Feikkaatteko miehet orgasmeja?
Jos näin on, niin miksi?
Siis pakko avautua omasta kokemuksesta. Huomasin parin viikon seksitauon jälkeen, ettei ”sitä tavaraa” 💦 tullut sisälleni varmaan siis yhtään. Yleensä kun ollaan oltu kauan sekstailematta, edes pari kolme päivää, niin sitä saa pestä tuolta alakerrasta useamman kerran, kuten eilen taas kävi, että vielä tänä aamuna saan pestä sitä itseään ulos. Ja mainittakoot vielä, että tämä kiihottaa minua vielä enemmän ja tekisi mieli harrastaa seksiä lisääkin.
Noh, pisti sitten tosiaan miettimään, että kehtasiko toinen ihan tosissaan feikata silloin aiemmin? Hän kun on tosiaan se passiivisempi seksin suhteen.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikkaan kyllä. Joskus vaan ei irtoa kun on sildenafilin ottanut, saan kyllä kaluni nykimään kuten orgasmissa.
Mitä naisesi sanoo tästä? Kai hän sen nyt huomaa? Itse ainakin huomasin.
Ei ainakaan ole huomauttanut, tyytyväinen kun loppuu kun kumminkin jo ennen yhdynnän aloitusta orgasmin saanut. Ollaan oltu yhdessä kohta 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oli runkannut yhden tai useamman kerran, jolloin tavaraa tulee vähemmän.
Itselleni ei ole tullut mieleenkään ikinä feikata.
M44
Kävi tämäkin mielessä mutta, äh niin ärsyttävää kun ei ikinä myönnä. Ei sillä että minua häiritsisi. Tai toki se häiritsee, että seksi on vähentynyt ja ei halua avata syitä miksi. Jos runkkaaminen tekee onnellisemmaksi, niin olisi aika avautua, niin voimme keskustella asiasta.
Itselleni kävi niin, että ex-vaimon haluttomuuden myötä totuin runkkaamaan, ja sitten ei seksi muutaman vuoden kuluttua hänen kanssaan enää kiinnostanut. Hän alkoi tivata seksiä aggressiivisesti, ja se johti eroon.
Nyt luistaa hyvin sinkkuna, jos jotain fwb hommia on ollut.
Feikkaa ne miehetkin.Varmaan vähemmän kuitenkin. mutta tekevät.
Naisethan ei ikinä! Kun mahtisonno "nai" niin nainen kirkuu onnesta!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämäkin vastaus olisi kuin jonkun teinipojan kynästä? Voisiko joskus edes kirjoittaa asiallisesti ja pysyttäytyä aiheessa, asettamatta naisia ja miehiä vastakkain. Itse en kuulu niihin naisiin jotka feikkaa orkkuja, eikä kyllä ole tapana kirkua edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämäkin vastaus olisi kuin jonkun teinipojan kynästä? Voisiko joskus edes kirjoittaa asiallisesti ja pysyttäytyä aiheessa, asettamatta naisia ja miehiä vastakkain. Itse en kuulu niihin naisiin jotka feikkaa orkkuja, eikä kyllä ole tapana kirkua edes.
Kyseessä seniori ikäinen ja äkäinen nainen. Tunnistat tän hahmon jatkuvista kirjoitusvirheistä. Lisäksi se ei ymmärrä lukemaansa.
Nuorempana tyttöystävä luuli, että feikkasin kun ei tullut enää spermaa monien yhdyntöjen jälkeen.
Kesti hetken ennen kuin hän uskoi että kyllä oikeasti laukesin ja kovaa. Kuivat orgasmit olivat aivan valtavan kovia esiteininä kun ei vielä tullut spermaa ja myös myöhemmin näissä tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä sitä tehnyt.
Muija on ikääntyessään väljentynyt kuin loppuunajetun moottoripyörän sylinteri.
Polkiessa ilma pörisee piparista ja mua alkaa lähinnä naurattamaan sen huohotus ja vikinä.
Feikkaan orkkua, että saisin homman nopeammin loppumaan.
Miksi ihmeessä et puhu hänen kanssaan? Kauhean epäkunnioittavasti myös puhut hänestä täällä. Onhan siihen väljentymiseen syitäkin, kuten synnytys. Kannattaa kyllä erota jos omasta kumppanista tykkäät puhua noin halventavasti. Tarkoitan, että rehellinen on hyvä olla, mutta asian voi ilmaista kauniimminkin.
Jos kerrot naiselle, että sillä on löysä pillu niin seksi loppuu siihen paikkaan.
No pitääkö se asia ilmaista noin yksinkertaisen typerästi? Eikö voisi mainita, että tuntuma on hieman muuttunut? Miksi te miehet olette noin yksikertaisen typeriä näissä asioissa? Itse ainakin toivoisin rehellisestä keskustelua näistä asioista. Toki siinä saattaisi myös olla aihetta säästää vaginankorjausleikkaukseen, johon myös sinä miehenä osallistut.
Ei naiselle voi sanoa tällaisesta asiasta. Loukkaantuu ja siitä tulee hirveä kriisi, vaikka miten nätisti ja hienovaraisesti yrittäisi kertoa.
"Onneksi olkoon, kulta, säästin sinulle rahaa, jotta pääset vaginankorjausleikkaukseen". Joo, tämä varmaan toimisi hienosti.
Eipä ole koskaan tarvinnut näytellä orgasmia, kun saan sen melkein joka kerta kun rakastelen vaimoni kanssa. Ne harvat kerrat kun en ole saanut, niin olen sitten sanonut.
Tottakai feikataan, myöskin seisokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä sitä tehnyt.
Muija on ikääntyessään väljentynyt kuin loppuunajetun moottoripyörän sylinteri.
Polkiessa ilma pörisee piparista ja mua alkaa lähinnä naurattamaan sen huohotus ja vikinä.
Feikkaan orkkua, että saisin homman nopeammin loppumaan.
Miksi ihmeessä et puhu hänen kanssaan? Kauhean epäkunnioittavasti myös puhut hänestä täällä. Onhan siihen väljentymiseen syitäkin, kuten synnytys. Kannattaa kyllä erota jos omasta kumppanista tykkäät puhua noin halventavasti. Tarkoitan, että rehellinen on hyvä olla, mutta asian voi ilmaista kauniimminkin.
Jos kerrot naiselle, että sillä on löysä pillu niin seksi loppuu siihen paikkaan.
No pitääkö se asia ilmaista noin yksinkertaisen typerästi? Eikö voisi mainita, että tuntuma on hieman muuttunut? Miksi te miehet olette noin yksikertaisen typeriä näissä asioissa? Itse ainakin toivoisin rehellisestä keskustelua näistä asioista. Toki siinä saattaisi myös olla aihetta säästää vaginankorjausleikkaukseen, johon myös sinä miehenä osallistut.
Ei naiselle voi sanoa tällaisesta asiasta. Loukkaantuu ja siitä tulee hirveä kriisi, vaikka miten nätisti ja hienovaraisesti yrittäisi kertoa.
"Onneksi olkoon, kulta, säästin sinulle rahaa, jotta pääset vaginankorjausleikkaukseen". Joo, tämä varmaan toimisi hienosti.
Tässä taas tulee esiin se, että te miehet ette (suurinosa) osaa kommunikoida.
Miehellehän sitten voi maksaa kurssin missä opetetaan kuinka nainen tyydytetään.
Varmaan jotain muutakin vikaa parisuhteessa, jos kumppanin nautinnon äänet lähinnä naurattavat. Olettaen siis, että se huohotus ja vikinä johtuu nautinnosta. Olen aikaisemmin ollut naisen kanssa suhteessa, joka feikkasi orkkuja. Orkkuja feikkaamalla saa lähinnä toisen tekemään juuri niitä asioita, joilla se orgasmi ei tule -> seksielämä kärsii.