Jos näen vielä yhdenkin deitti-ilmoituksen missä mies roikottaa kalaa niin wieviel
Kommentit (34)
Ihmiset vastailevat ihan pokkana tuollaiseen aloitukseen. Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalakuvamiestä ei voi hallita ja sen takia ei ole naisten suosikkiprofiili. Kertoo siis enemmän naisesta kuin miehestä.
Ei vaan fiksut naiset tietää että kalastajat ovat idiootteja. Heille kyllä löytyy aina idiootti rouva. 💋
Kiinnostuksella kysyn millainen mies sinua sitten kiinnostaa? Mikä on ei-idiootti? Millainen olisi mielestäsi hyvä kuva ja harrastus?
T. Kalastuksesta ja erämiehistä pitävä nainen
Minä tykkään kalakuvista! Itselläni on sienestyskuvia.
Tuo kalastuskuva on hyvä keino karsia kaikki mielenterveysongelmista kärsivät vihervassarit niin jäljelle jaa normaalit ja terveet naiset
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset vastailevat ihan pokkana tuollaiseen aloitukseen. Uskomatonta.
Kuten sinäkin!
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään kalakuvista! Itselläni on sienestyskuvia.
Sama, tykkään luontoon liittyvistä kuvista. Kertoo paljon ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuvissa aina tohtorin hattu päässä. Vosut diggaa tohtoreista, koska me ollaan himokkaita panomiehiä.
Ha ha. Just jää vonkaava tohtori taakse, hattuineen frakkeineen.
Vierailija kirjoitti:
Kalakuvamiestä ei voi hallita ja sen takia ei ole naisten suosikkiprofiili. Kertoo siis enemmän naisesta kuin miehestä.
Tuossa on muuten varmaan perää.
Vierailija kirjoitti:
Minua ällötää kuvat joissa roikotetaan pollean näköisenä kaloja jotka on viekkaudella pyydystetty.
No ei se nyt mitään valtavaa viekkautta kysy, kun heittää vieheen sopivaan paikkaan. Eihän sen kalan kanssa neuvotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on muuten varmaan perää.
Musta on outoa, jos ei pysty millään tavalla samastumaan siihen kalastamisen hyvään fiilikseen, vaikka ei itse sitä harrasta. Ehkä sitä voisi tosiaan verrata sienestykseen, kuten joku teki. Mielestäni ihan sympaattista, että joku näyttää mistä nauttii, ja että se on tuollaista suhteellisen tervehenkistä.
Kertokaapa, AP ja kumppanit, mikä niissä kalakuvissa ärsyttää? Onko ne liian geneerisiä vai mitä?
Onko sinulla varaa valita? Minkä ikäinen, kokoinen ja näköinen olet? Onko lapsia?
Tapailen miestä joka kalastaa paljon. Se laittelee kalakuvia faceen aina kun saa isomman kalan.
Yllättävän paljon niitä kuvia tosiaan on, joissa roikotetaan eläimenraatoa itseensä tyytyväisinä. Joskus on kuvattu pelkkä kuollut kala kivellä. Jos haluaa ilmaista tykkäävänsä kalastuksesta, niin ainakin itseeni vetoaisi paljon enemmän kuva hetkestä, jolloin mies uittaa onkilaitetta vedessä. Usein miehet vaikuttaa silloin vakailta, mietteliäiltä, määrätietoisilta, turvallisilta ja sellaisilta, joiden kanssa on hyvä vain istua hiljaakin. Sellainen kuva saisi polvet notkahtamaan! Saaliin kanssa ilme on usein voitonriemuinen ja taposta tyytyväinen. Valitsisin mielummin kunnioittavan asenteen.
Enkä ole erityisen viher- enkä vassari.
Se on sinun oikeus. Kumpa naisetkin kertoisi rehellisesti heti alussa jos on kakaroita. Se on todella ärsyttävää tuhlata päiviä tai viikkoja aikaa naisen kanssa viestittelyyn tai pahimmassa tapauksessa vielä järjestät treffit sille joka vasta myöhemmin kertoo että hei mulla on muuten lapsia. Vähän väliä saa poistella matchejä ja estää numeroita vain sen takia kun nainen ei ole viitsinyt heti alussa kertoa niistä kakaroita.
Itsellä kuitenkin profiilissa lukee että jos sinulla on lapsia niin älä tykkää minusta. Ilmeisesti naiset ei lue niitä profiileja kun antaa tykkäyksen vain kuvien perusteella