Miksi nykyään näkee niin vähän lapsia?
Tiedän että syntyvyys on pientä mutta missä ne vähät lapset ovat? Kaipaan enemmän pieniä ihmisiä maailmaan. Tuovat tänne elämää, jota tylsät aikuiset eivät ikinä tuo.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Lapsoset istuvat luuri kädessään kotosalla.
Niin, oppivat sen äidiltään.
Niinhän ne tuppisuina tuijottavat puhelimiaan bussissakin.
Onneksi itselläni oli kunnon vanhemmat, joille olin tärkeämpi kuin joku laite.
Iltaisin lapset ovat treeneissään tai autossa matkalle sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsivihaajat on pelotetlleet osan koteihinsa tai piiloon hoploppeihin
Voi kun tällainen onnistuisikin! Mutta paremminkin vanhemmat ajattelevat että jos itse joutuvat kärsimään lapsistaan, niin muidenkin pitää!
Vihaatko myös itseäsi? Sinäkin olet ollut lapsi. Oisko pitänyt sulkea kaappiin?
No NYT oli kyllä kaukaa haettua!! :D
Onko susta puolimädät ruumiit tosi ihania ja haluat niitä joka paikkaan, koska itse tulet olemaan sellainen?
T.eri
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat kyllä elämän suola.
Joo, sitä kun on liikaa, niin kaikki on niin pilalla, ettei sitä pysty millään enää korjata.
Arkisin koulussa ja illat ja viikonloput harrastuksissa. Lomilla en halua viedä kun johonkin luontokohteeseen/kansallispuistoon ja ulkomaille, koska Suomessa lapset ei ole tervetulleita mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsivihaajat on pelotetlleet osan koteihinsa tai piiloon hoploppeihin
Voi kun tällainen onnistuisikin! Mutta paremminkin vanhemmat ajattelevat että jos itse joutuvat kärsimään lapsistaan, niin muidenkin pitää!
Vihaatko myös itseäsi? Sinäkin olet ollut lapsi. Oisko pitänyt sulkea kaappiin?
No NYT oli kyllä kaukaa haettua!! :D
Onko susta puolimädät ruumiit tosi ihania ja haluat niitä joka paikkaan, koska itse tulet olemaan sellainen?
T.eri
Täh? Ei ole kaukaa haettua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Arkisin koulussa ja illat ja viikonloput harrastuksissa. Lomilla en halua viedä kun johonkin luontokohteeseen/kansallispuistoon ja ulkomaille, koska Suomessa lapset ei ole tervetulleita mihinkään.
Tämä on tosi surullista ja epäilinkin ettei vain olisi syy <3
Ap
Täälläkin on just nyt pyörimässä ketju, jossa aloitus on "älkää tuoko taaperoitanne joka paikkaan". Se kertonee aika paljon ilmapiiristä.
Olen itsekin sitä mieltä että lasten pitää käyttäytyä julkisilla paikoilla, ei huudeta, juosta päättömästi tai häiritä muita. Nykyään meno on kuitenkin sitä, että se silmien pyörittely ja huokailu alkaa jo kun lapsi astuu samaan tilaan. Lapsi ei saisi edes keskustella normaaliäänellä, koska hänen kysymykset ja jutut saattavat esim ravintolassa ärsyttää naapuripöydän porukkaa.
Hyvä esimerkki parin vuoden takaa kun oltiin porukalla syömässä. Lapseni nousi kesken ruokailun tuolilleen seisomaan, jonka kielsin heti ja lapsi istui alas. Tilanne oli ohi noin kymmenessä sekunnissa. Silti joku naapuripöydässä huomautti heti, että hän ei kehtaisi tuoda ravintolaan lapsia, jotka eivät edes osaa paikallaan istua :/
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin on just nyt pyörimässä ketju, jossa aloitus on "älkää tuoko taaperoitanne joka paikkaan". Se kertonee aika paljon ilmapiiristä.
Olen itsekin sitä mieltä että lasten pitää käyttäytyä julkisilla paikoilla, ei huudeta, juosta päättömästi tai häiritä muita. Nykyään meno on kuitenkin sitä, että se silmien pyörittely ja huokailu alkaa jo kun lapsi astuu samaan tilaan. Lapsi ei saisi edes keskustella normaaliäänellä, koska hänen kysymykset ja jutut saattavat esim ravintolassa ärsyttää naapuripöydän porukkaa.
Hyvä esimerkki parin vuoden takaa kun oltiin porukalla syömässä. Lapseni nousi kesken ruokailun tuolilleen seisomaan, jonka kielsin heti ja lapsi istui alas. Tilanne oli ohi noin kymmenessä sekunnissa. Silti joku naapuripöydässä huomautti heti, että hän ei kehtaisi tuoda ravintolaan lapsia, jotka eivät edes osaa paikallaan istua :/
Törkeää! Siis miten joku edes on niin kiinnostunut muiden elämästä että noin pieni tapaus saa kommentoimaan julkisesti. Mitä vastasit?
No sittenhän huumehörhöistä ja pedareista on ollut hyötyä! Kiitos heille!! <3