Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten vieroitus tehdään?

16.10.2006 |

Mulla on 6kk vanha vauva joka on jo viikon purrut rintaa, ja muutenkin tuntuu että rinta ei enää tahdo kelvata.

Heruminen on hidastunut jolloin vauva hermostuu ja puree.

onpa ollut muutamia päiviäkin ettei rinta ole kelvannut.

Niinpä olen ajatellut siirtyä korvikkeeseen, mutta miten?

annanko vain korviketta eikä rintaa ollenkaan, vai kuinka olisi paras menetellä?

Entä öisin?

Kauanko vauvan kestää sopeutua,ettei enää halua rintaa?

Tutti on öisin käytössä, mutta nukahtaa mielummin rinta suussa ja heräilee useasti yöllä kaivaten rintaa.

Kiitos neuvoista kaikille:

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt 8kk kuopus joka vieroitettiin rinnasta 6kk ikäisenä kun alkoi myös puremaan. Sitten ostettiin äidinmaidonkorviketta ja ei heti kelvannu niin laitoin äidinmaitoa ja korviketta sekaisin ja sitten vähitellen vähensin äidinmaidoin määrää... Nyt poika juo tutteli plus2:sta ja hyvin kelpaa... :D Esikoisen kanssa oli vähän vaikeampaa nyt esikoinen on 2,5v.

Vierailija
2/2 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei juonut pullosta lainkaan ennen kuin oli 7-8 kk. Yhtäkkiä pullomaito alkoi kelvata. Nimen omaa korvike, sillä ilmeisesti rintamaito ja muovitutti oli sen verran outo yhdistelmä, että neiti kieltäytyi juomasta. Kun tyttö huomasi, että pullosta maitoa tulee helpommin kuin nännistä, päätti hän itse vähentää tissittelyä. Olin suunnitellut " viimeisen imetyksen" eräälle illalle, mies oli kameran kanssa valmiina. Vauva innostui tissin nähdessään, mutta ei halunnut imeä vaan leikki nännillä. Se siitä! Eli annoin kuukauden tai pari päällekkäin korviketta ja äidinmaitoa, loppu sujui itsestään. Puremisongelmia meillä ei tosin koskaan ollut, vaikka vauva sai ekat hampaansa jo 3,5 -kuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla