Mikä saa naisen muuttamaan toiselle puolelle maapalloa miehen luo?
Eikö löydy edes pohjoismaista sopivaa miestä tai EU:n sisältä? Miksi kauas kehitysmaahan? Kertokaa.
Kommentit (18)
Ihmiset kiinnostuneet erilaisista ihmistyypeistä, ei samasta. Osa naisista suuntaa muualle kuin sinne.
Australia ja Uusi-Seelanti voisivat olla suhteellisen mukavia asuinpaikkoja toisella puolella maapalloa. Siellä ainakin pärjäisi englannin kielellä eivätkä ne ole mitään onnettomia kehitysmaita.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys
Vastasit nyt kysymykseen, mikä saa tekemään tällaisen aloituksen.
Mä tiedän yhden australialaisnaisen, joka muutti lastensa kanssa Suomeen nettirakkauden luo. Muutamaa vuotta myöhemmin sitten hylkäsi ne lapset tän uuden äijän luo ja muutti itse jonnekin ulkomaille kolmanteen maahan.
Että sellainen nainen esimerkiksi.
Jaa, minulla on miesystävä joka haluaa muuttaa tänne Suomeen minun luokseni. Miksi? Koska rakkaus.
Rakkaus. Ei se kysele, et oisko nyt sopivaa rakastua tähän mieheen vai valitaanko rakkauden kohteeksi joku mehtäläinen, ettei tarvitse muuttaa.
Miksi norjalainen olisi jotenkin parempi vaihtoehto, kuin vaikka kanadalainen?
Suomalaisten geeniperimä on liian homogeeninen. Hyvä kun sekoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Koska Kongossa miehillä on isompi.
Se on siis sinun syysi muuttaa Kongoon, mutta aloituksessahan puhutaan naisista.
Miehiä on muuttanut paljon Suomeen kaukomaista. Suomalainen nainen mahdollistanut oleskeluluvan ja etuudet.
Naisten ei tarvi hakea miestä ulkomailta, kun maailma on tullut tänne meille.
Tietääkseni rakkaus ei toimi niin että otan jonkun naapuritalosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän yhden australialaisnaisen, joka muutti lastensa kanssa Suomeen nettirakkauden luo. Muutamaa vuotta myöhemmin sitten hylkäsi ne lapset tän uuden äijän luo ja muutti itse jonnekin ulkomaille kolmanteen maahan.
Että sellainen nainen esimerkiksi.
Yksi australilainen nainen muutti Tanskaan ja hänestä tuli Tanskan kuningatar vuoden 2024 alussa. En ole kuullut Tanskan kuningashuoneella oli ollut mitään skandaaleja ainakaan hänen takiaan. Hän on alunperin kotoisin Tasmanian saarelta.
Se mies?