Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko asuntoon, jossa ollut KOSTEUSVAURIO?

Vierailija
07.05.2007 |

Saimme tarjouksen aso-asunnosta, jossa ollut kylppärissä kosteusvaurio, joka nyt korjattu.

Asunto olisi juuri haluamallamme alueella, mutta uskaltaako sitä muuttaa sen kosteusvaurion takia. Onko se vaan " tikittävä" homeongelma...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aso-asunnostahan pääsee suht kivuttomasti poiskin.

Vierailija
2/10 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteuvaurio 10 vuotta sitten. Se on asianmukaisesti korjattu eikä siitä haittaa ole.

Minulla on astma ja allergia, jotka oireilee helposti eikä tämä asunto ole oireilua pahentanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin koen, että nykyisin niin monessa asunnossa on ollut, on parhaillaan tai tulee olemaan kosteuysvaurioita, että itse valitsisin ennemmin jo korjatun ja kuntoon saatetun asunnoon kuin tikittävän aikapommin... Asianmukaisesta korjauksesta pitäisi tietenkin saada jotain dokumenttia nähtäväksi, ja jos se olisi ok, niin asuntohan olisi suorastaan lottovoitto :)

Vierailija
4/10 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin enemmän huolissaan asunnosta, joissa on korjaamattomia kosteusvaurioita! Eli ei ilmoitettuja!

Vierailija
5/10 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjattu kosteusvaurio on ollut yleensä huomattavasti tarkemmassa syynissä kuin piilevät kosteusvauriot, joista kukaan ei tiedä mitään.

Vierailija
6/10 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteus/homevaurio. Tiedettiin ongelma ja saatiin paikka tontin hinnalla. Katto uusittiin ja 2m seinää koko talon korkeudelta. Kannatti :)

Vierailija
7/10 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että olen likimain hysteerinen asian kanssa ja mieluiten muuttaisin asuntoon, jossa kosteusvauriota ei ole ollut. Pelottaa vaan, että koko sakki alkaa sairastelemaan.

Eikä sillä alueella ole mahdollisuutta muuttaa toiseen asuntoon, omaa ei ole varaa ostaa. Ja vaikka asunto on " vain" aso, eikä siitä niin isoa vastuuta meillä edes ole ja eroon asunnosta pääsee helposti, siltikin...

Kiitos muuten vastauksista, olette niin kannustavia. : )

ap

Vierailija
8/10 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi kosteusvaurioiseen. Asuin aikanaan 2 vuotta kosteusvaurioisessa talossa (sain tietää vasta jälkikäteen), ja sinä aikana puhkesi astma ja tuli krooninen sinuiitti, jonka paraneminen vei toooosi kauan..

Vierailija
9/10 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos talossa asioanmukaisesti korjattu kosteusvaurio, niin en olisi yhtään huolissani.

Ostimme itsekin talon, jossa tiesimme olleen kosteusvaurion. Olin lähes ylihysteerinen ja testautin kaikki mahdolliset homeet ja sienet. Mitään ei löytynyt :)

Vierailija
10/10 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia, nopeastirakennettuja taloja, joiden rakenteet eivät ole päässeet kuivumaan kunnolla!