Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioerolapsi vastaa kysymyksiin (tai siis nykyään aikuinen)

Vierailija
07.05.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olit kun vanhempasi erosivat? Oliko sinulla sisaruksia? Tapasitko etävanhempaa? Oliko vanhempien ero sinulle taakka vai huojennus? Miten vanhempiesi eroaminen vaikuttaa sinun suhtautumiseen eroperheisiin? Voisitko itse erota? Jos, niin mistä syistä?

Vierailija
2/3 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alle kaksivuotias, minulla on vanhempi veli. Tapasin isää joka toinen viikonloppu. En muista aikaa ennen eroa, joten en tiedä taakasta tai huojennuksesta...

Vanhempieni eroaminen ei mielestäni ole vaikuttanut suhtautumiseeni eroperheisiin. Voisin itse erota vain hyvästä syystä, jos mieheni olisi väkivaltainen tai pettäisi jatkuvasti. " Turhaan" eroamista en ymmärrä, siis jos kaivataan vaan jotain uutta elämään.

melba:

Minkä ikäinen olit kun vanhempasi erosivat? Oliko sinulla sisaruksia? Tapasitko etävanhempaa? Oliko vanhempien ero sinulle taakka vai huojennus? Miten vanhempiesi eroaminen vaikuttaa sinun suhtautumiseen eroperheisiin? Voisitko itse erota? Jos, niin mistä syistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasiko isasi sinua saannöllisesti?

kyllä, joka toinen viikonloppu ja joskus lomilla pitempiä pätkiä

Millainen suhteesi oli/on isaa ollut eri ikakausina?

Aina ollut etäisempi kuin äiti. Periaatteessa meillä on ihan hyvät välit ollut aina. Murrosiässä tappelin vain äidille. En kerro isälle muuta kuin yleisiä kuulumisia, soitellaan ja tavataan harvoin.

Onko sinulla isapuolta? Jos on niin minka ikainen olit kun han tuli mukaan elamaasi?

Äiti meni uusiin naimisiin, kun olin 5-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän