Maksoin juuri Naisasialiitto Unionin jäsenmaksun
Lisäksi olen Kokoomuksen jäsen vuodesta 2003, omistusasuja pitkässä avioliitossa + pari lasta.
Mielipiteitä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan heitit rahasi.
Mä mietin just liittymistä KD:n jäseneksi.
No se on niin marginaalinen kerho, ettei sillä ole todellista vaikutusvaltaa mihinkään. Minä olen ammatiltani pappi, joten satun tietämään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kannattajajäsen, maksanut vuosikymmeniä - olen mies.
Mitäs tästä sanotte?
Taputuksia sinulle :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan heitit rahasi.
Mä mietin just liittymistä KD:n jäseneksi.
No se on niin marginaalinen kerho, ettei sillä ole todellista vaikutusvaltaa mihinkään. Minä olen ammatiltani pappi, joten satun tietämään.
Ap
Nyt meni ohi. En ymmärtänyt logiikkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla kommunisti ja kokoomuslainen yhtä aikaa?
Myös esimerkiksi Kristina Kokko on Naisasialiitto unionin jäsen.
Ei feminismi ole kommunismia.
Ap
Voi sinua..sivistähän vähän itseäsi.
Samaa kökköä lämmitellään nyt vain uudessa kattilassa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairas järjestö nykyään. Samaa sakkia Setan kanssa.
Sen näkee jo siitä, että tuottaa pelkkää propagandaa, vaikka itse kutsuu sitä tieteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin isänmaallinen, akateeminen kolmannessa polvessa ja pitkässä avioliitossa. Lisäksi olen feministi ja niin on miehenikin. Hänkin äänestää Kokoomusta, vaikkei jäsen olekaan. Minä olen meistä enemmän oikealla.
ApSulla ei taida olla mitään hajua, mitä tämä kyseinen järjestö ajaa / edustaa.
Tai sulla ei ole.
Ap
Olin jäsen vuosikymmeniä, joten kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla kommunisti ja kokoomuslainen yhtä aikaa?
Myös esimerkiksi Kristina Kokko on Naisasialiitto unionin jäsen.
Ei feminismi ole kommunismia.
ApKommunismi ja feminismi kohtaavat marxilaisessa feminismissä, joka näkee naisten sorron olevan kytköksissä kapitalistiseen järjestelmään.
Naisasialiitto Unionin juuret ovat hyvin porvarilliset. Eivät sitä työläisnaiset perustaneet.
Ap
Niin, ensin heitä oli vain muutama epävarma keskiluokkainen nainen, jotka olivat lukeneet rintaliivejään polttavista amerikkalaisista naisista. He matkustivat opintomatkoilla ja toivat mukanaan aineistoa uudesta naisliikkeestä. Vähitellen, vuosia kestäneen sitkeän taistelun jälkeen ja monien tunnettujen vasemmistopoliitikkojen tukemina he "ansaitsivat" asemansa feministeinä kopioimalla muiden agendaa joka istuu huonosti suomalaiseen kulttuuriin, mutta se sai luvan kelvata kun muutakaan ei ollut tarjolla.
Ihan älytön järjestö. Tiedän kun tuttu vaikutti siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kannattajajäsen, maksanut vuosikymmeniä - olen mies.
Mitäs tästä sanotte?
Heruuko pillua?
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin isänmaallinen, akateeminen kolmannessa polvessa ja pitkässä avioliitossa. Lisäksi olen feministi ja niin on miehenikin. Hänkin äänestää Kokoomusta, vaikkei jäsen olekaan. Minä olen meistä enemmän oikealla.
Ap
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytön järjestö. Tiedän kun tuttu vaikutti siellä.
Unioni Naisasialiitto on vanha suffragettijärjestö, joka muutti epätoivoiset kotirouvat pimeyden turvin iskeviksi terroristeiksi.
Joko olet trolli tai sitten täysi tollo.