***SUURPERHEISET vko 19***
Kommentit (22)
Tultiin jo mökiltä kotia. Isomummo sai korttinsa ja kukkansa ja minäkin sain lapsilta kortit paketit ja laulunkin. Esikoinen oli koulussa opetellut laulun jonka lauloi. Pikku mummo saa pakettinsa ja korttinsa kun vaari ehtii kotiin.
Tässä kun päästään maanataihin alkaakin siivoaminen ja leipominen minun 30v synttäreitä varten. Päätin järjestää kakku kahvi tarjoilun kaikille sukulaisille jotka vaan ehtivät ja jaksavat tulla =). Tätini ei pääse joten antoin jo lahjansa nyt kun mökillä käytiin. Mummokin vähän uhkasi että ei tule mutta isäni sanoi että kyllä mummo tulee hän sen tuo ja mies sitten vie takaisin mökille. No tulee ketä tulee ei sen niin väliä ole eiköhän pullat ja kakut tule omallakin porukalla syödyksi ja laitetaan osa sitten pakkaseen voivat syödä elokuussa kun olen sairaalassa =).
Jollekin piti jotain vastata mutta nyt unohtui tuo ihan täysin. Ai niin oli niistä hormooni myrskyistä. Tännekin moiset alkavat rantautua. Mies ei yhtään tykkää kun joka kerta petipuuhailujen jälkeen pitää pieni itku tuhertaa ihan ilman mitään syytä. Kaisi sitä sitten vaan itsellä on niin hyvä olo tai jotain en tiiä.
Murkkurintamalla ei vähennystä ole tullut kyllä nuo saman lailla täällä juoksevat kun alkuviikostakin. no nyt pyörivät tässä tietokone pöydän luona ja noiden pesien tuntumassa että eivät enää keittiössä vilistä. Ajattelin ostaa viikolla kilpailevan kuolemanpesän sellaisen vihreän jolla murkut katosi tuolta talon saunasta.
Aurinkoista ja rauhallista äitienpäivää. Nyt ruokaa ja sitten pitää valmistautua jääkiekko-otteluun. Jos poppareita paistetaan ja pojalle pitää etsiä suomi-paita päälle =).
nuttu rv24+6
Tulin vain kaikille suurperheisille nopeasti toivottamaan :)
Aamulla sain lahjat ja onnittelulaulut/-kortit sänkyyn ja kakkukahviaamiaisen. Ja päiväunetkin mulle suotiin :) Väsy vähän olikin tuossa päivällä, kun tuli euroviisut tietysti loppuun asti katsottua. Kotona ollaan perheen voimin päivää vietetty, kun mummuja ehdimme muistaa jo aiemmin. Ja ihan tarkoituksella niin, että ei mene sitten tämä oma äitienpäivä pelkkään autossa istumiseen. Ja että saadaan katsoa yhdessä Suomen peliä illalla.
Toivottavasti muillakin on ollut onnistunut päivä. Neppikselle erityisjaksut omaan tilanteeseesi. Kyllä kaikki aina järjestyy, usko pois!
Misti ja masu 32+2