Suosittelen teiniäitiyttä!
7v tytön äitina voi lämpimästi suositella kaikille teiniäitiyttä! Sain tytön 16 vuotiaana ja sain olla rauhassa ihmisiltä. Minun ei tarvinnut:
-Jutella huonekaverin kanssa synnärillä,hän kysyi ikääni ja oli sitten hiljaa
-Jutella toisten äitien kanssa avoimessa päiväkerhossa,he käänsivät päänsä poispäin jos lähestyin
-Jutella tai tervehtiä toisia vanhempia päiväkodissa..
-Osallistua synttäreille,tyttöä ei kutsuttu
-Kuskata tyttöä kavereille tai synttäreille,kutsuja ei vain tullut
-Järjestää isoja synttäreitä,järjestin muutamat mutta lopetin kun ihmisiä ei tullut
-Kahvitella ystäviäni,he lähtivät kun sain lapsen
3v pojan äitinä voin sanoa että nyt olen joutunut juttelemaan ihmisille..mutta joskus juttu loppuu siihen kun kerron että hänellä on isosisko!
Ihmiset! Jos näette kerhossa tai puistossa nuoren yksinäisen äidin,niin mene juttelemaan! Hän voi olla todella yksinäinen! Kaikki ei ole " tahallaan raskaaksi tulleita pissiksiä" .
Kommentit (9)
Ja puistoissa jne. on ollut eri-ikäisiä äitejä juttukavereina. Ja kyllä lapset ovat menneet kaikkien synttäreille, mihin on kutsuttu, kaikkien vanhempia ei edes kunnolla tunneta eikä ainakaan ikiä!
Mutta nyt 23 vuotiaana lapseni ovat 2v ja 3v. Olen huomannut aivan saman asian, kun ap. Vanhemmat pienten lasten äidit eivät todellakaan halua jutella/olla tekemisissä nuoren äidin kanssa. Vaikka uskoisin että ajatusmaailma käy yksiin kaikenikäisillä jos pienet lapset (pl. nipottajat).
en voisi kuvitellakaan tekeväni lapsia enää kolmekymppisenä vanhuksena ;)
olen huomannut, että alle 2-kymppisenä lapsen saaneet äidit ovat jotenkin henkisesti kypsymättömiä kuin ikäisensä. Sitten iskee rilluttelukausi ja lapsi heitetään ties minne hoitoon. Mutta eihän se välttämättä kaikkiin päde.
Ja siksi ei nuorten kanssa voi jutella? Koska joihinkin iskee biletysvimma?
Oli sitten kuinka lapsellinen tahansa, niin jokainen terveellä järjellä varustettu kasvaa äitiyteen. Ihan yhtälailla 30v joutuu sen muutoksen käymään läpi. Ja mä uskon, että parikymppiselle se on paljon " helpompaa" . 7
Vierailija:
olen huomannut, että alle 2-kymppisenä lapsen saaneet äidit ovat jotenkin henkisesti kypsymättömiä kuin ikäisensä. Sitten iskee rilluttelukausi ja lapsi heitetään ties minne hoitoon. Mutta eihän se välttämättä kaikkiin päde.
Just joo..no ei päde tuo yleistys ainakaan minuun.
voi kun olisinkin tehnyt lapset nuorena :)
ihanaa että löydät noin inhottavista asioista hyviä puolia!