Miehellä ei ole peiliä kuin vessan peilikaappi
Mitenkä se näkee pukeutumisensa? Eikö välitä siitä miltä vaatteet näyttävät.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet törmännyt heteromieheen.
Siis junttiin mieheen, normaali heteromies pitää ulkonäöstään ja vaatteistaan huolta.
Ei siihen huolehtimiseen peiliä tartte.
Vierailija kirjoitti:
Mies pukeutuu itseään varten.
Tietää ilman peiliäkin, mitkä vaatteet on päällä. Varmaan jossain peilissä on itsensä niissä nähnyt, onhan niitä peilejä monessa paikassa. Ja vessan peilistä näkee naaman ja tukan.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, yksi vaatimus lisää. Heteromies ei saa omistaa peiliä tai muuten on homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis junttiin mieheen, normaali heteromies pitää ulkonäöstään ja vaatteistaan huolta.
Mitenkä se peili siihen liittyy?
Ilman kokovartalopeliä, et nää miltä asu näyttää.
Näkeehän ne nyt päälle laittaessa, mitä ne ovat ja ovatko ne siistit yms. Ja kun on ne aikanaan ostanut, niin sovituskopissa on peili ollut, josta on ne nähnyt, miltä ne näyttävät päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, yksi vaatimus lisää. Heteromies ei saa omistaa peiliä tai muuten on homo.
Varmaan naisen logiikkaa. Heteromies voi omistaa vaikka miljoona peiliä muttei keimaile. Homomies voi olla omistamatta peiliä mutta todennäköisesti tarkistaa "asunsa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan naisena olisi, ellei asuntooni kuuluisi kokovartalopeiliä edellisen asukkaan jäljiltä. En sellaista varmaankaan koittaisi itse seinälle asentaa, koska ei ole työkaluja eikä taitoja.
Kuinka käsi oikein olet?
Kiviseinään on hankala kiinnittää mitään. Periaatteessa tarralla kiinittyvistä palapeileistä saisi kokovartalopeilinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tähän päivään mennessä tullut tilannetta, että perusvaatteni eivät näyttäisi puettuna siltä miltä oletankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän ne nyt päälle laittaessa, mitä ne ovat ja ovatko ne siistit yms. Ja kun on ne aikanaan ostanut, niin sovituskopissa on peili ollut, josta on ne nähnyt, miltä ne näyttävät päällä.
Sovituskopissa? Minä ostan bulkkina farkut ja huppareita saa ilmaseksi töistä. Miksi nähdä vaivaa rättien ja lumppujen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan naisena olisi, ellei asuntooni kuuluisi kokovartalopeiliä edellisen asukkaan jäljiltä. En sellaista varmaankaan koittaisi itse seinälle asentaa, koska ei ole työkaluja eikä taitoja.
Kuinka käsi oikein olet?
Kiviseinään on hankala kiinnittää mitään. Periaatteessa tarralla kiinittyvistä palapeileistä saisi kokovartalopeilinkin.
Hankala ei tarkoita mahdotonta. Jopa ilman työkalujakin saa seinään peilin kiinni jos tahtoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka käsi oikein olet?
Hankala ei tarkoita mahdotonta. Jopa ilman työkalujakin saa seinään peilin kiinni jos tahtoo
Siitä vaan yrittämään 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka käsi oikein olet?
Siitä vaan yrittämään 🥳
Ei tartte yrittää kun en peiliä tartte mutta aina keinot keksii, vaikka liimaa tai pönkkää huonekaluilla. Ei voi olla niin avuton ettei jotain keksis.
Minulla iso kokovartalopeili
+ erillinen meikkipeili
makuu/somehuoneessa.
En kylläkään ole meikannut
enää pitkään aikaan.
Palaan tapaan täältä
poistuttuani.
Olen nainen,
mutta haitanneeko? 💁
E
Ei naisillakaan ole. Ennen kuin saa peilin jonkun kantamana.
Sängyn päällä olevasta peilistä näkee kaiken oleellisen. Kuka heteromies on kiinnostunut itsensä katseluun peilistä. Parrankin voi ajella korvakuulolla😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka käsi oikein olet?
Oletko kuullut iskuporakoneesta, propuista ja ruuveista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka käsi oikein olet?
Oletko kuullut iskuporakoneesta, propuista ja ruuveista?
Montako kokovartalopeiliä olet kiinnittänyt kiviseinään?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka käsi oikein olet?
Siitä vaan yrittämään 🥳
Ei tartte yrittää kun en peiliä tartte mutta aina keinot keksii, vaikka liimaa tai pönkkää huonekaluilla. Ei voi olla niin avuton ettei jotain keksis.
Lattiapeili.
Olet siis juntti