Tarkenisiko nyt jo nukkua tavallisessa teltassa jossa ei ole kamiinaa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu makuupussista.
Ja makuualustasta.
Tämä! Makuupussin ei tarvitse edes olla ihan niin ihmeellinen jos pukee riittävästi kerrastoa, mutta huonolla makuualustalla peli on hävitty. Makuualustan on hyvä olla talvitasoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu makuupussista.
Ja makuualustasta.
Totta. Mulla pumpattava patja ja ihan normaali tyynykin mukana. Liki kodinomaiselta tuntuu nukkua.
Onko noita pumpattavia hyviä? Mulla joku halpis niin narisee ja kitisee kun vähän liikahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkenee varmasti. Itse olen 54v perusterve nainen, alan kohta taas nukkumaan puistossa, kun tulee sellanen pysyvästi yöllä pari asteta enemmän. Mulla ei ole edes telttaa. Vaan puen hyvin päälle ja nukun puiston penkillä. Asun puistosta noin 100 m päässä eli melko lyhyt matka kävellä kotiin.
Koen voivani paremmin viettäessäni aikaa ulkona.
Tuskin olet tosissasi. Ei kukaan uskalla huvikseen nukkua puistossa.
joku voi hyvin soittaa poliisit hakemaan jos nukkuu puistossa.
🤣
Mulla on villa-untuva-makuupussi. Sen lisäksi puhallettava makuualusta ja paksu villamakuualusta sen päällä. Pipo lisäksi päähän niin hyvin tarkenee. Noihin varusteisiin mennyt karkeasti tonni, mutta ei oo kirpassut enää ostamisen jälkeen. Luulin aiemmin että retkeily ei ole mun kaltaisille vilukissoille, mutta kuinka väärässä olinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarkenee varmasti. Itse olen 54v perusterve nainen, alan kohta taas nukkumaan puistossa, kun tulee sellanen pysyvästi yöllä pari asteta enemmän. Mulla ei ole edes telttaa. Vaan puen hyvin päälle ja nukun puiston penkillä. Asun puistosta noin 100 m päässä eli melko lyhyt matka kävellä kotiin.
Koen voivani paremmin viettäessäni aikaa ulkona.
onko sulla kaikki ihan hyvin?
etkä ala :D