****Clomistit****
Ajattelin huhuilla teitä kanssasisaruksia :)
Missäs vaiheessa ootte? Onko ovisplussia tai peräti ihan plussauutisia kellään?
Itellä on nyt tämä irtoamispiina menossa, ultra on tällä viikolla ja hermostunut olo. Hieman on sellaista nipistelyä ollut mitä ei aikaisemmin ole ollut ja se hieman nostaa odotuksia.
Mutta liikaa ei uskalla toivoa kun pudotus on raju jos ei vieläkkän mitään tapahdu.
Siis kp8 taitaa olla menossa.
Kuulumisia teiltä muilta...
Kommentit (37)
Mulla on menossa ekalla clomikierrolla kp 30/28-30 eikä täti ole ainakaan vielä tullut vaikka aiemmin viimeisestä terosta on vuoto alkanut aina kolmantena päivänä! Vielä en kuitenkaan odota liikoja koska eilen illalla testasin negan eikä yhtään mitään oireita ole oikein havaittavissa....paiti menkkamaista juilimista aina silloin tällöin muutaman päivän ajan!
No jäitä hattuun ja testaan viikonloppuna jos ei täti sitä ennen löydä perille!
Kanelisokerille ja villiveeralle paljon ++++ onnea!!!! :)
ViliWeeralle eikä villiveeralle....sori ;)
...Testasin äsken selkeän plussan Early Detection testillä...
Kp on nyt siis vasta 25/28-30, joten en uskalla kovin paljon hehkuttaa vielä :-)
Oireita on sen suuntaisesti, että uskalsin testata: rinnat ovat sivuiltaan kipeitä muhkuroita täynnä, paleltaa ihan mielettömästi, ällöttää, ristiselkää ja kohtua jomottaa. Limaa tulee enemmän, johtuen varmaan kohdun supistelusta...
Kahdeksas kierto, joista kolmas Terokierto, ja kaiken kaikkiaan toinen Clomikierto toivat plussan. Huh miten jännää. Toivotaan, että pieni pysyy matkassa mukana. LA olisi nyt sitten 19.11.2006...
Olen ihan pöllämystynyt, mutta onnellinen. Testaan vielä sunnuntaina uudelleen, vaikkapa Clearbluella tai Predictorilla, jotta saan varmuuden. En uskalla tuuletella kovasti vielä...
++++++ onnea kaikille clomisteille!
T. Kanelisokeri (rv 3+2 ?)
Hirmuisesti onnea ja toivotaan että kaikki sujuu hyvin :)
Kiva saada plussauutisia, antaa taas toivoa vielä että tännekin onni löytäisi tiensä...
Tulen perjantaina sitten kertomaan mikä on tilanne ultran jälkeen, huh kun pelottaa nyt jo :(
Kanelisokeri: ONNEA!!!!! olipa ihana kuulla tuo sun uutinen!
Oma napa: Kp 11 menossa ja ovista odotellaan toivottavasti tässä kierrossa irtoaa. Eipä tässä ihmeempiä, kuin rauhallista odottelua vain.
Omppu
...Kiitos, ja onnea sinullekin ihan hirmuisesti sinne ovisultraan. Tulehan sitten kertomaan kuulumiset. Uskon, että sinulla sieltä hyviä uutisia kerrottavana. Pidän täällä peukkuja puolestasi!
-Kanelisokeri
Kiitos, kiitos :-) Olen täällä ihan Hangon keksinä...
Ovisonnea sinullekin, usko pois, tärppää se sinullakin vielä :-) Yritän saada mahdollisimman monia teistä Clomisteista imussani tuonne odotuspuolelle :-)
Nyt +++++++++ PALJON!
Heippa,
enpä ole kirjoitellut, kun edelleen odottelen kuukautisia alkavaksi. Kierto on jo venynyt 54 päivään, toivottavasti kuukautiset tulisivat edes maaliskuun aikana! Sen jälkeen voinkin alkaa raportoimaan clomien vaikutuksista :).
Onnea Kanelisokerille! Täytyy toivoa, että itsekin olisi tuossa samassa tilanteessa :).
Olvi
Ihan älyttömän paljon onnea kanelisokerille :)
Toivottavasti vedät meidät muutkin perässä, mukava kuulla tällaisia uutisia välillä. Sain tänään toisenki plussauutisen yhdeltä kaveriltani. Nyt niitä plussatuulia näyttää olevan liikkeellä.
Sain myös tietää viikonloppuna tietää, että työkaverillani on myös kova vauvakuume ja yritystä heillä takana vuoden verran joten tunnustinpa itsekin hänelle että yritystä on ollut jo pidemmän aikaa. Mukava että pystyn hänen kanssa jutella asioista.
Sit vähän omaa napaa tänään olis kp13 menossa eikä ovistestit vielä näytä mitään enkä oikein usko että mitään tapahtuu täälläkään kertaa. Seuraavaksi pitää sitten varmaan ottaa piikit käyttöön, on varmaan turha yrittää enää clomeilla jos kolme kiertoa ei tee mitään niin ei varmaan jatkossakaan olisi apua.
Yritän kuitenkin pysyä toiveikkaana jospa sattuisi, että tulisikin yllätys.
Oikein paljon plussatuulia kaikille :)
Testasin huvinvuoksi äsken ovistestillä ja tuli todella selkeä + kun jostain luin, et ovulaatiotesti voi näyttää raskaden kun hormoonit ovat niin lähellä toisiaan.....No edelleen laitan jäitä hattuun!!! Mutta huomenna kyllä testaan raskaustestillä aamupissasta.....nyt alko jännittää....Menossa siis kp 31/28-30
Kanelisokerille PALJON ONNEA + :sta!!!!! :) varmaan ihana tunne!
Hanna, elä vielä luovuta, onko sulla nyt annostus 2xpv:ssä?
Kannattaisi kysyä jos lääkäri antaa nostaa annostusta vielä siihen kolmeen. Mä itse sitä sitä pyysin viime kierron gynekäynnillä kun ei kahdella mitään tapahtunut.
Ja nyt siis tämä kolmas kierto menossa ja kolmen annostuksella.
Jos ei nytkään ole eloa, niin sitten täytyy pistoksiin lähteä, tuskin tuota annostusta enää voi nostaa.
Pipulle ++++onnea!!!!
Enhän mä jaksanut aamuun odottaa vaan tein mammaksi-liuskatestin ja + tuli!!! :) Nyt on hyvin epätodellinen olo, mutta pakko kai se on uskoa...Nyt vaan pitää toivoa, et vaavinalku pysyy matkassa mukana!
Toivon todella muille clomisteille paljon +säteitä!!! Lähetän täältä niitä oikein roppakaupalla ;)
Pipu-77: onnea kovasti, toivotaan että tempaat myös meidät muut plussajunaan!
Oma napa: Kävin tänään ultrassa jasiellä näkyi kaksi isoa 2cm:n kokoista follikkelia eli nyt saattaa irrota jopa kaksi munista... Aika jännää...
Viliweeralle peukkuja ultraan!
Omppu
Onnea Pipu plussan johdosta!!!! Milloinkas sinulla olisi LA?
-Hanna- : Ei ollut minullakaan tässä kierrossa ovisoireita lainkaan...ihan puun takaa tämä tuli. Iloinen yllätys. Kyllä ne Clomit toimii, pakko se on uskoa. Syö nyt vielä se kolmaskin kierto. Älä luovuta...Kiva kun olet löytänyt ystäväpiiristäsi henkilön, joka on samassa elämäntilanteessa kuin sinäkin.
Kaikkea hyvää teille. Toivon sydämestäni, että plussia alkaa pian tulla kaikille.
Onkos kukaan bongannut Ulriinan kirjoituksia enää tällä palstalla? Olisi kiva tietää, mitä hänelle kuuluu nyt.
...Onnea follikkelien kanssa. Nyt vain kovasti pupuilemaan... Olisipas hassu juttu jos molemmat vaikka hedelmöittyisivät...muistanko lukeneeni ihan oikein, että sinulle kaksosraskaus ei olisi mikään katastrofi?
Kanelisokeri: On meillä suvussa kaksosia... Mutta lääkäri sanoi ettei välttämättä kumminkaan tule kaksosia, vaikka clomeja popsiikin. Sanoi että harvalle kumminkaan tulee kaksosia clomeilla, mikä oli minulle uutta. Ai niin, huomenna pistän pregnyl-injektion itseeni varmistamaan ovulaation. Tämä pregnyl aiheuttaa sen lh-huipun. Mulle tämä oli uutta, mutta lääkäri oli erittäin kokenut ja luotettava sekä lapsettomuusasiat hallitsi tosi hyvin.
Saapa nähdä, onneksi tällä kertaa on sentään toiveita.
Omppu
Ihanaa kuulla, että plussia on alkanut tulla. Olen taustalla seuraillut kuulumisianne, toivottavasti kukaan ei pahastu että tulen tänne kuumeilijoihin nyt vierailemaan. Minähän plussasin ekasta clomikuurista helmikuussa. Kyllä ne clomit tosi monen kohdalla toimii, uskokaa vaan mahdollisuuksiinne. Ihan jokaiselle tervetuloa odotuksen auvoiseen ja välillä vähemmän auvoiseen maailmaan (olen oksentanut jo kolmen viikon ajan, yäks).
Mäkin nyt sitten pitkästä aikaa taas lähdin tähän leikkiin mukaan eli clomit on otettu tästä kierrosta... Tänään on kp8 ja ultrassa kävin. Kaikki näyttää olevan ok ja nyt sitten teroluteja matkaan... viimeksi eivät clomit auttaneet vaan päädyttiin Menogoniin, mutta katsotaan miten nyt käy...
Sellaista tänne eli siis vain odottelua.. Onnea Kanelisokerille!
ILMIS KP8
Severon: Olipa kiva kuulla sinustakin, muistan kun plussasit. Minua ei lainkaan haittaa se, että olet seuraillut taustalla. Olenkin vähän kaivannut kuulumisiasi :-)
Älä huoli, kyllä se pahoinvointi pian hellittää. Onnea odotukseen!
T. Kanelisokeri
Moikka,
Kylläpä onkin ollut Clomistien pinossa hiljaista! Missä kaikki lienevät? Itselläni on nyt piinapäivät menossa kp24/28-30. Tänään otin viimeisen Terolutin ja nyt jään sitten vain odottamaan tuloksia ja toivon hartaasti, ettei täti tulisi.
Oireitakin olisi vaikka muille jakaa, mutta kun ei tiedä pitäisikö ne laittaa Terojen piikkiin...Ällöttää, alavatsaa juimii kuin olisi menkat tulossa (pelkäsin, että vuoto tulee kesken Terolutien syönnin), rinnat ovat arat, väsyttää, ristiselkää särkee jne. jne..No, katsotaan nyt loppuun asti. Testaan vasta sunnuntaina, mikäli täti ei ennen sitä sitten yllätä.
Kiva kuulla, että sinulla, Wiliveera on tässä kierrossa ollut jo havaittavissa oireen tynkää oviksen suuntaan :-) Pidän täällä peukkuja pystyssä, että se ovis nyt vihdosta viimein tulisi. Olikos sinulla nyt kolmen Clomin kierto? Itse en ovista bongannut (en tikuttanut) ja työvuorotkin menivät sen verran nolosti, etten usko meidän edes pupuilleen oikeaan aikaan. Ihme siis on, mikäli plussa tulee. Jotenkin muutenkin tuntuivat nuo Clomit laimeilta tässä kierrossa. Ainoa, mitä huomasin, olivat ne kuuluisat kuumat aallot, joten niistä en sentään osattomaksi jäänyt :-)
Mietin, että jos nyt ei tärppiä tullut, minun on varmaan noudatettava sitä lääkärin annostusohjetta ja alettava syömään niitä Clomeja ensi kierrossa kaksi/päivä...mutta sitten on kyllä varattava aikaa sinne seurantaultraan. Mikäs kp se sitten olisi hyvä varata?
Mietin jo sitäkin, että jospa aloittaisin ne Terolutit vasta oviksen jälkeen, enkä silloin kp15...minulla kun tuo ovis taitaa olla vasta kp 17-18 tienoilla. Toinen vaihtoehto olisi syödä nyt pelkkiä Clomeja ja pitää Teroille taukoa. Katsoa, josko se vuoto sieltä tulisi ihan itsestään, eikös sen kaiken järjen mukaan pitäisi tulla, jos kerran oviskin tapahtuu...?
Jeps, eipä tässä muuta tällä kertaa. Jännät on tunnelmat...mitenkäs teillä muilla?