Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Crocksit

07.05.2007 |

Onko kukaan ostannut itselleen tai varsinkin lapsille Crockseja (vai mitenkähän ne oikein kirjoitetaan...). Siis niitä kevyitä muovisia " puutarhasandaaleja" , vähän vanhanaikaisten hollannikkaiden näköisiä. Onko hyvät sellaiseksi nopeiksi pihallemenokengiksi, hiostaako, pysyykö jalassa...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan jo epäillä, että tämä palsta on höpöttäjien valtaama. =)

http://www.hopottajat.fi/

Vierailija
2/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin vaan näkemään tällaisia kenkiä kaupassa ja jostain kuulin että nämä on jossain " hitti" . :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 1,5-vuotiaalla sellaiset jäljitelmät (merkkiä Fashy) rantalomalla ja olivat tosi hyvät. Aidoista ei ole kokemusta.

Olivat hyvät rannalla kun hiekka ei polttanut, niiden kanssa voi uida (kelluvat pinnalla) ja pysyivät hyvin jalassa. Mitään tukea niistä ei jalalle ja nilkoille saa, mutta satunnaiseen käyttöön ihan hyvät.

Vierailija
4/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oma jalkani on kapea/matala ja iso- ja kakkosvarvas likimain yhtä pitkät, joten crocsit eivät sopineet tämän kavion malliin.

Jos oma jalkasi on erimallinen, niin varmaan ovat ihan mainiot pihakengät.

Vierailija
5/5 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri omat punaiset popot, tilasin ne www.mirnet.fi-sivulta (25e). Olen tykännyt itse kun ovat tosi kevyet ja nopsa laittaa jalkaan. Hiostamista en ole havainnut. Aion kyllä käyttää niitä kesän festareillakin, enää ei kurat haittaa eikä pilaa kenkiä!