Älkää diagnosoiko itsellenne tuntematonta ihmistä
Älkää puuttuko mun asioihin te ette mua tunne ette tiedä musta mitään opetelkaa kunnioittamaan ihmisten surua kerron teistä poliisille te tässä elättejä olette mä en voi olla maksan laskuni omista rahoistani te tässä vammaisia olette menkää hoitoon t*ppakaa itsenne ottakaa lääkkeet te tässä yhteiskunnan loppusijoitusjätteitä olette te olette rasitteita te olette riesa te olette epäonnistuneita keskenmenoja mummonn*ussija ä*päröitä ja sisäsiittoisia te hoitoon kuulutte opetelkaa kunnioittamaan ihmisten surua te tässä elättejä olette ihminen ei voi eläkkeelle mitään nyt jätätte mut rauhaan mä maksan laskuni omista rahoistani opetelkaa kunnioittamaan ihmisten surua
Pentti Karvonen on trollien kuningas ou je
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Painu vttuun nyt jo vänisemästä..
Ketään ei kiinnosta pätkän vertaa sun piipitykses yhtään mistään.
Mä en piipitä toisinkuin sinä t*pa ittes
Trollien Kuningas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nimenomaan piipität täällä taas vaihteen vuoksi, kun et jaksa trollailla etkä spämmäillä typeriä juttujas.
Sinulle itsellesi voisi tuo ehdotuksesi olla ihan paikallaan..
Ja tuollaista stanan matoa sitten pitäis jollain tavalla edes yrittää kunnioittaa..
Vierailija kirjoitti:
Sun piipitykset s**tana ei tässä ketään kiinnosta ja sä voit vtun sisäsiittoinen painua ite sinne v*ttuun
Opettele vammainen kunnioittamaan ihmisten surua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nimenomaan piipität täällä taas vaihteen vuoksi, kun et jaksa trollailla etkä spämmäillä typeriä juttujas.
Sinulle itsellesi voisi tuo ehdotuksesi olla ihan paikallaan..
Ja tuollaista stanan matoa sitten pitäis jollain tavalla edes yrittää kunnioittaa..
Sä et täällä kehoita ketään itsemurhaan
Sulla tässä on kaikki syyt tehdä itsari joten tee se
Mä en tommosen sisäsiittoisen äidinn*ssijan käskystä itseäni t*pa
Ja jos mä olen mato sä olet jotain sitäkin alhaisempaa
Vierailija kirjoitti:
Sun piipitykset s**tana ei tässä ketään kiinnosta ja sä voit vtun sisäsiittoinen painua ite sinne v*ttuun
Opettele vammainen kunnioittamaan ihmisten surua
Sinä tässä vaikutat harvinaisen sisäsiittoiselta.
Isäsi myös isoisäsi arvatenkin..
Kunnioitus on ansaittava, ja käytöksesi täällä, joka kuin suoraan insestiseksistä alkunsa saanut vahinkolaukauksen häiriintyneestä mielestä, ei ansaitse minkäänlaista kunnioitusta.
Tiiätkö mulla ihan samat asiat... Eli ei pidä ruveta väittämään jostakusta, jota et tunne, yhtään mitään. Turkulaiset ovat kyllä yksi oikein mallikansalaisten ryhmä tuossa ihmisen haukkumisessa vaikkeivät ko. ihmistä edes tunne. Ovatko tosiaan niin yksinkertaisia! Ja tietty jos joku väittää jotain, niin kannattaa ehkä miettiä että mikä se on se joka väittää... Menettekö kaikki jonkun uunon puheisiin mukaan... Menette, ainakin Turussa.
KAISTAPÄITÄ! Ai niin minäkään en tunne kaikki turkulaisia, enkä välitä tunteakaan, mutta sanon siltikin, koska näin ne tekevät että pelleilevät itsellensä tuntemattoman ihmisen kustannuksella.... Just tänäänkin taas pari tyyppiä.... Ja tätä ennen esim. ylilääkäri Turun terveystoimessa, tyyppi joka itse oli eräässä paikassa ystäviensä kanssa tillin tallin talitinttinä ja sieltä sitten möykättiin esim. naamasta voi tehdä tikkataulun, ja glögi haisi niin että porukkaan kuulumatonkin eikä edes ollut samassa tilassa porukan kanssa, niin hänkin sitten heräsi armottomaan jysäriin....
Just just. Sitä kun ollaan niin sitten mennään oikein kunnolla alta riman! Turku ja turkulaiset....
Muuten hei, kun olette pelleilleet sydämenne kyllyydestä, tuhonneet, niin mites..... No, enpä viitti sanoo...
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkö mulla ihan samat asiat... Eli ei pidä ruveta väittämään jostakusta, jota et tunne, yhtään mitään. Turkulaiset ovat kyllä yksi oikein mallikansalaisten ryhmä tuossa ihmisen haukkumisessa vaikkeivät ko. ihmistä edes tunne. Ovatko tosiaan niin yksinkertaisia! Ja tietty jos joku väittää jotain, niin kannattaa ehkä miettiä että mikä se on se joka väittää... Menettekö kaikki jonkun uunon puheisiin mukaan... Menette, ainakin Turussa.
KAISTAPÄITÄ! Ai niin minäkään en tunne kaikki turkulaisia, enkä välitä tunteakaan, mutta sanon siltikin, koska näin ne tekevät että pelleilevät itsellensä tuntemattoman ihmisen kustannuksella.... Just tänäänkin taas pari tyyppiä.... Ja tätä ennen esim. ylilääkäri Turun terveystoimessa, tyyppi joka itse oli eräässä paikassa ystäviensä kanssa tillin tallin talitinttinä ja sieltä sitten möykättiin esim. naamasta voi tehdä tikkataulun, ja glögi haisi niin että porukkaan kuulumatonkin eikä edes ollut samassa tilassa porukan kanssa, niin hänkin sitten heräsi armottomaan jysäriin....
Just just. Sitä kun ollaan niin sitten mennään oikein kunnolla alta riman! Turku ja turkulaiset....
Muuten hei, kun olette pelleilleet sydämenne kyllyydestä, tuhonneet, niin mites..... No, enpä viitti sanoo...
Säkin olet mielisairas. Sovit hyvin yhteen ap'n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säkin olet mielisairas. Sovit hyvin yhteen ap'n kanssa.
En ole mielisairas. Mulla ei ole todettu yhtään mitään mielisairauksia. Mutta se, että ihmiset käyttäytyvät täysin kaistapäisesti toisia ihmisiä kohtaan, jopa siis niitä joita eivät edes tunne sen paremmin, niin se on kyllä jonkin sortin ongelma se.. onko kasvatuksessa vikaa, ei kasvateta edes rehellisyyteen.... Huudellaan kadulla ihan mitä sattuu sellaiselle ihmiselle joka ei ko. huutelijaa tunne.
Sanotaan, että ottavat silmätikuksi...
Ja tuo mitä kirjoitettiin siitä ylilääkäristä... Niin taisi mennä ihan virkavelvollisuuden laiminlyönniksi sen muijan käyttäytyminen.... Ja mitä mites sinä sitä, että huudellaan että vois tehdä naamasta vaikka tikkataulun. No, jos toi on sun elämässä ja sun maailmassa normaalia, niin...