Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^TONTUT viikolla 19^^^^

07.05.2007 |

Tässä viime viikon turinat sikäli mikäli osaan liittää:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/new_post.asp?do=reply&messageID=10…

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea aivan mahtavien uutisten johdosta! Mun täytyy nopeesti kirjoittaa. Meinaan meidän tietsikka levis ja kaivoin naftaliinista tällaisen ikivanhan ja virittelin sen verran, että pääsin nettiin. Mutta tää voi tiltata ihan minä hetkenä tahansa. Upeita uutisia tosiaan. Mitkäs fiilikset näin hetken kun on asiaa sulatellut? Entäs mies? Ja milloin aiotte kertoa nuorisolle? Toivottavasti nyt on plussaputki käynnissä meidän porukassa!

).( vähän. Terveiset Intiasta. Siellä oli kammottavan kuumaa ja ahdistavaa. Mä en ole ihan selvillä nyt ovishommista. Meni tikuttelut vähän metsään tuolla reissussa ja tänään ainakaan en saanut minkään laista viivaa aikaseks. Hirvittävä limahyökkäys oli eilen, mutta eilisaamuna ei tullut testatuksi. Musta vähän tuntuu, että peitonpöllytykset ei nyt oikeen ole ajoittunut oikein. Listantekijä taas tiesi mitä meidän perheessä suunnitellaan ja järjesti mut ulkomaille just väärään aikaan. Parempi siis olla odottamatta mitään, niin ei taas niin kauheesti pety. Mietin vaan, että jos se ovis oli jo, niin olipahan aika aikasin.

Nyt täytyy varmaan kattoa noi loppuhetket tosta lätkämatsista. Huonolta kyllä vähän näyttää.

Äitsy kp13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla