoli kuudelta! Nyt nukkuu kipulääkkeen voimin!! Nuha pakaa myös itelle, että sen puoleen ei ole kiva olo...Mutta kaikki kestän, kunhan vain mun pikkuisten ei tartte kärsiä!!

Sohvi, tuo sun masukipu ja kuume kuulosti ihan OVISKIVUILTA :-O

Se voi nääs aiheuttaa ihan noinkin rajut oireet!! Mutta jos ei tuo tilanne tuosta pian helpota niin mene sitten heti lääkäriin!!

Mannarii ja nallukka, testatkaa jo +++++++++++++++ me ei sohvin kanssa jakseta odottaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Mannarii, anna sit vaan exäs tuta, jatkossa...grrr...ilkeä mies...

Fudgis, mahtaiskos sulla olla vaikka istukka tuossa edessä " potkunvaimentimena" , kun ei vielä hipelöintiä tunnu :-O eipä tuo silti, toiset tuntee ne paljon myöhemmin, oli istukka sitten edessä tai takana!! Kyllä se vauva pian sinulle olemassaolostaan ilmoittaa, siis muullakin tavalla kuin oksu-ololla =-)

nyt itkee taas lilkka!

nonuli

Vierailija
10/21 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa oli kuulla (tai siis lukea) Nonulin uutiset!! Siis niin mahtista! Oliko toi ultra sun neuvolan kautta vai ihan yksityisellä (paljonko kustansi?) Mulla on sellainen pieni kuvitelma et tääl meidän kulmilla tarjotaan kaksi ultraa ja niistä se eka olis aika alussa. Mutta varmaa en tiedä. Enkä tunne ketään joka olis käyny lähiaikoina. Onko teidän neitokaisella vakuutus? Varmaan kohta alkavat ehdottelemaan putkitusta jos siellä taas korva punoittaa? Paranemisia sulle ja muksulle!! En mä viitsi vielä tekstailla. Mut jos äitienpäiväaamuun mennessä ei ole punaista pöksyssä niin sitte tirautan tipat tikkuun..

Voi Sophie kuulostipa sun vatsakipu karseelle. Mitä jos se onki kiinnittymiskipua? Missä vaiheessa sun kierto on? Tai sitte se on tosiaan oviskipua niinkuin Nonuli ehdotteli. Siis MITÄÄN muuta kun jotain vauvantekemiseen liittyväähän se ei voi olla. Heh. Kävin tänään ostamassa itselle ÄMPPÄRIN! Jee miten hienoo. Justii tässä samal latailen siihen musiikkia (omilta cd-levyiltä) Varmaan sitte kivaa kun voi kuunnella lempikappaleita rantatuolissa kylmää juomaa siemaillen ja merta laiskasti toisella silmällä vahdaten...AAH!

Fudgis vähänks jännää kun kohta sieltä " tulette" kotisuomeen! Mulla on sellainen jänskä tunne että teidän mukelo haluaa olla kotimaassa ennen kuin viitsii koputtaa terkut ekaa kertaa äipälle!! Tai sitte olet just ajelemassa jossain ihanassa paikassa alppien yllä (heh mä ylitramatisoin taas) niin silloin se perhosen siiven hipaisu tuntuu.. Jee!! Ihanaa odottelua edelleen sulle ystäväiseni!

Mä yritän samal katsoa tuota suomen matsia. Jännää jännää..

Palaillaan! T. Mannarii

Vierailija
11/21 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille plussatoivotuksista ja tsempityksestä, mutta hukkaan menivät valitettavasti. Hiukka eilen kiroilin, kun menin testaamaan ja ihan selkeä pitkä miinus vain muodostui testiin. Otti melkoisesti päähän, kun täti myöhässä ja arvelin ettei sitä näkyis edes ihan pian (siis että olisi täysin menneet systeemit sekaisin), mutta tänä aamunahan se sitten onneksi tuli, joten nytpä vain odottelen että pääsisin siitä taas eroon. Jotenka täytyy vain jatkaa taas yrittämistä.

Mutta mitenkäs Mannarii??? ++++++++++++++++???? Ja joko on sata tuntia musaa ladattuna uuteen rantaleluun? Mäkin oon sellasta harkinnut, mutten vielä ole sortunut hankkimaan.

Ja kertakaikkisen ihanaa Nonuli, teidän pikku kaverilla pyyhkii hyvin. Oli tosi hyvä, että menit siihen ultraan jo, niin ei tarvi pelätä. Toivottavasti teidän tyttönenkin paranis pian.

Sophie, mä kans ajattelin (varsinkin kun viimeks oli se pätkäkierto ja ovis ehkä jo päivä aiemmin kuin mitä luulin), että joku kyllä tekee kaikkensa ettei me vaan missään tapauksessa onnistuttais. Mutta kai meidän vain pitää olla sinnikkäitä? Nauratti sun suhtautuminen arvoisaan terveyslaitokseemme, mulla on vähän samat käsitykset tyyliin että: " menin poistattamaan oikean etusormen kynttä ja poistivat vasemman jalan tai otimme varmuuden vuoksi pois kaikki kynnet" . No, Suomessa ei kai sentään vielä pöllitä elimiä myyntiin toimenpiteiden ohessa.

Fudgikselle toivottelen taas parempaa vointia, kunpa se pahoinvointi olis mennyttä viimeistään ennen teidän muuttoa.

Oikein hyvää äitienpäivää kaikille äideille!

Bärtsu (joka palaa asiaan maanantaina äitienpäivänvietosta)

Vierailija
12/21 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just nyt luultavasti viikonlopun viimisiä kertoja kone käytössä joten käytän tilaisuuden hyväkseni. Miehen tyttökin tulee meille viikonlopuksi ja hän on kova istumaan koneen ääressä. Ei se mua haittaa. Onhan jotain tekemistä sitten. Mies on itse iltavuoroissa joten muuten mä joutuisin " viihdyttämään" häntä..Mun tytöllä on niitä rippisjuttujaan ja poika sahaa pyörällä maailmaa pitkin poikin kavereiden kanssa. Mutta ehkä me jotain keksitään.. paha vaan että mulla on selkeesti nyt allergian lisäksi vähän tavislentsuakin.

Aamulla oli kurkku kipeä ja nyt on ihan selvästi kuumeinen olokin. Plääh. No tarvii hoitaa nyt itsensä kuntoon että tokenen matkalle. Ex-mies (eli paskiainen näin meidän kesken) soitteli äsken ja kun kolmannella vastasin (ihan oikeesti en kuullut kahta edellistä soittokertaa) niin uutiset olivatkin aika hyviä: hän onkin työmatkalla kahden viikon sijaan vaan yhden! Eli olen ihan helpottunut. Lapset on mun vanhempien kontolla su-illasta pe-iltaan eli 5 yötä. Eniten mua hirvittikin alun alkaen se väliin jäävä viikonloppu jonka ne olis olleet keskenään mutta nyt näyttää jo paljon paremmalle! Voin alkaa suunnitella täysillä omaa reissua maanantaina kun olen ensin lähettänyt pojan sinne leirikouluunsa. Tän viikonlopun höyryän vielä hänen pakkauksiensa kanssa..

).( Ei vielä tätiä täällä. kp32 menossa. Huomenna tai ylihuomenna luulisin et pärähtää paikalle. Lievää menkkamaista juilintaa oli eilen illalla. Lisäks olin kuin pers..een ammuttu karhu miehelle varsinkin. Hän huomautti että taitaa olla taas rouvalla peeämässät.. Joten eiköhän se täti näillä oireilla perille tule? Tänään aamulla pupuiltiin ja odotin että sen jälkeen olis jo ees vähän vuotanut mutta eipä mitään. (Joskus on alkanut niinkin) No tulee kun tulee..

Mannarii viikonloppufiiliksissä (illalla grillataan ja huomenna jännätään euroviisuja mässyjen kanssa. Nam..)

ps. tulen sunnuntaina kertomaan testin tuloksen (tai tädin tulon) viimeistään.

****Hyvää äitienpäivää kaikille tontuille olitte sitten tulevia tai olevia äitejä!!!****

Vierailija
13/21 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MoiMoi!

Täytyypäs tulla minunkin toivottelemaan Hyvää Äitienpäivää tuleville ja oleville äideille!!! <3<3<3

Sain tänään anopilta äitienpäiväonnittelumailin ja olin kyllä tosi otettu - en osannut kuvitellakaan, että mua nyt vielä oikein onniteltais :) Vaikka miehelle oon kyllä vihjaillu, että jonkun harjoituslahjan jo voisi ostaa ;)

ONNEA Nonuli IHANISTA ultrakuulumisista - ihana juttu kerrassaan!

Ja samoin tyytyväinen huokaus Mannariin puolesta, että eksäsi on vain viikon työmatkalla - tosi hyvä juttu. Ihana, että sulla alkaa nyt matkakuume tosissaan kasvaa. Ja kyllä kuulostaa ihanalta hyvän musiikin kuuntelu aurinkotuolissa köllötellen merta tuijotellen ja viileää juomaa siemaillen...aaah...Ja vielä rakkaan seurassa. Saanko osoittaa huonomuistisuuteni ja kysyä, että mihin olittekaan suuntaamassa? Hyvää Matkaa joka tapauksessa, jos sattuu, etten ehdi sitä ennen kirjoittelemaan!

Heh, luin muuten ensin, että olet ostanut ÄMPÄRIN ja ihmettelin, että mitenhän sä siitä niin innoistuit :D

Ai niin, pakkohan mun on käydä täällä tiheästi kurkkimassa, kun Mannariin testailut kenties edessä (toivottavasti myös flunssa pysyy poissa ja aina parempi, jos olisikin vain " flunssaa" ;))

... Ja Sophien kivuistakin olisi hyvä kuulla lisää - toivottavasti ne on nyt ohi! aika hurjalta kyllä kuulostaa tuollainen kippuraanvetävä kipu :/ Toivottavasti syynä on joku positiivinen vauvajuttu tai sitten vain joku pieni ohimenevä vaiva.

Bärchenille positiivisuutta puhkuvaa uutta kiertoa. Ämmä matkaan ja sitten uudet yritykset käyntiin ++++++++

Äipälle ja Frankielle ja Callelle ja Luhtavillalle huiskutukset myös!

Potkuja edelleen odotellen (Mannariin idea kaverin Suomipotkinnoista kuulosti kyllä aikas ihanalta, mutta jospa nyt kuitenkin vähän aikaisemmin... :)),

Fudgis 17+5

Vierailija
14/21 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perskeles, päädyin sitten kuitenkin eilen terkkarin kautta sinne arvauskeskukseen ja totta tosiaan, leikkasivat mun umpparin pois! Oikeesti sain kyllä hyvää hoitoa ja meikäläistä kierrätettiin päivystyksen lääkärit, gynekologit, kirurgit ja labrat läpi ennenkuin laittoivat leikkaukseen. Olivat huolestuneita korkeistä tulehdusarvoista, siitä kuumeesta ja siitä että kivut oli niin kovat etten oikeen päässy kävelemään ;) Ja tosiaan, oli se umppari oikeesti tulehtunutkin. No, nyt olen kotiutunut kunnon troppien kera, että eikös se tästä. Mutta opetus kaikille, ei kannata aliarvioida omia kipuja eikä varsinkaan kuumetta samassa yhteydessä :/

Nonulin tytölle pikaista paranemista, oli myös ihana kuulla teidän ultrakuulumiset!

Tulen karhunen pian sun perässä uuteen kiertoon (näen sen nyt jo), koska tämä ovis meni ns. reisille!

Mannariin loma lähestyy ja kuviot exän kanssa selkiytymässä, hyvä!

Nyt menen tästä sohvan pohjalle potemaan haavaani..

Viikonloppuja ja äitienpäivää kaikille!

Vierailija
15/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun: en ole testannut enkä vielä vuoda. Mutta kuumetta on ja karsee nuha. Otin aamulla heti herättyäni särkylääkettä. No sen verran helpotti että tässä ollaan..

Voi ei Sophie! Onneksi sun umppari ei ehtinyt puhjeta sentään! Toivotaan ettei sun vatsaan jäänyt saksia tai mitään muutakaan terpparin jäljiltä..No heh. Vakava asiahan toi umpisuolentulehdus on jos pääsee pahaksi. Onneksi menit sinne lekuriin!! Onko nyt mitään " varoaikaa" ettet saa raskautua tms? Eipä kaipa..

**kävin niistämässä** Täällä on ihana sää ja varmaan siksi tää mun allergiakin näin pahaks riistäytyi. Voikun oltaisiin päästy lähtemään jo aikaisemmin. Olisin välttynyt luultavasti tältä lentsulta. Nyt nimittäin käy niin että tää räkä jää mun poski- ym onteloihin ja joudun syödä antibiootit. Niin käy joka kevät..

Fudgis: kiitos hyvänmatkan toivotuksista! Joko on potkut tuntuneet? Me mennään Kreetalle ja siellä tällä kertaa Rethymnoniin. Luvassa on yhdistetty ranta- ja kaupunkiloma. Meidän hotelli on aivan rannalla ja silti kaupoille sieldettävä matka. Ihan jees siis!

Nallukalle mun piti jo eilen sanoa (anteeks unohdin) että olen pahoillani sun puolesta kun ehdit jo olla hiukka toivoikas. Mä tiedän tunteen! Tää on niin tyhmää, että ehtii alkaa jo elättelemään turhia toiveita kun täti on myöhässä. Pikkusen tuntuu täälläkin siltä etten testaakkaan huomenna: Mulla menee äitienpäivä kiville jos/kun saan sen miinuksen!! Oikeesti. No saapa nähdä. Tavallaan toivon et alkaispa vuotamaan niin olis selvä peli eikä tarvis elätellä turhia toiveita..

mannarii

ps. Miten siellä saapasmaassa on meidän viisut otettu vastaan? Onko haukuttu vai kehuttu?? Aiotko itse tänään katsella ne? Meillä on tosiaan tarkoitus töllätä ne koko perheen voimin (mies tuskin..) ja syödä sipsiä ja karkkia..

Vierailija
16/21 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta olla heti vastaamatta Mannariin kysymyksiin. Arvatkaapas kahdesti, onko Italia ollenkaan mukana koko viisuissa! :/ Olisi ihan mielenkiintoista kuulla historiasta, että miksi ovat aikoineen jääneet pois (joskus ovat käsittääkseni mukana olleet). Mutta näillä on omat pippalonsa, San Remon laulujuhlat. Ja ne on täällä iso juttu. Mutta euroviisut ei edes näy teeveessä. Tämä kuvastaa mielestäni sitä, että nämä on aikas hmm... omanmaanrakkaita ja siksi ajattelevat, että omat kisat, eikä mitään yhteiseurooppalaista tarvita. Mur, sanon minä!

Mutta onneksi Yle näyttää viisut suorana netitse! Tänä iltana meille tuleekin yksi suomi-italopariskunta katsomaan kisoja. Pitsaa ja pikkuherkkuja tarjolla täälläkin, njam. Ja nyt RadioSuomesta kuuntelen lätkää...kolmas erä menossa...aijai...En varmaan kestäisi katsoa livenä teeveestä, kun näin radioitsekin jännittää! :)

Onneksi Sophiella kaikki nyt kunnossa - onneksi tosiaan menit terkkarille! Hyvää haavanparantelua.

Mukavaa viikonlopunjatkoa kaikille tonttusille!

Fudgis

Vierailija
17/21 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli testasin nyt sitten kuitenkin! Olen nukkunut hirmu huonosti kun nenä on niin tukossa. Nousin ylös yskimään ja samalla sitte päätin uittaaa tikkua. Olin käynyt tosin vasta 3h aiemmin yöllä pissalla mutta sitä huolimatta melkein heti ilmestyi plussa. Testi oli Predictor. Huhu huh!

Eilen taas pissatti " koko ajan" . Olin tytön leiripäivän kahveilla ja jouduin siellä turvautumaan vessaan kahdesti. Ekalla kerralla kävin tarkistamassa ettei täti ole tullut kun oli niin kostea olo. Ei mulla tosin olis ollut mukana edes sitetitä. Manasinkin että oon mä ja tomppeli kun en tollasta muistanu..No eipä ole tippaakaan punaista tullut pöksyyn. Yhtenä iltana (perjantaina) mulla oli vähän repäisykipuja ja yks " supistus" . Kummallinen tunne: tuli niinkuin yhtäkkiä kova painekipu et kakattaa mut ei sitten mitään kuitenkaan tullut paitsi hiki ja lievä huono olo. No tosta kyl vähän jo ajattelin et olisko ,,,

Siellä tytön rippiskahvilla tuli myös kerran tisuihin sellainen tunne kuin ne täyttyisi maidolla. Ihan pehmeät ne kyllä on. Sehän tässä kierrosaa olikin outoa ettei oviksen jälkeen tulleet ollenkaan kipeiksi!!! Nyt on vähän tummenneet nännipihat (eilen huomasin senkin) janiiden päät on punaisemmat..Hmm.Eilen tuli verta nokasta pari kertaa mut se on varmaan tän jatkuvan niistämisen takia! Tämmöisiä oireita siis.

Olo on vähän hämmentynyt. Aikaa tässä tjot-projektissa meni n 7kk ja tää oli viides yrityskierto kun tärppäs. Tavallaan meni siis kauemmin kuin alun perin ajattelin mutta nyt tuntuu että aika on mennyt tosi nopeasti!!

Taidan vähän nyt surffata laskettua ym. Vähän olen sitä kurkkinutkin ja olettaisin et on tammikuun puolenvälin huitteissa..

pöllämystynyt Mannarii

Vierailija
18/21 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI HIMPULA KUN VOIS OIKEEN OIKEESTI HALATA =-)) mut mää halaan sit vaan näin virtuaalisesti *HALII JA RUTISTAA* voi sualanen, miten musta tuntui kokoajan, että seuraavaksi se rouva mannapuuro kertoo meille plussauutiset =-)) Kerros nyt sitten, mitkä on fiilikset, ja mites tuleva isukki?? Saat sinäkin nyt sitten vihdoin alkaa kasvattaa masua oikeen urakalla =-)ei tarvii murehtia miltä näyttää pikkupikkubikineissä =-)) Pikuinen muutos tuli teitin häämatkaan =-) Masukki salamatkustajana =-) joko sait selvile la:n??

Niin siis mullakin ihan törkeä flunssa kera allergian ja raskausoireiden :-( oon maannu sängyssä torstai ehtoosta, joten aivan nettipimennossa :-( Anoppi hoisi tyttöä perjantaiaamupäivän, ja isukki on sen kanssa sitten häärännyt loput päivät! Nyt alkaa täällä vähän valoa näkyä tunnelin päässä :-) Nyt on taas aikas huono olo, mut kaiken kestän =-) Kohta ollaan menossa isomummulaan ruualle, toivottavasti ei ala yrjöttää, ettei salaisuus paljastu(ei olla vieläkään kerrottu kenellekään) =-)) Ihana kulkea salaisuus masussa :-) isukki on neidin kanssa päikillä, joten minä istahdin koneelle!! Neidillä oli korvatulehsdus kera silmätulehduksen, nyt on jo parempi...Tosiaan sohvi, kai ne pian lakavat niitöä putkia ehdotaa...hmmm..

Sohvi pieni, koita parantua, ja pistä miehesi hellimään itseäsi! Onneksi menit tervariin, jottei päässyt lisäkkeesi possahtamaan, siitä oliskin toipunut paljon kauemmin :-I *halaa* syö paljon namia :-))

Nallukaakin tahdon halia, paska tuuri... uutta vain putkistoon, eipä tuossa muutakaan voi!! Odottavan aika on pitkä, mutta kyllä se palkinto meille kaikille sieltä tulee :-) Puhallan sulle megaoviksen tähän kiertoon+++++++++++++++++++++++++puuuuh!!

Fudgis, kyllä olikin jännä lätkämatsi, minäkin sitä puolikuolleena eilenehtoolla sohvanpohjalta kattelin! Tänään kannustetaan Suomelle kultaa, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Anteeksi pieni keskeytys, kävin kurkkaamassa pönttöä :E ei tullut mitään, kunhan kyökein...ugh...

nonuli ja justiina 7+1

ainiin soittelin myös neuvola-ajan itelleni, se on toukokuun viiminen päivä!!

juu ja ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE TONTUILLENI!!

Vierailija
19/21 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA MANNARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Siis aivan ihania uutisia sainkaan täältä löytää. Ja kukahan sanoi, että tässä kierrossa pärähtää kaksi plussaa... #röyhistää rintaansa# Tässähän täytyy ruveta ottamaan vakavasti omat tuntemuksensa ;)

Mutta siis aivan ihania uutisia Mannarii ja onnea ja enkeleitä ja Ihanaa odotusaikaa sinulle ja miehellesi!!!! Kerrohan tosiaan kaikki kuulumiset, kuten Nonuli tuossa yllä jo innosti.

Onnesta halistaen,

Fudgis

Vierailija
20/21 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa loistavia uutisia täällä, ihanaa mannarii! Oikein paljon onnea! Kiva, että saitte uutiset ennen honeymoonia! Mahtavaa, mahtavaa!

Yritin katsoa jääkiekkofinaalia, muttei ei herranpieksut, hermot ei kestä, ei! Onneksi tulin tänne, täällähän oli varsinainen maali tapahtunut!

Viisuhuumakin on sitten ohitse, tuli nekin katsottua, vaikken niistä koskaan niin musiikillisesti olekaan innostunut. Joka vuosi saa todeta ja ihmetellä miten näin huonoa musiikkia on olemassakaan! Siis en voi kuin ihmetellä esim. Britannin viisubiisiä tai sitä Ukrainan.. hoh-hoijaa, mulla on kyllä ihan eri käsitys hyvästä musiikista. No, oli siellä toki muutama hyväkin biisi, oma suosikki oli ehkä Unkarin kappale. Oli se voittajakin hyvä, mietin vain missä sellasta musiikkia tulisi kuunneltua..? No joo. Ne sitten niistä. Mutta lavasteet olivat hieno ja Lordin video oli mahtavasti ohjattu ja kuvattu!

Nyt täytyy mennä iltapuuhiin poiaksen kanssa! Onnea vielä kerran mantsulle!