Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduin - eikä kukaan huomaa

Vierailija
31.03.2026 |

Olen laihtunut viimeisten kuukausien aikana n. 5 kiloa, "pahimmista" ajoista ehkä 7 kiloa (84 kg -> 77 kg), mutta kukaan ei ole huomannut mitään, ei edes oma mies.  Omasta mielestäni olen ihan eri näköinen, erityisesti vyötärö paljon hoikempi ja monet sellaiset vaatteet mahtuvat päälle, joita en ole voinut käyttää. Myös kasvot ovat kaventuneet ja olen todella tyytyväinen muutokseen. Edelleen pitäisi laihduttaa vähän, ehkä 2-3 kiloa, mutta sitten alkaisin olla jo aika tyytyväinen, koska en tavoittele mitään radikaalia muutosta ja olen aina ollut ruumiinrakenteeltani roteva ennemmin kuin siro. Silti vähän ihmetyttää se ettei kukaan muu huomaa mitään. En ole mainostanut laihdutusta, enkä muutenkaan korosta itseäni, mutta olisihan se kiva edes yksi kommentti saada. En voi vetää muuta johtopäätöstä kuin sen, että olen edelleen pullean näköinen ja ylipainoa on edelleen niin paljon ettei muutosta huomaa. :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus. Kommenttejako kaipaat? Kuulostat passiivis-aggressiiviselta.

Vierailija
22/22 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään ajatellut, että jotkut puolitutut tai työkaverit alkaisi mitään kommentoimaan, mutta lähimpien ystävien kanssa puhutaan välillä painosta aika avoimestikin, silti kukaan ei ole kommentoinut. Ja tosiaan ei edes oma mies tai lapset, jotka kuitenkin näkee joka päivä. Mutta kaipa se on tosiaan niin, että pitää laihtua runsaasti, että muut huomaavat. Olisin itse jo ihan tyytyväinen 75 kilon "loppupainoon", joten pari kiloa enää jäljellä pudotettavaa ja tod. näk. käy niin ettei kukaan huomaa mitään. Mietin vain teinkö turhan työn. :S

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla