Helmet 06 hohoi..
Minä aloitan kerrankin pinon, mä oon nukkunut koko yön pissimättä kertaakaan!!!!!!!!!!!!1
Ja Dunsku nukkui omassa sängyssä ilman kitinöitä taikka heräämisiä. Mikä meissä on?????
Me ostettiin eilen tuplarattaat, vähän on mulla reenaamista niitten kanssa. Voi muutama sälä lentää ovien pielistä kun lähdetään ulkoilemaan ;))))
Viime viikolla olitte kertoilleet lastenne taitoja, meillä kun on tuo palvova isosisko joka opettaa uusia temppuja joka päivä..kaikki ei ole niin mukavia.
Vähän listaan taitojaa:
-syö itse kaiken ruuan,ei missään nimessä saa auttaa
-juo nokkamukista tai oikeasta mukista
-tutti on jäänyt jo kokonaan pois(ei mikään taito- vaan väsytyslaji)
-kiipeilee
-osaa oikean kynäotteen
-lukemiset,leegoilut yms palikkajutut hallussa
-sanoo sanoja;kakka,iskä,sisko,nakki(meidän koira)pallo,heittää,äiti,ei,anna,kenkä,kuppi,arabiaksi kyllä,täällä
-ymmärtää asioita yllättävän hyvin, eli voi alkaa jo käskyttämään=vie vaippa roskiin, hae äitille puhelin...
-yrittää hyppiä,tanssii ja riehuu
- pudistaa päätä kun ei halua jotain
-menee kakalle pöntölle
-riisuu vaatteita liiankin usein,vaipat kans
-ymmärtää myös arabiaa
no siinähän niitä onkin, en varmaan muista kaikkee, sama pää on kesät talvet...Hei ja tänään paistaa aurinko vähänkö mennään ulos notkumaan.
Omasta navasta sen verran et vauva on vilkas liikkeinen kaveri, välistä tuntuu et tulee läpi, mun maha on todella pieni..sf mitta ei oo ku 29 edelleen. no torstaina on viimenen lekuri, joten katotaan mitä lekuri on koosta mieltä. Lapsivettä on kuulemma vähän..
no mutta mutta me lähdetään nyt asioille ja aurinkoon.
Hyvää viikkoa helmet!!
kuumetta ja penskat ja rv 35
Kommentit (13)
Myös täältä kovasti paljon voimia ja ajatuksia Sinililalle ja Minkille! Ja paljon paranemis tuulahduksia!
Me tuossa käväistiin markkinoilla ja Eino oli ihan haltioissaan kun siellä soitti joku soittokunta. Katsoi ja kuunteli keskittyneesti, ei huomannut mitä ympärillä tapahtuu=)
muuten ihana ilma, mutta täällä Porin suunnalla tuulee aina... Eli kylmä oli...
Mutta oikein mukavaa äitien päivää kaikille! Ja toivottavasti saamme hemmotteluja osaksemme!
=)äiti+Eino
[color=red][size=6]♥[/size][/color][color=red][size=6]♥[/size][/color]OIKEIN IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE![color=red][size=6]♥[/size][/color][color=red][size=6]♥[/size][/color]
Toivottelee Sasuliini ja Eetu
ei nyt ihan putkeen mennyt, mutta ajatushan on tärkein :)
Ihana ilma ulkona! Oltiin poikien kanssa pari tuntia pihalla ja kyllä oli mukavaa kun oli lämmintä, eikä tarvinnut pukea kuin naparetkelle lähtiessä.
Aamulla Joonalla oli neuvola. Otettiin nyt se MPR, vaikka olisihan sen voinut seuraavallakin käynnillä vasta ottaa. Ajattelin kuitenkin ottaa nyt, kun poika on ainakin terveenä. Pituutta oli tasan 80cm ja painoa 12.8kg.
Tänään ennen neuvolaan lähtöä Jonttu oli kiivennyt ensin keittiön tuolille seisomaan ja sen jälkeen keittiöjakkaran päälle. Kumpaakaan ei ole ennen tehnyt. Onneksi on tuo kolmevuotias kantelupukki, joka tuli ilmoittamaan asiasta, kun olin juuri hampaitani pesemässä. Mun puolesta ei olis vielä tarvinnut aloittaa tuota kiipeilemistä, nyt sais olla silmät selässäkin...
Kiitos kaikille Tampereen helmille ja heidän ihanille naperoilleen torstaisesta tapaamisesta! Oli mukava nähdä teitä. Ja kiitos tarjottavista, mun piti kutsua silloin illalla mun vanhemmat ja sisko miehensä kanssa vielä kahville, kun jääkaappi oli täynnä jos jonkinlaista herkkua. Marcelin mariannekakkua kehuttiin erityisesti!
Taidan lukea hetken, kun mukelot nukkuu...
nonnu78
Ihana ilma todellakin! Ulkoiltiin puistossa aamupäivä ja oli kyllä ihanaa kun ei tarvinnut pukea poikaa, saati itseään, paksulti=)
Eino sanoi puistossa kolmannen sanansa=) : " tuk-ka" Mikä tarkoitti: Kukka. Sitä sitten hoki koko puistossa olo ajan ja kävi nyhtämässä ruohoa=) Ihana!
Meillä ei siis puhuta muutakuin " mamma" ja " pappa" ja nyt " tukka-kukka" . EHtii sitä vielä.
Nyt itkuhälyytin alkoi huutaan(akku loppu), joten kipitän alakertaan härveliä latauttamaan=) Mutta kirj. myöh lisää!
Mukavaa alku viikkoa! T:HÄ
Esikoisen kuume loppui viime viikon keskiviikkona, mutta edelleen on hieman yskää ja nuhaa. Helmillä alkoi sitten suunnilleen viikko sitten sama nuha ja räkäinen yskä, mikä veljellään oli ja viikonloppu meni kitistessä ja itkiessä. Oltiin viikonloppu mun äidillä ja perjantaina kun piti pakata, Helmi vaan itki ja itki. Tai mun sylissä oli ihan OK, mutta miehen syli ei ois millään kelvannut. Viikonloppu meni sitten samoissa merkeissä. Pe-iltana ei meinannut nukahtaa millään yöunille, vaikka oli saanut särkylääkettä. Itkeskeli ensin tunnin verran, jonka jälkeen teki kakan ja vaipanvaihdon jälkeen meni varmaan vielä puoli tuntia ennen kuin lopulta nukahti. Nukkui 7 h inahtamatta, mutta klo 6 heräsi huutamaan ja huusi 1,5 h (ei ollut hyvä " omassa" sängyssä, ei meidän vieressä, ei meidän sylissä, ei missään), kunnes klo 7.30 nukahti vielä tunniksi. Pe-iltana nukahti ihan hyvin ja nukkui yönsä normaalisti.
Eilen oli sitten kaikista huonoin päivä Helmillä. Aamupäivä oli vielä ihan OK ja päiväunille nukahti itsekseen (oli niin väsynyt, yleensä pitää nukuttaa),mutta sitten heräsikin vain tunnin unien jälkeen ja huusi 1 h 15 min suoraa huutoa (no, välillä hetkeksi rauhoittui), kiemurteli ja oli tosi väsyneen ja tuskaisen oloinen. Hetkeksi nukahti mun viereen (kun menin sänkyyn makaamaan), mutta heti kun liikahdin, havahtui huutamaan. Annoin särkylääkettä ja illan meinasi nukahdella koko ajan milloin minnekin. Viime yön nukkui tosi hyvin klo 21-8.30 heräten klo 6 ja klo 7 hieman itkemään ja aamulla mentiin sitten lääkäriin (tällä kertaa arvauskeskukseen, kun saatiin sinne ihme kyllä aika) näyttämään korvia. Ja oikeassa korvassa olikin sitten tulehdus! Ensimmäinen meidän tytöllä, vaikka nuhia Helmillä on ollut varmaan keskimäärin kerran kuussa. Tänään Helmi on onneksi ollut vähän paremmalla tuulella kuin eilen, vaikka on herännyt kesken päiväunien taas pari kertaa. Onneksi on nukahtanut pienen itkun jälkeen uudelleen, koska se eilinen reilu tunnin huuto päiväunien jälkeen oli aika hurjaa!
Eipä tänne siis sen kummenpaa. Viljaan porukoille ja muillekin sairastaville terveisiä ja paranemista!
T:Fassiloora ja Helmi (1 v 2 kk)
Paranemista sairastelijoille! Meilläkin oli viikonloppuna pientä flunssaa, mutta se meni onneksi nopeasti ohi. Ja nyt flunssan jälkeen EMma on taas nukkunut hyvin öitään! Itsekin menen samaan aikaan Emman kanssa nukkumaan ja aamulla heräillään yhdessä. Tulee varmaan nukuttua sellaiset 9h/yö, mutta silti tahtoisin nukkua enemmän. Taisi olla samanlaista Emmaa odottaessakin...
Nämä taaperot kyllä oppivat vaikka mitä ja nopeasti! Joka päivä tulee uusia taitoja/sanoja. Musta on ihan ihmeellistä seurata, miten tuo sanavarasto kasvaa ja Emma toistelee papukaijana kuulemiaan sanoja. Muuten meillä jatkuu sama vauhdikas meno ja kiipeily on meilläkin tuttu harrastus! Onneksi Emma on alkanut tulla alas yleensä aika varovasti, mutta kyllähän niitä vahinkojakin sattuisi (enemmän), jos en silmä kovana vahtisi...
Pari muuttolaatikkoa jo pakattu. Pitää kohta ruveta ihan todenteolla muuttopuuhiin. Viikon päästä päästäänkin jo muuttamaan!
Kaalilaatikko muistutteli tamperelaisia siitä illallistapaamisesta. Olisi tosi kiva saada se aikaiseksi. Ehdottaisin viikkoa 21, käviskö sieltä joku päivä?
enni80:
mutta silti tahtoisin nukkua enemmän.
Ihan sama kuinka paljon nukun, koko ajan väsyttää kuitenkin :-o.
Päivällis/illallistapaaminen vko 21 sopii ainakin mulle! Rohkeasti veisin asiaa eteenpäin ja ehdottaisin päiviksi to (24.) tai pe (25.5.). Oisko kellonaika 17 tai 18 hyvä?
Ruokailupaikkaehdotuksiakin saa esittää :).
KL.
Hupulinäidille piti vastata siihen kirjakyselyyn -mun viimeksi lukemani kirja oli Donna Leonilta, nyt luen Stephen Boothin Jääkylmät jäljet. Jälkimmäinen uusi tuttavuus mulle, mutta voin suositella.
Mirjami-80 ja niisku65, kiitos onnitteluista :).
KL.
Kaikki vissiin nauttivat näistä mukavista kevätsäistä! Meillä Emma on kuumessa. On ollut jo pitkään pientä nuhaa ja nyt iski sitten kuume. Toivottavasti ei tule mitään kummempaa. Oon jo stressanut, että pitäisikö mennä jo lääkäriin vai ei, mutta koska Emma on pääasiassa ihan hyvän tuulinen, niin katson nyt vielä pari päivää...
Tamperelaiset, miten olisi tuo torstai 24.5. yhteisille syömingeille? Mulle on sitä parempi, mitä myöhemmin illalla tavataan. Eli vaikka klo 19 sopisi, vai onko se muille liian myöhään?
Mukavaa viikonloppua
Enni (rv16) ja Emma
Hei!
Voi kun toi ennin maininta pitäisikin meidän kohdalla totta, että päästäisiin nauttimaan ihanista ilmoista... !!!! Mitä vielä, täällä sitä vaan kykitään edelleen neljän seinän sisällä...
Täällä on yksi todella väsynyt äiti! En käsitä tätä väsymystäni, kun silti joka päivä nukun päikkärit, mutta silti sellanen olo, ettei yöl ois nukkunu olleskaa, ettei pystyssä meinaa pysyä, saatikka et sais jotai aikaseks tääl kotosal! Kait jotai kevätväsymystä, mitä lie!
En edes muista koska viimeksi olen täällä antanut kuulla itsestäni, varmaan todella kauan aikaa sitten! En edes tiedä, mistä aloittaisin... siitäkö että Juha-Matilla kuudes korvatulehdus, vai siitä, kun meinas ero miehen kans tulla vai siitä kun... niin tiedäpä mistä...
No jos vaikka alottais tosta juha-matista. Se on helpompaa! Olen tainnut mainita, että juha-matilla on nyt ollut usempi korvatulehdus peräjälkeen ja jokainen lääkäri sanoo seuraavalla kerralla laittavan lähetteen korvalääkärille... No nyt kun sitten soitin omalle lääkärille ajan, enkä mennyt päivystykseen, niinku melkein aina tähän asti... No nyt kun sit menin pojan kans lääkärille, korvatulehdushan se sielt vaihteeks löyty. En enää muista oliko viime vai edellisviikolla, täs ollaan niin paljo sairasteltu, ettei tollasia pieniä asioita enää muista. No mainittin sitten lääkärille toiveeni päästä pojan kanssa asiassa eteenpäin ja putkituksiin... omalääkäri vuodeosastolla kangasalla tällähetkellä ja sijaisija ollut ties minkälaisia.. NO täs oli ihan pätevältä tuntuva nuori lääkäri ja sanoi, ettei nykyään enää nii herkästi putkitetakkaan, mutta kirjoitti kuitenkin meidän onneksi lähetteen korvalääkärille. Ja samalla antoi antibiootin pojalle. Matkalla abteekkiin huomasin lääkkeen olevan se huono, mist juha-matille ei oo vastusta olleskaa, ni eikun takas lääkäriin valittamaan! Saatii onneks parempi lääke ja lääkärikin oli ihan ok, ei valitellut ku ei kelpuutettu. Kertoi vaan syyt, miksi ei samaa lääkettä kirjoittanut (zithromax), ku viimeks.. Ei kuulema oo hyvä lasten korvatulehduksiin, siksi kirjoitti amoksiinin. No oli lääke mikä tahansa, ei se poikaan oo tehonnut... nyt sai siis kefeksiinin... En muista koska kuuri loppu, nyt poika taas ihan räkänen... Räkää valuu ku aisaa ja pojall ei ääntä juur olleskaa ja kuumetta vaihteeks 38... Kaks yötä taas alkanu kesken kaiken huutaan ja ei rauhotu kummankaan meijän syliin... Sit ku antaa särkylääkkeen nii alkaa pikuhiljaa rauhottuun.... Viimeyönä tosin huusi tunnin ja rauhoittui vasta mun viereen sänkyyn kun väkisin siinä pidin poikaa paikalla... En enää tiedä mitä sen kans tehä, menäkkö lääkäriin vai ei! Ensviikolla on neuvolalääkäri ja eilen tuli kutsu sairaalaan, aika on 21.5. Luulin, et mennään eka kangasalle yksityiselle lääkäriasemalle korvalääkärille, mutta kutsu tulikin suoraan sairaalan korvapolille, onneks!!! Josko asiat alkais siltä osin hellittään ja poika pääsis hoitoon että olo paranis!! Harmittaa pojan puolesta, ku aina kipeenä!!!
No ettei ihan helpolla päästäis, ni Rebekka, 3.5v rupes tässä parisen viikkoo sit huutaan yöllä korvaansa. En ite sihen heränny, mut mies kävi sanomassa, et koittaa nukkua ja pysy hiljaa,ettei pojat herää. Ja sanoi, että mennää aamulla lääkärii jahka herätää ja lääkäri aukee! Se oli sunnuntai. No ei likka nukkunut sen jälkeen olleskaa ja muutaman tunnin päästä taas kuuluu itkua leikkihuoneesta ja mies meni kattoo ja Rebekka vaikeena, et itku meinaa ihan väkisin tulla! Siinävaiheessa mies herättää mut ja kertoo, et likalla korva kipee, ei ollut tullu mieleen antaa särkylääkettä. No kello oli sillo jotai puol kasi aamulla ja Rebekka meni takas nukkuu, mut ei omassa sängyssä pysyny, ku korva niin kipee! Lähin sit heti puol ysin jälkeen kangasalle päivystykseen ja annoin toisen särkylääkkeen, ennenku lähettii. Jouduttii odottaa vähäreilu tunti lääkärille pääsyä ja likka itki kipuaan kokosen ajan. Koitin rauhotella, et ei itksi, ni sattus vähempi.... No just enneku lääkäri huusi sisään, likka oksensi kivusta!! Raukka parka ku ei särkylääkkeet tehonnu. Saatii sit kaarimalja autoon mukaan ja automatkala kotiinpäin oksensi uudestaan ja kotona viel kerran, ennenku pitkävaikutteinen särkylääke (pronaxen) rupes tehoon! No heti kivut ja olo parani, ku alettii syömään antibioottia... aina välillä Rebekka sitte valitti korvaansa, ku pojat huusi tai siltä pääsi kova yskä... no kuuri lopu ja kaikki piti olla ok... Kunnes tossa tiistaina likka oli taas miehelle yöllä valittanu korvaansa! Ja mies unohti aamulla ennen töihin lähtöö kertoo siitä mulle... että oisin omalle lääkärille varannu ajan. En tiennyt koko yöllisistä heräilystä mitään, kun Rebeka rupes aamulla kyseleen, että koska isi tulee töistä kotiin tuomaan autoo, että päästään lääkäriin. Minä siihen sitte, että mitäs me lääkärissä... noku korva on kipee.. Soitin sitten miehelle ja totes unohtaneensa koko jutun, ku nukku rauhallisesti aamulla ku töihin oli lähteny! No en heti sit antanu särkylääkettä ku ei likka pahemmi valitellu... Annoi vasta päiväruuan jälkeen ja panin likan päiväunille, jonka teki ihan mielellään. Yleensä ei enää nuku päikkäreitä. Kun heräs, sanoi, ettei jaksa olla hereillä ja menee takas sohvalle huiliin... välillä jatko leikkejä ja taas takas sohvalle. Sit vasta tajusin mitata kuumeen ja likalla 39,5 kuumetta. Ei kun äkkiä pronaxenia kehiin ja likka takas sohvalle odottaan jahka isi tulee kotiin, ni sit lääkärii! Ja uus antibiootti nyt sit menossa...
No ei tässäkää mitään, mutku olen kaikki joutunut hoitaan ihan yksin!! Mies on päivät töissä, illat koulussa ja illalla myöhään kotiin tullessa menee koneelle jatkaan kouluhommiaan! Mulla sitten meni hermot, kun en nää miestä enää olleskaa! Aamulla lähtee, enneku herätää ja illalla tulee ku lapset jo nukkumassa tai menossa nukkuu ja sänkyyn tulee vasta kun oon jo niin sikeessä unessa, etten mitään huomaa!! Tässä oin ittensä jo parisen kuukautta tuntenu olevansa yksinhuoltajana lapsille.. No sanoin aika kiivaasti sitte miehelle, et jääköön tampereelle, eikä tuu kotio olleskaa jahka o koulunsa käynyt, ku sekä minä että lapset odottaa isiä kotiin ja sit pitäis olla hiljaa, et isi saa tehtyä kouluhommia... No meni sitte miehen kans sukset ristii ja siskollenkikin porasin, että ero tulee, en jaksa enää ees yrittää.. Ku toinen ei oo ees huomaavinaan, ei anna pusuakaa ku tulee ym ym ym. Sanoinkin mihelle, että tuntuu siltä, että ollaa vaa kavereita jotka asuu saman katon alla... Heinäkuussa tulee viisi vuotta naimisiin menosta ja yhteen muuttamisesta kuluneeksi... No kun tätä purkausta kerroin miehelleni, se ei ottanu kuuleviin korviinsa, kun oli jotai tärkeempää tekemistä... kouluhommat! No kirjoitin sitten kirjeet tunteistani ja ajatuksistani, et en jaksa enää näin... Se tais miehen sitte herättää todellisuuteen!!! Tosin sanoi, että aikoo silti kait muuttaa tempereelle aina viikoiks ja vloput sitte tulis kotii, et sais ton koulunsa käytyä! Jos jaksais perehtyä siihe koulunkäyntiinsä kunnolla, vuodenpäästä ois koulu siinä vaiheessa, et vois mennä kunnolla töihin ja alkaa diplomityötä tekeen... Nyt alotti koulun ohessä työt huhtikuussa ja sykyllä palaa kouluun. On viis vuotta käyny jo tota koulua, tosin yhden vuoden piti välivuoden ja oli töissä... kesäloma jäi vähän pitkäks!
Mut josko lopeetais jo tän valittamisen... Pistäkää peukut pystyyn, et meillekkin ne terveet hetket joskus tulis!! Ollaa joulu vai tammikuusta asti oltu kipeitä!!! On ollu vesirokkoo, korvatulehduksia... mutta onneksi ei pahempia oksennustauteja ole vielä ollut... *koputtaa kolmesti puuta*
Mutta on pimeyden päässä aina valoakin!! Lähetään miehen, mun kaksosiskon ja pikkuveljen ja miehen pikkusiskon ja meitin serkun kans kesäkuun alusta kiinaan miehen pikkuveljeä moikkamaan! Lähti tossa maaliskuun alussa vaihto-oppilaaks ja tulee takas heinäkuun lopussa. Lapset me jätetään miehen äidille hoitoon siksi aikaa. Ollaan sielä kymmenen päivää! Lennetään Bekingiin ja ollaan siel pari päivää sit yöjunalla ois tarkoitus mennä shanghaihin! Ette usko kuinka odotan tätä reissua! Pääsee vähä hengähtään! Nyt sitä odottaa innolla, kunn ei olla sitten Rebekan syntymän oltu kahdestaan missään, paitti yks ruotsinristely...mut katotaa vaa, ku lähtö tulee, ni joku on poraamassa lasten perään :)
Mitäs muuta sitä kertois... No ainakin sen vois mainita, et mies sanoi juha-matista aika osuvasti... Totes vaa, et taitaa sillä olla joku muukin kipee ku vaa pelkät korvat... ku sil ei oo järkee päässä sitte yhtää! Kipee iha mihin sattuu, ja vaik kuinka tippuu ja tulee karmee huuto, ni eiku uuestaa! Kipee toho keittiä jakkaralle seisoo ja siitä sit vaihtelevalla menestyksellä " hyppää" vieressä olevaan syöttötuoliin! Välillä se onnistuu ja välillä matka sitte katkee siihe puoleen väliin eli rähmälleen lattialle... Nappasin sit yhden kuvankin kun poika seisoo keittiöjakkaran päällä, et todistuskappaleet löytyy, jos joku ei usko ;) Kauheeta vahtimista koko ajan, et mihin se nyt sai päähänsä kiivetä... Ei Rebekka ja Sakari tollasia ollu. Sakari siks, ku oppi nii myöhää kävelee, vast 1v3kk iässä, mut käveli kyl sit todella hyvin. Rebekka lähti kas aikasi, niinku Juha-Mattikin, mut sil tais olla sit järki päässä, ku ei tollai kiivenny iha holtittomasti! Odotan sitä päivää jahka keksii kiivetä pinnasängystä pois. Sinne yrittää kyl kiivetä, mut pois ei oo viel onneks yrittäny, en haluais ihan vieö näin aikasin ottaa tavallisee sänkyy... muutenkin iha kamala menijä!!! Joten olkaa te onnellisia, kel ei viel lapset kävele!!
Voi kun sitä kans sais aikaseks joskus lähtee tollasii tapaamisiin... Olenko kerran käynyt tamperelaisten tapaamisissa? Oishan ne ihan kivoja piristyksiä ja vaihteluita tähä arkeen...
kait sitä täytyy lopetella kun tuolt makkarist kuuluu vaan kähinää... tunti menee sitte sylitellessä...
sinilila sairastuvalta!
ps. en vastaa kirjoitusvirheistäni, koittakaa saada selvää!
SINILILA kirjoitit kun minä , et ole yksin meillä ihan sama laulu paitsi etten ole vielä miehetsä eroa harkinnu -ei oo nytttenkään kotona mutta ompahan tallessa.
Oskulla siis jo 7 tai 8 korvatulehdus ja me kanssa odotellaan lähete aikaa polille. Lähete on sinne mennyt mutta aikaa ei olla vielä saatu. Sulle täydet Sympatiat täältä, meillä ihan samanlaista ja mä olen kans miettiny mikä vaivaa kun väsyttää ja väsyttää.....
Muuten saatiin sitten se maksusitoumus siihen tukiperheeseen jos vaan joku vielä muistaa eli nyt vaan odotellaan sopivaa perhettä/mummoa tai tätiä jotka löytyis meille varamummolaksi. aikaa varmaan menee mutta pääasia että asia vireillä ja paperityöt tehty :)
Mä olen jo niin väsynyt että huoh -voi kun saisi edes pariksi tunniksi lapset pois kotoa niin vois vaikka maata sohvalla keskellä päivää , mutta näin mennään ...
Osku on ihan hupakko -kiipee ja kiipee, niinkuin näköjään muutkin ja matkii ku apina ihan kaikkea . sisko vielä opettaa oikein sitten kaikki temput terävät ja vahinkojakin sattuu . herra kiipes eilen viimeksi korkean sohvan selkänojalle josta sitten roikku taulussa joka sohvan yllä. Huh että vahtia saa koko ajan. just mietin kun ollaan venettä kunnostettu koko kevät etä mitähän sitä siellä sattuu ja tapahtuu ku Osku kiipee ja kiipeilee pitkin venettä. Täytynee varmaan hankkia ne valjaat ;)
Mutta nyt mamma menee heittää yhet koffit huivii ja kattoo leffaa :)
Hyvää Mammojen päivää sunnuntaille kaikille :)
Minkki ja oskuboy
Enni80, miehellä on futispeli tuolloin torstaina, se ilta käy mulle aika huonosti... Mutta mites muut mammat, miten teille sopii? Mä voin aina koettaa järjestellä.
Sinilila, voi itku miten teillä sairastellaan! Koeta jaksaa ja ajattele, että se reissu on lähempänä kuin uskoisitkaan...
Minkki75, toivon mukaan teille löytyy pian se tukiperhe niin pääsette hengähtämään hetkeksi.
Ai niin, Silpun kanssa käytiin 1 v. 3 kk -neuvolassa ja strategiset mitat olivat 9860/81,7/48,5. Paino oli pudonnut 60 g, pituutta lisää 3,4 cm. Pukelo rokotettiin, eikä sen kummempia reaktoita tullut kuin pientä lämpöä noin viikkoa myöhemmin ja ylimääräistä kränää silloin tällöin. Muuta en ainakaan huomannut.
Jaahas, menen auttamaan miestä kirjahyllyn tyhjentämisessä. Sähkäri tulee asentamaan uuden pistorasian hyllyn taakse.
Ihanaa äitienpäivää helmimammoille! Toivon mukaan saadaan luksushemmottelupäivä (olen optimisti :)).
KL ja nuhanenä Silvander.