Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmat lämpenee, miehet muistakaa

Vierailija
07.05.2007 |

Nyt olisi korkea aika kipaista vaatekauppaan ostamaan jotain uutta kesävaatetta eikä aina niitä iänikuisia 10 vuotta vanhoja shortseja päälle! Nyt myös paljastuu se valkoinen kaljamaha ja rikkinäiset sukat. Heitä myös ne sandaalit roskiin, nekin sulla on ollu jo 5 vuotta. Olisiko pitänyt aloittaa salilla käynti jo tammikuussa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt miehet tsemppiä!

Vierailija
2/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tarvitaan aina. Motivaatio punttisalilla käymiseen ja lenkkeilyyn on koetuksella varsinkin marras-maaliskuussa. Itse olen kuitenkin vielä jaksanut tätä menoa ainakin 8 vuotta yhtäjaksoisesti 5-6 kertaa viikossa.

Mitäs sanotte tytöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisiko pitänyt aloittaa salilla käynti jo tammikuussa?

Olisi viimeistään silloin, en vaan jaksa. Onneksi tulee kesä ja grillikausi! Tykkään makkasta ja oluesta, nam.

Vierailija
4/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Olisiko pitänyt aloittaa salilla käynti jo tammikuussa?

Olisi viimeistään silloin, en vaan jaksa. Onneksi tulee kesä ja grillikausi! Tykkään makkasta ja oluesta, nam.

Maggarasta siis ja osaan joskus oikeinkirjoituksen.

Vierailija
5/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meitä Maggaran syöjiä on myös naisia. Wilhelmiä ja kellarikylmää olutta kesämökin laiturilla.

Hyvinvointi ja haluttavuus on kokonaisuus. Ei sitä pelkästään kuntosalilla ja lenkkipolulla löydä.

Minä olen siinä onnellisessa asemassa, että pyöreyteni ja pehmeyteni on pesinyt oikeisiin paikkoihin. Nautin seksistä aivan täysillä ja mieheni on suoraan sanottuna täysin villinä minuun.

Laiffi on ifanaa :)

Vierailija
6/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi meitä Maggaran syöjiä on myös naisia. Wilhelmiä ja kellarikylmää olutta kesämökin laiturilla.

Hyvinvointi ja haluttavuus on kokonaisuus. Ei sitä pelkästään kuntosalilla ja lenkkipolulla löydä.

Minä olen siinä onnellisessa asemassa, että pyöreyteni ja pehmeyteni on pesinyt oikeisiin paikkoihin. Nautin seksistä aivan täysillä ja mieheni on suoraan sanottuna täysin villinä minuun.

Laiffi on ifanaa :)

Syö ihan rauhassa makkaraa ja ole pyöreä mutta nyt oli puhe miehistä enkä minä pidä pyöreistä miehistä terveisin ketjun aloittanut

Vierailija
7/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkaraa voi mutustella ja olutta kipata, mutta esim. seksihurjastelu auttaa polttamaan niitä kaloreita - ei siihen punttista tarvita (eli älkää miehet pitäkö naisianne puutteessa). ja kyllä miehessäkin saa olla Miestä, ei tartte olla mikään kukkakeppi tai tiukka atleetti. parasta antia on siellä korvien ja jalkojen välissä ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi