Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sairaanhoitajan mahdollista saada perhedyttamisjaksoa? Valmistumisestani on 8 vuotta ja en ole tehnyt tyota. Valissa olen opiskellut ja ollut kotiiaitina. Pelottaa lahtea suor

Vierailija
20.05.2007 |

aan töihin, kun moni hoitotyön juttu on on unohtunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia, että joka talossa on kuitenkin eri tavat. Minusta voit huoletta mennä töihin. Jos eivät itse tajua tarjota perehdytysjaksoa, niin kysy saisitko sellaisen

Vierailija
2/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hon sh:n hommaan, tosin päivätyöhön/2 vuorotyöhön vain mahdollisuudet elämäntilanteen vuoksi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen sh-opiskelija, enkä ole saanut perehdytystä yhdessäkään työpaikassa jossa olen nyt opiskeluaikana tehnyt töitä. Töissä olen ollut erikoissairaanhoidon puolella.

Jossain on joku näyttänyt kyllä mitä löytyy mistäkin, ei muuta.

Tosin on mahdollista mennä sairaanhoitajien johonkin koulutukseen, jossa päivitetään tietoja. Tiedän kun itselläni oli tällainen sh mukana kulkemassa muutaman päivä. Hiukka oli outoa :)

Mene eka johonkin helppoon paikkaan, äkkiä ne muistuu mieleen.

Vierailija
4/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään kunnon tutkinto.

Vierailija
5/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap! Ymmärrän hyvin, että kaipaat kunnon perehdytystä sairaanhoitajan työhön, kun olet ollut noin kauan kotona. Sairaanhoitajan työhön ei todellakaan mennä vaan ihan pystymetsästä. Ainakaan itse en toivo ikinä olevani sellaisen ammattilaisen hoidettavana, joka noin väheksyy vastuuta. Itse olin ollut kolme vuotta kotona ja kysyin työkkäristä, josko olisi mahdollista ns. harjoittelujakso ja samalla saisi jalkaa oven väliin mieleiseen paikkaan. Työkkärissä olivat tosi avuliaita ja tällainen jakso oltaisi voitu järjestää. Jakson pituuteen pystyi vielä itse vaikuttamaan. Kysele itse ihmeessä työkkäristä lisää ja onnea oikein hyvän työpaikan metsästykseen.

Vierailija
6/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

litko itse harjoittelussa ja kuinka meni? ap (jo hieman huojentuneempana)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi