*** LOKAKUISET MA-KE *****
Kommentit (27)
Eilen illalla jo melko varmasti tunsin liikkeitä. Hassua että vaikka viime raskaudesta tiedän miltä liikkeet tuntuvat, niin silti en vielä ole varma nyt tulleista tuntemuksista. Välillä tuntuu kuin vain lihakset " napsahtelisivat" . Eilen esim. sängyssä maatessa selän puolella joku lihas rentoutui napsahdellen ja samaan aikaan mahassa tuntui jotain.... Vaan olen noin 70% varma että liikkeitä ne jo ovat:) Tai ainakin niin haluan uskoa :):)
Väsymys vaivaa täälläkin eri tavalla kuin yleensä, hieman normaalia pidemmät työpäivät saavat olon ihan nuutuneeksi. Ja usein iltaisin viimeistään klo 20 tulee sellainen hyvin äkillinen uuvahtaminen.
Minullakin rinnat kutisevat jonkin verran, vatsa ei vielä.
Uutu 15+
Lueskelin kirjoituksia ja laittauduin listalle, nyt kun kiva tauko töissä vesisateen muodossa.
Lueskelin kirjoituksia ja laittauduin listalle, nyt kun kiva tauko töissä vesisateen muodossa.
Moikka kaikille!
Tääläkin sunnuntaina tuntui ensimmäiset liikkeet sen jälkeen vähän vaihtelevasti - lähinnä " pulinaa" on tuntunut. Aika hassua.
Kurjinta on ollu viime viikosta jatkuneet liitoskivut. Luulin, että mulla on virtsatietulehdus mutta ei kun ne olikin näitä. Ilmeisesti asiaa pahensi salillä käynti. Nyt jo onneksi olo vähän parempi ja pystyy joka istumaan :)
Onko kellään muullla moisia ollut?
Kessi kasvaa hurjaa vauhtia, ympärys on jo yli 100cm. Itseäni vähän hirvittää vaikka taputtelijoita kyllä riittää...'
Mukavaa viikon keskiväliä kanssa sisarille ;)
katarina 17+2 ja Riitta
ja ukkonenkin on muutaman kerran jo jyrissyt...Saapas luonto voimia
uuteen kasvuun.
Niinpä niin, minä en aikonut murehtia jos liikkeitä ei vielä tunnu, kun se istukka on etuseinässä...no joka päivä liikkeitä kuulostelen, mutta eipä vielä ole toivottua potkua tuntunut =(( No onneksi maanantaina on neuvola niin kuulee ainakin sitten sydänäänet. Kuuleppas nyt masuasukki:olisi mukava äitienpäivä lahja jos alkaisit jo potkimaan!!!!
Himot...niin ei nyt varsinaisesti ole, mutta pakko oli ostaa suolakurkkuja kun tuoksui niin hyvälle =) Tosin turvottaa täälläkin, ei ehkä paljoa kannattaisi suolaista popsia...menee sitä makeaakin kyllä ihan liikaa. Kumma ettei paino ole noussut kuin kilon alusta...
Tässäpä pikaisia kuulumisia sitten olikin
onnea vielä kaikille rakenneultrassa käyneille!!!meillä sitä odotetaan vielä vajaa kolme viikkoa
moonshine 16+1
En tiedä muistaako kukaan minua enää kun kirjoittelen tänne niin harvakseltaan... Joka päivä kuitenkin käy palstaa lukemassa.
Olin tänään rakenneultrassa. Terve vauva se siellä heilutteli käsiään :). Tällä kertaa en jännittänyt niin paljon kuin np-ultrassa. Sain jopa edellisenä yönä nukuttua... Liikkeitä olen tuntenut rv16 asti joten tiesin, että pikkuinen on elossa. Nyt potkut liikkeet tuntuvat jo vatsan päältä. Tänään selvisi, että istukka on takaseinässä. Se varmaankin selittää, ettö olen tuntenut liikkeet näin aikaisin, vaikka esikoista meillä odotellaankin. Minulla on menossa rv 19+0. Ulran mukaan koko vastasi viikkoja 20+3. Laskettua aikaa ei kuitenkaan muutettu, koska np-ultrassa heittoa oli vain kaksi päivää. Saa nähdä miten isokokoinen vauva onkaan tulossa... Vai syntyykö jo syyskussa. Laskettu aika on 3.10. Mitenkähän paljon aikojen pitäisi heittää, että laskettua aikaa siirrettäisiin? Ilmeisesti np-ultrassa saadaan luotettavampi aika kuin rakenneultrassa?
Terveisin Nelli rv 19+0 (tai 20+3)
Eli sää tänään mitä mainioin....Oli pakko tulla kertomaan, kun luin tuossa juuri,että muutamat ovat himoinneet tuota uutta suklaatia, jossa on salmiakkia sisällä...Sorruin ja ostin sen levyn aamupäivällä, ja kyllä petyin! Ei ollut laisinkaan niin hyvää,kun olisi voinut kuvitella=(
Muuten tänne ei kummempia. esikoinen edelleen nuhassa ja kuumeilee 5vrk:tta....voimille ottaa itselläkin yövalvomiset!!!! Mies tietty koko viikon matkoilla, joten koiran, huushollin ja kipeän 1v:n hoito mun vastuulla=( Onneksi pääsee viikonloppuna töihin rentoutumaan!; )
Mukavaa päivänjatkoa kaikille....
Ai niin....Vihdoin muistin varata aikaa rakenneultraan,se olisi sitten 29.5. Jänskää,että se on jo niin lähellä, enää muutama hassu viikko!!!
Heissan,jakselkaahan sisaret vatsojenne kanssa=)
kiiuli