Lue keskustelun säännöt.
Mä siirryn nyt Kaksplussalle keskustelemaan. Tulkaa mukaan!
09.05.2008 |
Ei täällä voi keskustella, kun joka toinen viesti tulee tuplana ja väreistä tulee paha olo.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla