Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** LOKAKUISET MA-KE *****

07.05.2007 |

uus

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt uutta pinoa, joten tässä tulee...

KERTOMINEN Oletteko jo kertoneet töissä? Minä ajattelin kertoa seuraavan kahden viikon aikana. Vielä pystyn kyllä peittämään pienen pömppöni, mutta en tiedä kuinka kauaa. Lisäksi joudun olemaan pois yhdestä tärkeästä työjutusta seuraavan kontrollin takia reilun kahden viikon päästä.

Mukavaa viikkoa

AJL 15+3

Vierailija
2/27 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana ilma! Ei haittaa,vaikka tuo esikoinen onkin kipeenä,kun vallan tuosta valon määrästä piristyy....

Töissä olen joutunut kertomaan käytännön syistä...Olen hoitoalalla ja en kaikkia toimenpiteitä voi olla nyt tekemässä, mm. röntgen tutkimukset jäävät nyt väliin...Ja pomolle jouduin hormoonimylläkässä paljastamaan,itkujen kera, kun niin kovasti ihmetteli, että minulla on niin ja niin paljon jo sairaslomapäiviä lyhyelle aikaa! Olen siis joutunut olemaan alkuvuodesta tänne kevääseen yksittäitiä päiviä saikulla tuon esikon sairastelujen takia. Ja viime viikolla vihdoin annoin periksi ja pidin ihan raskaudesta johtuvien vaivojen takia pari päivää huilia, niin johan tuli pomolta puhelu perään,ärsyttävää!!!

No joo...anteeksi vuodatukseni!!!! Olen tiiviisti kyllä lueskellut,mutta en ole taas aikoihin ehtinyt kirjoittelemaan...Kovasti oli monilla iloisia uutisia neuvolakäynneiltä,onnea! Ja muutamia uusiakin oli vielä ilmantunut,tervetuloa joukkoon vain!

Onko muuten teillä, joilla huimaus vaivannut alkuraskaudesta, niin se helpottanut?? Minulla oli huimausta ihan, ihan alussa ja nyt! Välillä pitää pitää seinistä kiinni, kun eteenpäin kävelee ja silmissä mustuu...Entäs selkäkivut, onko kohtalotovereita?=) Se on ihan vihoviimeistä, kun on ensin seissyt töissä sen 8h ja pääsee vihdoin autoon istumaan, hyvä että sieltä pääsee enää ylös!!!!

Joousuin luovuttamaan ja siirtymään mammapuolen housuihin viime viikolla, alkoi jo olla niin tukalat oltavat omissa housuissa!

Nautiskelkaahan ystävät auringosta ja lämmöstä,nin kauan kun sitä taasen riittää!!!

kiiuli rv 15+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLI päivällä aivan ihana ilma, niiiin lämmintäkin että melkein uskoin kesän vihdoin tulevan, yritin kukkasipuleita istutella (ei tälle keväälle ole aiemmin pystynyt kun maa jäässä ja luntaki oli) mutta ei siitä tullut mitään kun esikko teki parhaansa estääkseen sen.. loppujen lopuksi sitten luovutin ajatuksena että sitten illemmalla kun mies on pitämässä esikolle seuraa, mutta sateenhan tuo nakkasi, ukkonenkin jyriseee... eikä loppua sateelle näy!!! mutta ihana tuoksu.. aah... jospa tuo hiekkapöly nyt vähän laskeutuisi..

Näin viimeyönä unta että synnytin ihanan, mutta ihan järjettömän pienen tyttövauvan jolla oli tumma tukka, synnytin 3kk etuajassa, synnytys meni hyvin ja kaikki oli muutenkin hyvin.. hassua oli se ettei mulla ollut vielä edes mahaa nimeksikään asti... (toisaalta esikkoa odottaessa mulla alkoi maha kasvaa vasta 6-7kk paikkeilla, siihe asti se pysyi piilossa, sillä kai se niin hassulta tuntuikin että unessa synnytin niillä main)

G:joko on tullut erityisiä *pakko saada nyt heti välittömästi* himoja???

himoitsen kurkkua, tomaattia, salaattia, sipsiä, kokista ja jäätelöä, olenkin pitänyt huolen että kaikkea sitä löytyy kokoaika, mutta vielä ei himot ole niin pahana ett jos jotai ei ole ni sitä pitää lähteä ostamaan tai itku tulee

Olispa äkkiä huominen nin pääsis kurkkimaan ensimmäistä kertaa masukkia, vähäsen jänskättää että onhan kaikki varmasti ok, vaikka liikkeet ja potkut tuntuukin, niin sehän ei muuta kerro kun että hengissä on!

tuossa lueskelin toukokuisten syntyneet pinoa, kyllä on ollut toukokuisilla kiire tulla tähän maalimaan kun niin moni oli päättänyt jo huhtikuussa syntyä... ja suurinosa poikia tähän mennessä, tainut olla masupojilla kiire päästä masusta jääkiekon MM-kisoja katsomaan=)

piipii&masukki 18+2

Vierailija
4/27 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse jouduin töissä kertomaan jo alussa vko 8 kun lääkäri kirjoitti saikkulappuun (oli sen verran rajua väsymystä ja huonoo oloo et joutu pari päivää hakeen lomaa) että raskaudesta johtuva uupumus/ väsymys vaikka sanoin että kirjottaa vatsataudista lomaa, en olisi sillon viä halunnu kertoo. Nythän sen jo huomaa vaikka koittaisikin peitellä kun maha alkaa olee aikas mahtava( kohtu niin edessä että näky jo alussa). Työkaveritkin tulleet jo onnittelemaan tulevasta vauvasta vaikka mitään en oo puhunu, mutta tais jo arvata kun yht äkkiä lopetin tupakanpolton tammikuussa :)

möhö ja kääpä 15+1

Vierailija
5/27 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mäkin jouduin kertomaan heti töissä, juuri samasta syystä kuin ylempänäkin, hoitoalalla kun ollaan niin ei oikein muuta vaihtoehtoa ole mutta toisaalta mitä sitä salailemaankaan.. :)

Mulla on oikeastaan ollut muutama; salmiakki ja vesimelooni. Nyt maistuu myös maustettu ruoka.

Viime viikosta mulla on ollu kovia liitoskipuja alavatsassa ja nivusissa. Luulin jo, että mulla on virtsatie-infektio mutta ei. Joudin tänään jo turvautumaan panadoliin ja se helpotti vähän. Inhottava on kyllä tunne, toivottavasti menee nopsasti ohitse. Eilen tunsin ekat liikkeet - se oli aika uskomaton fiilis! :)

Katarina rv 17

Vierailija
6/27 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä massua kasvatellaan. Jonkin verran jo näkyy ja housut kiristää. Kuukautiskipujen kaltaisia kasvukipuja on joka päivä jossain vaiheessa aivan niin kuin esikoista odottaessa. Selkä kans vihoittelee aivan niin kuin ekassakin. Kävin silloin fysioterapeutilla ja se on normaalia kun mun selkä valmistautuu hyvissä ajoin synnytykseen löystyttämällä niveliä.

Himoja ei ole ollut ollenkaan. Mitään ei tee juuri mieli enempää kuin ennen raskauttakaan.

Aivan ihania ilmoja ollut ja ollaan kovasti oltu pihalla. Esikoiselle ostettiin tänään hiekkalatikkokin. Pitäis vielä mennä lapioimaan hiekkaa sinne. Oletteko muuten muut jo varoneet jotain tekemisiä? Minä on oon nyt ja ekassa raskaudessa niin hullu!? että teen kaikkea mitä ennenkin. Kannan kaikki kauppakassit ja lapsen melkein yhtäaikaa ja siivouset, matontamppaukset yms. hoitelen. Selkä välillä jarruttelee mutta muuten menee ihan niin kuin ennenkin.

Jokohan äitiyspakkauksen kuvia olis pian saatavilla..

mimm.u rv 16+4

Vierailija
7/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin heti töissä, ollaan tiivis työporukka ja pomon kanssa kavereita joten se tuntui järkevälle. Työkavereille kerroin pikkuhiljaa ja sana tietty kiersi. Nyt on jo kauan suku ja kaverit yms tienneet.

Tuntuu että maha lakkasi kasvamasta mutta eilen laitoin päälle työpaidan jota en ollut 2vko pitänyt eikä mahdu enää. Maha on kuitenkin siis jo iso että lapsikin ymmärtää että olen raskaana.

Selkävaivat jatkuvat. Tukivyö ja lämpötyyny auttavat.

Vauvan liikkeet tuntuu hyvin vaikka vielä melko hentoina ja sydänäänet on 140 minuutissa olleet joka kerta kun olen laskenut.

Pitää lähteä töihin. hyvää tiistai päivää kaikille.

PS, en ehtinyt lukea ed.pinoa onko Brown Eyestä uutisia?

Pepsi rv 16+4

Vierailija
8/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa tosiaan!

En ole pitkään aikaan kirjoitellut mitään mutta lukenut kyllä.

Tämä raskaus menee niin hujauksessa ja tähän asti mennyt melko vaivattomasti että on tuntunut kuin ei raskaana olisikaan.

Lonkka kivut on alkaneet jo nyt ja vaivaa varsinkin illalla sängyssä. Samoin selkäkipuja on tullut ja välillä on jopa pikkiriikkisen supistanut, ei kuitenkaan kivuliaasti.

Kyllä on himoja. Ihan nolottaa mutta minä haluisin koko ajan viettää aikaa miehen kanssa sängyssä (ei suinkaan nukkumassa). =)

Ja tämä on joka raskaudessa ollut, mies on kyllä tyytyväinen, mutta välillä vois kyllä kuulemma pitää parin päivän taukoa. =)

Tsirppana rv 18+3

Vierailija
9/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kiva kun on kevät. Aurinko paistaa ja linnut laulaa..aaah!!

Töissä vaan on tylsää olla, kun ois niin kiva ulkoilla nyt kun vielä jaksaa.

Mulla ei ole mitään ihmeempiä himoja...enää! Mutta kurkkua ja tomaattia on kaapista löydyttävä. Tossa vielä kuukaus-pari sitten himoina olivat viinirypäleet, leipäjuusto, greippimehu, vaaleat karjalanpiirakat...

Kattelin tossa yks päivä poikien vanhoja vauva-aikaisia vaatteita. Voi kun olivat niin pieniä ja suoloisia että!! Muutamia keitaisubodeja kyllä täytyy lisää ostaa, muuten oli jo aika kattava paketti...tai tietty jos tulee tyttö niin sitten mennee kaikki uusiksi:) Hehe!

Eipä muuta tällä kertaa. Koittakaahan kirjoitella:)

poikienäiti74 + nuppu (19+3)

Vierailija
10/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas pitkästä aikaa!

Olen käynyt lukemassa juttujanne, mutta oma kirjoittaminen on jäänyt vähäiseksi :/

Aika menee kyllä tosi nopeasti! Tuntuu et ei ole aikaakaan kun raskausviikkoja oli 6 ja kaikki kirjoitteli keskenmenon peloista ja muista.. Pian ollaan jo puolessa välissä raskautta!! Jee!

Mulla väsymys painaa aika-ajoin.. Saa nähdä missä vaiheessa sitä jäädään sairaslomalle..

Töissä sanoivat että saan olla maksimissaan rv26 asti töissä.. ( odotan siis kaksosia ).

Maha kasvaa kans kovaa vauhtia. Mammahousuja olen käyttänyt rv10 saakka :/

Nyt pitää jatkaa taas hommia..

m@mm@76 ja tyypit 16+1

ps. eilen lääkäri ultrasi ja toinen vauvoista esittäytyi pojaksi. toinen ei suostunut vilauttamaan alapäätään.. no, isoveli oli onnellinen että tulee ainakin yksi pikkuveli ;)

Vierailija
11/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lueskellut kirjoituksianne paljonkin ja nyt ajattelin itsekkin kirjottaa, kun noista himoista oli puhetta. Minulla on hirveä himo kermaviilidippiin. Ei niinkään niihin sipseihin vaan nimenomaan siihen dippiin. Huomasin vain että vatsa menee ihan sekaisin, että täytyy nyt yrittää olla ilman dippikastiketta. Mausteiset ruuat myös maistuu.

mimit ja kaveri (17+2)

Vierailija
12/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sapa tässä, en vaan jaksa kirjautua sillä nikillä sisään ja muutenkin ajattelin, jos vihdoin tälläkin puolella jo uskaltaisin alkaa tätä vanhaa nikkiä käyttämään. Kaikki kuitenki tietää jo tästä odotuksesta, joten hitot siitä, jos tutut mun juttuja täältä bongaa. (tuskin ketään ees kiinnostaa, ku kaverit kuulee samat jutut muutenki ;)

[b]Töissä[/b] tuli kerrottua jo joskus rv 7, kun pelkäsin niin paljon keskenmenoa, ni ajattelin, että on sitten kaikille selvää, jos yllättäen olisin joutunu saikulle ja mahdollisesti muutenki ollu vähän apeana.

[b]Huimausta[/b] mulle on ilmaantunu vasta oikeastaan nyt viikon kahden sisään. Odottelin sitä tulevaksi jo kyllä alkuraskaudesta, mutta tällä kertaa se näköjään alkoikin vasta nyt. Mulla on aina ollu matala verenpaine ja oon muutenki huimausherkkä, mutta raskausaikana se kyllä vaan lisääntyy.

[b]Himoja[/b] ei erityisemmin ole ruokaan eikä muuhunkaan. Voi, kun olis mun mieheni kanssa onnellinen, jos joutus mun himojeni kohteeksi edes muutaman kerran viikossa. Miehen pitkät työvuorot ja mun väsymys ei vaan oikein auta asiaa vaikka mun unimaailmassa kyllä meillä on erittäin vilkasta, useemman kerran yössä. ;)

ON: toissailtana jo pelkäsin taas pahinta, kun en saanu mitään tuntemuksia tuolta mahasta vaikka vähän tuupinki masuasukkia hereille. Eilen päivällä sitten vielä tuli joku supistus (?) tai joku muu ihme kipu tuonne ihan alavatsalle, ettei pystyny edes kunnolla kävelemään, ni olin ihan varma, että jotain kamalaa tapahtuu.

Mutta sitten eilen illalla nukkumaan käydessä alkoki semmonen myllerrys ja möyriminen mahassa, että mieskin ne jo tunsi tosta mahan päältä, joten taisivat kivut ja supistelut johtuaki vaan ylivilkkaasta salamatkustajasta. :) Ihanaa, että tää raskaus alkaa tulla miehellekin jo vähän konkreettisemmaks.

S rv 17+4

Vierailija
13/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti koko raskauden olen lähinnä palellut, mutta nyt pari päivää on ennemminkin ollut kuuma. Outoa.

HIMOT: ei ole mitään himoja, ei ollut ed. kerrallakaan. Tosin nyt alkuun kasvikset, salaatit ym. eivät maistuneet ollenkaan, nyt taas ne ovat ruvenneet uppoamaan hyvin. Kaikkea raikasta & kylmää tekee kyllä jatkuvasti mieli, limuja (light) tulee juotua lähes päivittäin ainakin lasillinen tai pari. Tosin välillä korvaan limut vissyillä, mutta jotain hapokasta juomista on saatava. Ja se on myös selvästi huomattavissa, että maha ei vedä ruokaa normaalia määrää kerralla, tämä taisi tulla kuvioihin ihan alkuviikoilla jo. Ei varmasti kohtu vielä mahalaukun tilaa pienennä, mutta jostain syystä pienestäkin ruokamäärästä tulee jo lähes ähky (ainakin pariksi tunniksi kunnes taas on nälkä). Toisaalta nälkä ei haittaa yhtään, mahan kuriseminen ym. eivät aiheuta pahaa oloa eikä heikotusta.

Töissä kerroin odotuksesta np-ultran jälkeen.

Maha taitaa kyllä kasvaa, vaikka ei se vauvamahalta edelleenkään näytä. Nyt on ylämaha(-makkara) alkanut " paisua" , kaipa sieltä jotain alkaa ylöspäin nousta. Mammahousut on nyt käytössä jatkuvasti.

Liikkeitä en vielä voi varmasti sanoa tunteneeni. Joskus iltaisin kun oikein kuuntelee, saattaa jotain yksittäisiä " juttuja" tuntua. Mutta ne voivat olla suoliston pulputusta tai ihan lihasten rentoutumisesta tulevia " napsahduksiakin" . Joten ei liikkeitä vielä.

Uutu 15+1 (ei tuo puoliväli ihan vielä ole käsillä meillä loppukuun odottajilla:)

Vierailija
14/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pitkästä aikaa kirjottelen, kun töiden ja koulun kanssa on ollut niin hirveitä kiireitä!!! Viime keskiviikkona kävin rakenneultrassa ja miehenikin pääsi mukaan ensimmäistä kertaa näihin juttuihin. Kaikki oli ihan normaalia siellä ultrassa, paitsi että tällä kertaa vauva näytti pari päivää nuoremmalta mitä viikot kertoo. Enpä olis uskonut, että vauva on jo noin 200 grammaa painava ja noin parikymmentä senttiä pitkä! Tosi paljon se liikkui ja olenkin jo parin viikon ajan tuntenut selviä liikkeitä. Ja ihana saada tänne kertoa, kun en kenellekään tutulle halua kertoa, että pojaksi sanoivat vauvaa ultrassa! Mieheni on jo alusta asti sanonut, että poika sieltä tulee!

Töissä en ole vielä esimiehilleni kertonut raskaudesta. En ole vielä ollut kuin pari kuukautta töissä siellä ja jotenkin en ole uskaltanut raskaudesta kertoa. Jotenkin tunnen itseni syylliseksi, kun joudun melkein heti jäämään pois töistä. Mahakin vielä peittyy sopivien vaatteiden alle, vaikkakin on selkeästi vauvamahaa kasvanut.

Joku jutteli tuossa ylempänä, että rajottaako raskaus tekemisiä. Itselläni ei paljoa vielä rajota. Pari viikkoa sitten harrastin lautailua ja hiihtoa vielä lapissa ja arkiaskareet hoituvat normaaliin tapaan vieläkin.

Juokseminen on jäänyt vähiin ja muu " repiminen" ... ja kyllä huomaa että väsyy vähän helpommin.

Ihanaa odotusta kaikille!!!

Ja taas mennään...

Mi11Mi ja poju 19+2 tai jotain..

Vierailija
15/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari yötä takana ja kyllätulee taasen vapaat tarpeen.Alkaa olee vissiin kohta aika lopettaa yötyöt tai ainakin vain harvoin.

Vatsa alkaa usein sattua kun herää yövuorosta.Yritän kyllä yöllä tehä hissun kissun hommia.

viime viikolla olin neuvolassa,kuunneltiin ekan kerran sydänääniä,hyvin kuuluikin.Nyt alkaa jo uskoa.että joku siellä tuhertaa vatsassa.Pahoinvointi on kokonaan loppu.Ei oikein mitään oireita,paitsi että vähän kannattaa syödä kerralla ettei pahaolo iske.

Ultraa sitten odotellaan kesäkuun alussa.Tuntuu, että siihenkin menee vielä aikaa..Onneksi on pari viikkoa lomaa enne sitä pääsee vähän pois arjesta.

16+2

Vierailija
16/27 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan juuri toipumassa Norovirksesta:(:(:(Voimat on kyllä vielä ihan poissa:(Meillä virus iski ensin 10kk pikku neitiin sitten minulle ja miehelleni.Ja kaikki tämä sattui vielä ollessani äitini luona kylässä noin 200km päässä kotoa eli tosi hieno juttu:(lähtiessämme äidiltäni tarttui se vielä pikkusiskooni 5.v. sekä äitini mieheen ja sain tänään puhelin soiton että mummini oli joutunut sairaalaan viruksen vuoksi:( Vietimme viikonloppuna aikaistettua äitienpäivää joten kaikki olimme tietenkin samassa paikassa....Tänään myös ystäväni soitti koko perheensä olevan taudissa:(

Oli ihan kauheeta kun ei oikein tiennyt että kummasta päästä tulee ulos ja välillä tuli myös yhtäaikaa:(Totuin kyllä jo tuohon oksentamiseen raskaus pahoinvoinnissa mutta tämä oli kyllä ihan toisenlaista kun olo ei helpottanut missään vaiheessa.Sain tosi pahoja vatsa kramppeja ja nivuspistoksia:(Ja siinä samassa piti velä tietenkin hoitaa esikoista joka ripuloi niin että vaippa ja vaatteet olivat ihan kakassa noin 20-25 kertaa päivässä onneksi on vähän yli arsenaalia tuossa vaatepuolessa ja pyykkikone jyllää vieläkin...

No nyt alkaa jo elämä voittaa mutta kehoitan kyllä huolehtimaan extra extra tarkasti käsiepesusta ja muusta tekemisestä.meillä tämä tosiaan alkoi kun salamana ja levisi kakille tunneissa.Ei kiva:(:(:(

Niin anteeksi tämä vuodatus mutta kyllä sitä nyt taas ymmärtää kuinka haavoittuvia me kaikki olemme kun tällainen virus iskee!!!

Gallup:Himoina on ollut jäätelö(Tosin ei juuri nyt),suolakurkku(En saisi syödä koska kerää nestettä)Ja nyt viimeisimpänä se mainos siitä salmiakkisuklaasta:):):)Nam nam molemmat lempparit samassa:)Se maistuu kuitenkin varmaan ihan kauheelta mutta pakko sitä on varmaan heti ostaa kun taas pystyy syömään jotain:)

Tässä kaikki tällä kertaa ...ai niin töissä en ole vielä kertonut tosin olen hoitovapaalla ollut huhtikuusta ja ilmoitin silloin aiemmin palaavani syyskuussa mutta täytyy soittaa tuon toisen ultran jälkeen että enpä tulekkaan vielä:)

Hyviä päivän jatkoja kaikille:)Ja varokaa virusta:)

grodan

Vierailija
17/27 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin ihan hyvin jos ei tarvis töissä käydä ;) Maanantaina oli 14 tunnin työreissu, ja tiistaina en pystynyt meneen töihin ollenkaan kun olin niin uupunut. Tänäänkin piti olla työmatka Hesaan, mut peruuntu kun koneet ei lentäneet sumun takia. Ehkä ihan hyvä, koska tällä viikolla olis ollut muuten 4 matkapäivää mikä on tässä tilassa liikaa. Ei jaksa normaaliin malliin. Viikonloppuisin on ihan hyvä olla, kun saa puuhastella omaan tahtiin.

Rajoitukset: no siis toi väsyminen rajoittaa. Kuntokeskuksen jäsenyys on ollut kovin heikolla käytöllä viime viikot. Xyclingissa kun kävin, niin alkoi supistelemaan. Samoin kun muutin isojen kukkien multia viikonloppuna niin supisteli. Kävely on ok ja sali ainakin vielä reilu viikko sitten.

Himot: painoa mulla siis +8 kg, mut ei erityisiä himoja enää niin kuin alkuraskaudessa. Nyt tekee jo mieli makeaakin. (miestä tekee kyllä mieli normaalia enemmän;) jos se vaan olis maisemissa mutta on viikot yleensä töissä eri paikkakunnalla :( Mä päätin alkaa rajoittaan syömistäni, kun sillä ei näköjään muuten ole mitään rajoja tällä hetkellä. Jos pysyis 1800 kalorissa niinä päivinä kun ei liiku, niin sen pitäsi kyllä riittää. Tietty välillä enemmänkin, mut se ettei normaaleina arkipäivinä tarvi kiskoa kaksin käsin ravintoa.

Liikkeistä: Vaavin liikkeitä tuntuu joka päivä nyt, toisina päivinä voimakkaammin kuin toisina.. On kyllä ihanaa !

Töissähän mä kerroin jos niskapoimu ultran jälkeen, oli pakkokin kun maha alkoi näkyä. Huomenna haastatellaan mun esimiehen kanssa yhdessä mun äitiyslomasijaista.

Riza 18+0

Vierailija
18/27 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei sen kummempia kuulu. Tämä viikko on alusta alkaen ollu semmonen kummallinen ja sekava. Mikään ei tunnu sujuvan ilman ongelmia, päätä särkee, väsyttää jne. No näitä aina joskus on, onneksi ei tällä viikolla ole töissäkään mitään erityisen kiireistä.

Tuntuu, että tämä toinen odotus on kyllä mennyt jotenkin aivan huomaamatta tähän saakka. Olen kyllä täällä lueskellut juttuja joka päivä, samoin Vauva- ja Kaks Plus-lehtiä ym. aiheeseen liittyvää, mutta omia tuntemuksia ei paljon kerkeä miettimään. Toisaalta hyvä, mutta toisaalta olis esim. paljon vähemmän väsymystä, jos vois laiskotella aina kun siltä tuntuu :) Nyt kumminkin olen yrittänyt mahdollisimman paljon touhuta tuon nappulan kanssa, kun vielä kerkeää ja jaksaa.

Seuraava mukava etappi onkin 2v neuvola ja 2v synttärit ens viikolla!

mussu ja napu rv 15+3

Vierailija
19/27 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultra oli eilen, ja kaikki oli hyvin, vauva vastasi viikkoja, ja laskettuaika ei muuttunut! Istukka takaseinässä, esikkoa odottaessa se taisi olla etuseinässä! Olihan ihana nähdä oma pikkuinen ensimmäistä kertaa, tosin kauhean vanhat laitteet täällä on ja kuvakaan ei mitenkään kauhean selvä, mutta siellä se meidän tulokas oli=)

mies sai eilen ensimmäiset potkut tuntea vauvalta!

grodan kirjoitteli uudesta salmiakkisuklaasta, en oo vielä maistanut minäkään, mutta eilettäin näin sen mainoksen ja pakkohan sitä on testata, alkoi niin tehdä mieli, tällä hetkellä lempparisuklaa on se marabounmaitosuklaa jossa on daim hippusia *njams*

en muista mitä muuta piti kirjoittaa jotenka jatkan kun muistuu mieleen=)

piipii & masukki 18+4

Vierailija
20/27 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipii, onnea ultrakuulumisista!

Miksi tuo ilma ei voi pikkuhiljaa alkaa lämmetä? Hirveän kalsea keli ollut jo monta viikkoa.

Kesälomat vahvistettiin ja saan pitää kesäkuun puolivälistä heinäkuun puoliväliin lomaa! Lomia ennen olisi tarkoitus käydä 4 D-ultrassa. Ensi viikolla on rakenneultra, toivottavasti kaikki on hyvin. Potkuja ainakin tuntuu päivittäin ja paljon.

Himot, maksamakkara olisi vieläkin, mutta en uskalla sitä enää syödä, kun joku varoitteli. Siinä on aika vähän maksaa, mutta silti¿ Kaikki makea menee (kuten ennen raskauttakin), mutta niistä tulee huono olo jonkun ajan kuluttua, eli yritän nyt sitten välttää makean syöntiä. Painoa on kotivaa¿an mukaan tullut parisen kiloa tähän asti.

Kutittaako teillä muilla rintoja tai mahaa? Mulla kutittaa molempia, tissien kutina on hieman laantunut, mutta se on siirtynyt sitten vatsaan. Ärsyttää. Lisäksi olen aika pahalla tuulella lähes koko ajan, tiuskin läheisille jne. Toivottavasti on ohimenevää¿.

Voikaahan paksusti :-)

Yrjö 18+4