*~*~*~ 3-KUUMEILIJAT, viikko 21 *¨~
Kommentit (48)
Jospa mullakin nuo clomit sais jotain aikaseksi... Nyt teille vaan kovasti pupuilu intoa! ;)
Aika ajoin kuulee näitä juttuja, että jostain syystä joku saa toistuvasti negoja virtsattaviin raskaustesteihin, mutta sitten verikokeessa hcg onkin kohonnut. En tiedä, onko vain legendaa vai ihan totta,,, Mutta kannattaisko sun kysyä vaikka neuvolasta, jos ottaisivat verikokeen? Kuitenkin jo yli 2viikkoa myöhässä...
Neuvolassa jo käyty kun olen raskausdiabetesäiti.
Tässä teille plussatuulia, PUUUUUHHHHHFFFFFFF ==========..... (puhaltaa)
Onnea yritykseen!!
vuma 4+4
Eli tein toisen testin (ensimmäinen oli nega 32/29-30) ja eilen sitten sain plussan testiin kun päätien kokeilla:) Eilen oli siis 37/29-30 ja viiva oli tosi vahva. Oliskohan hedelmöitys sitten tapahtunut normaalia myöhemmin.
Oireita ei ole sen kummemmin, paitsi tautinen hiki. Ja kyllä kakkavaipan vaihto on melko inhottavaa myös. Ihanaa, mä kun olin jo melkein maani myynyt! Tietysti kaikki on vielä niin alussa, että ei voi kun toivoa, että kaikki menisi hyvin.
Vuma: onnittelut plussasta. Mä taidan olla tammikuisia, entä sinä? Mulla laskurin mukaan on laskettu 20.1. jos siis kaikki menee hyvin.
MP73: toivotaan sinullekin vielä silti plussaa. Peukkuja ja onnea matkaan!
Rilla-ma-rilla: tärppionnea pitkään yrittämiseesi!
kahden pojan äiti: pahoittelut tädin saapumisesta, on se kuitenkin hyvä että joku "vika" löytyi ja sitä voidaan alkaa hoitaa, jolloin toivottavasti myös tulokia syntyy!
Mä olen itse siis ihan pyörällä päästä, enkä kyllä vielä uskalla muutamaan päivään odotuspuolelle kirjautua, katselen siis tilannetta.
Kiitos kaikille tsempistä! Ja paljon plussaonnea teille JOKAISELLE!
terveisin
äiti04ja07, rv 5+3 (hui!)
Vuma: Kiitos puhalluksista, toivotaan että oli kunnon puhuri =) Ja vielä kerran onnea plussasta!!!!
äiti0407: Onnea!!! Ihanaa, tarrasukkia matkaan roppakaupalla!!!
on: Tänä aamuna meni sit hermot lopullisesti, kun ei testit näytä mitään eikä tätiä näy! Mimmi75: Tein työtä käskettyä =) Soitin neuvolaan, kehottivat soittamaan tk:n omalle lekurille. Yritin sinne gynelle, jolla kävin syksyllä mutta ajat menis parin kuukauden päähän... Soitin sit yksityiselle ja sain gynelle ajan ensi viikon keskiviikolle. Tää gyne on sellanen joka on perehtynyt lapsettomus-ongelmiin. Saan ainakin ultran ja verikokeet, katsotaan nyt sitten... Jos täti pyyhältääkin paikalle ennen sitä, perun sitten ajan. Maksaahan toi yksityinen, mutta kun miehelleni soittelin asiasta niin hän sanoi ettei haittaa ja että eiköhän nyt ala asiat selviämään sitten. Toivotaan nyt ainakin.
Tsempitystä kaikille!!
mp73, yk 18, kp 47/30 (huh mitkä päivät jo....)
tiistaina sain lääkeet kotiin, mutta ei alkanut itsestään tyhjenemään, niin tehtiin tänään kaavinta aamulla. Olo on kamala..surullinen, pettynyt, turhautunut ja pelokas..en tiedä uskallanko enää kuumeilla..täällä kolmosissa kuumeilin ja tulinkin melki heti raskaaksi..oli kylläkin aika laimeat raskausoireet..oksennellut en yhtään niin paljon kun 2 ensimmäisestä ja muutenkin oli outo olo..sellanen onnellinen ja onneton samaan aikaan. Ja tää sit oli tulos. En vielä ole valmis kuumeilemaan, mutta ehkä jonkun ajan päästä kun pääsen yli pahimmasta järkytyksestä..:( onnea teille muille yritykseen!!
särkyneellä <3:llä mussunMUUU...
Varmasti sattuu ja kovasti! Sinulla on oikeus surra rauhassa menetystäsi. Tervetuloa takaisin sitten kun aika on sinulle sopiva, ja olet valmis kuumeilemaan kolmatta.
Ja tarrasukkia mukaan... bd bd bd
Ihanaa, että tähänkin pinoon tulee plussia! Antaa toivoa itsellekin...
Pitkästä aikaa kirjoittelen taas.. näkyy aina olevan hiljaiseloa minulla nuo kierron alut.
Isot onnittelut plussanneille! Tarrasukkia kovasti matkaan.
Ja vastaavasti pahoittelut km:n kokeneille. Ei ole elämä reilua. =(
Itselläni oireita on ollut jos jonkinlaisia. Selvin niistä ja ihan todellisuutta on se että lämmöt on jatkuvasti ylhäällä. Tokihan se voi olla jotain virustakin mutta positiivisena ajattelen sen tietenkin raskausoireeksi..;) Olen huomannut myös hajuaistin olevan tarkempi ja nipistykset alavatsalla (tarkemmin sanottuna ihan tuossa häpyluun yläpuolella) tuntuu ajoittain myös.
Jotain ovisoireitahan olin bongaavinani jo kp10 alkaen. Oikeastaan sillä viikolla useampana päivänä peräkkäin.
Testasin sitten tänäaamuna kotitesti.fi:n testillä tosi haalean haamun. En osaa edes sanoa että onko siinä yhtään väriä, niin haalea se on. Samanlaisen haamun testasin kun aloin toista lastani odottamaan, mutta katsotaan nyt.. Testaan viimeistään maanantai-aamuna uudestaan ja sitten pitää alkaa kyllä selvempi viiva tulemaan jos tässä raskaana ollaan.
Hui kun jänskättää ja samaan aikaan hieman myös pelottaa (!) mitä tuleman pitää. Niin ja tämähän on vasta varsinaisesti eka yrityskierto! Kierrot on ollu mulla niin pitkiä että tuntuu uskomattomalta että tämä on vasta eka yrityskierto tosiaan. Niin ja ihan tjot-asenteella on tämäkin kuukausi menty. Tosin touhuilua on ollu aika tarkkaan jokatoinen ilta kun tuo mun mies on aika viriili ;)...
Noh, palaillaan asiaan viimeistään maanantai-aamuna.
miuwau kp29/37 yk1
Onneksi olkoon plussaneille! =)
Ja pahoittelut mussunmuu. :( Jaksuja sinulle kovasti ja voimia. Itse olen kaksi km:a kokenut ja tiedän tunteen.
Ja onnittelut haasmuta! En muista nyt nicciä. Miauwau? No, mutta kuitenkin onnea ja toivotaan, että se vahvistuu :)).
mp73: Toivottavasti saa nyt selkyyttä asiaan. Tsemppiä! =)
ON: Itsellä ollut minimaaliset menkat. Tai ne loppui eilen illalla kolme päivää kestettyään ja alkoivat taas tänään, siis tiputtelee. Joku hormoonihäiriökö? Eilen ihmettelin sitä kun rinnat olivat vähän arat ja jotenkin turvoksissa, mitä ihmettä tapahtuu...?? Ja nukkumaan menneessä on ollut koko viikon vilu. Ja tänä aamuna on kuvottava olo. :-/ Eilen pyörrytti. Pitäisiköhän minun testata varmuuden vuoksi? Vaikka en plussaan uskokaan. On tää kyllä... :| Vai tuo kilpirauhanenko siellä tekee kepposia..? Kun vaan tietäisi. *puuh*
Hyvää viikonloppua! =)
Kp 4/26-30, yk 10
En malta pysyä täältä pois kun pitää seurata teidän tilanteita.. :0)
Ensinnäkin lämmin halaus mussunmuulle ja voimia!
Lämpimät onnittelut äiti0407 plussasta, odotus palkittiin!!!
Mäkin olen tammikuisissa, laskurin mukaan 25.1., mutta todennäköisesti mun lyhyen kierron takia aikaistuu pari-kolme päivää.
mp73: Toivottavasti saat vastauksia maratonpiinailuusi lääkärikäynniltä. Tsemppiä!
miuwau: Uskaltaako vielä onnitella? Toivotaan, että viivat vahvistuu niin kuin edellisellä kerralla. Peukut pystyssä ja tarrasukkia matkaan!
vuma rv 4+5
Tulin just gyneltä (jo viides käynti tän vuoden puolella!). Kaikki verikokeet ja muut näytteet, mitä tässä on nyt otettu, on olleet ihan ok. Mitään selitystä sille, että kierrot venyy, ei ole löytyny. No, nythän söin kp.3-7 clomeja 2tbl/pv, mikä ilmeisesti on tepsiny. Molemmin puolin munasarjoissa näkyi suuret ja kauniit follikkelit! Lääkäri arvioi, että ovis olisi maanantaina tai tiistaina... Ihana tietää, että nyt on jopa mahdollista raskautua!!! :D Lisäksi mulle tehtiin nyt munatorvien aukiolotutkimus (joka muuten sattui aika kovasti...), ja nyt ainakin torvet on auki, kun ne huuhdeltiin...
Mimmi75, kp.12/??, yritystä elokuusta -07
..kun tuo testin viiva on tosiaan niin haamu kuin olla voi, että se nyt ei oikeastaan anna mitään varmuutta mihinkään. Toisaalta täytyy sanoa että itselläni on aika vahva tunne että kyllä tämä nyt on sitä itseään, mutta kun sekin tunne voi mennä pieleen.
Minä menen jo täällä niinkin paljon asioiden edelle ja alan jo nyt jännittämään sitä että miten kerron tästä pomolle! Hän kun ei ole mikään helppo tapaus ja vaikka nainen ja äiti on itsekin, ei näitä lapsijuttuja kovin suopeasti katsele. Aika hyvin hän nuo aiemmat raskauteni otti, mutta mistä sen taas nyt tietää millä asenteella tämän ottaa. Pakko vaan yrittää ajatella että tämä on minun elämäni ja saan tehdä lapsia vaikka kymmenen jos haluan! Oikeasti jos nyt olen raskaana, niin tämä on kyllä viimeinen sitten. Laskettu aika menisi muuten tuonne tammi-helmikuun vaihteeseen. Senkin jo tsekkasin..=/
Malttamattomana odottelen sunnuntai/maanantai-aamua...
miuwau
Sitä vaan että olettekos muut saaneet noilla kotitesti.fi:n liuskatesteillä vääriä haamuja tai tuleeko niihin herkästi viivanpaikkaa? Kyllähän tämä homma mulle selviää muutaman päivän kuluessa, mutta ajattelin kysäistä jos jollain olis tuoreessa muistissa.
Nyt mua on alkanu jännittämään todenteolla koko tämä homma! Jos nyt raskaana oisin niin ensinnäkin jännittää se että meneekö odotusaika hyvin ja ehkä vieläkin enemmän se että miten mulla alkaa sujumaan kolmen pienen tenavan kanssa! Pojista toinen täyttää kohta 2 ja toinen täyttää syksyllä 4. Ja voin kertoa että eivät ole sieltä rauhallisimmasta päästä. No, kyllähän se kaikki alkaa taas omalla painollaan mennä sitten, mutta tämmöisiä sitä tulee väkisinkin mietittyä.
Miten sitä voikin enemmän huolettaa tuo kolmas lapsi kuin esim. toinen! Toista kun aloin odottamaan ei ollut huolen häivää, mutta tämä kolmannen yritys on ollut kokoajan vähän semmoista etten tiedä mitä aina haluan. Tai toisaalta tiedän että todellakin haluan vielä kolmannen lapsen, mutta mietityttää vaan niin paljon enemmän moni asia. Onpas sekavaa sepustusta, mutta kyllä te ymmärtänette samassa tilanteessa olijat. Ainakin te joilla on 2 suhteellisen pientä lasta entuuudestaan.
Pitänee lähteä töitä jatkamaan.. yövuorossa kun olen..
Öitä!
Minä olen saanu kerran kotitestin herkkään viivan paikan, vaikken ollut raskaana. Siinä ei kyllä ollu yhtään väriä, mutta selkeä viivan paikka. Herätti kyllä turhia toiveita... Mutta jos sulla oli yhtään väriä siinä, niin kyllä se haamu on, ja haamukin on plussa! Eli varovaiset onnittelut... bd bd bd
Tännekin pakko tulla raportoimaan, että kaksi viivaa tuli testiin :-) kp 29/26 on tänään ja ihan selvä viiva tuli kotitesti.fi:n herkällä testillä. Oireet oli niin selvät jo useamman päivää kyllä.
Nyt vaan varhaisen km:n kokeneena päivä kerrallaa eteenpäin, ei hirveesti uskalla vielä iloita.
Paljon Onnea myös Mussunmuru ja äiti04ja07!!
Iiik; kiva kuulla, että pahimman yli alat päästä! Hyvä niin, katse eteenpäin eikös vaan! Tsempitykset!!
Miuwau; kuulostaa hyvältä, toivotaan parasta!!
T.Jaffa
Uskaltaakohan laittaa että rv 4+0...
Vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan, että tämä pikkuinen pysyis kyydissä...
Puhalla plussatuulia meille muillekin! ;)
Eli en sit malttanut odottaa vaan testasin tänään ilta-päivällä uudestaan ja ei epäilystäkään..kyllä se plussa on.
huhhuijakkaa..Tunteet seikkailee vuoristorataa suurilosta epävarmuuteen, mutta eiköhän se tästä. Tämä raskautuminen tapahtui vaan niin nopeasti ettei tahdo järki perässä kestää. Olin varautunut muutaman kuukauden yrittämiseen koska edellisiäkin saatiin yrittämällä yrittää ja viitisen kuukautta meni molemmissa ennenkuin toivottu plussa paukahti.
Että tämmöistä..
Plussatuulia oikein kovasti teille kaikille!! Minä poistun nyt takavasemmalle ihmettelemään ja ehkäpä joskus jotain viellä kirjoitankin kun kumminkin tulee jonkin aikaa vielä täällä pyörittyä. Ainiin, laskurin mukaan la olis 30.1.. =)
miuwau rv4+jotain
Johan on tälle viikolle plussauutisia! Mahtavaa!
Tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan!
vuma
Ja tarrasukkia mukaan... bd bd bd
P.S. Puhalla meille muillekin plussatuulia...