Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos näen vielä yhdenkin deitti-ilmoituksen missä mies roikottaa kalaa niin wieviel

Vierailija
29.03.2026 |

Miehet, nyt ryhdistäykää vähän!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuva, jossa olen leikkaamassa juuri kaatamani hirven kieltä. Toimii oikein hyvin, saan juuri sellaista seuraa, jonka kanssa viihdyn.

Vierailija
42/54 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin tykkäyksiä kalastaville miehille. Ei ne tämmöisestä koulutetusta kaupunkilaisnaisesta innostuneet, vaikka harrastan kalastamista itsekin. Mulle tuli viestejä lähinnä salimiehiltä. Mälsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon niitä kuvia tosiaan on, joissa roikotetaan eläimenraatoa itseensä tyytyväisinä. Joskus on kuvattu pelkkä kuollut kala kivellä. Jos haluaa ilmaista tykkäävänsä kalastuksesta, niin ainakin itseeni vetoaisi paljon enemmän kuva hetkestä, jolloin mies uittaa onkilaitetta vedessä. Usein miehet vaikuttaa silloin vakailta, mietteliäiltä, määrätietoisilta, turvallisilta ja sellaisilta, joiden kanssa on hyvä vain istua hiljaakin. Sellainen kuva saisi polvet notkahtamaan! Saaliin kanssa ilme on usein voitonriemuinen ja taposta tyytyväinen. Valitsisin mielummin kunnioittavan asenteen.

Enkä ole erityisen viher- enkä vassari.

Tai voisi laittaa kuvan, kun on tehnyt siitä kalasta herkullisen ruuan.

Kaloja näkee kaupan kalatiskilläkin.

Joo! Se olis tosi houkutteleva myös!

Vierailija
44/54 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiinnostut ja kysyt, paljonko maksaa? Selvä.

45/54 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä wieviel?

Wie viel on saksaa ja tarkoitaa "kuinka paljon"

Paljonko on kala? 😁

Vierailija
46/54 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on hyvä asia. En haluaisi kalastajamiestä, monesti niiden kaikki aika menee jäillä ja veneessä kykkiessä aamuvarhaisesta iltamyöhään. Lisäksi se trendikäs catch and release-sekoilu on julmaa.

Vierailija
47/54 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä naisena on kalastuskuva, laitoin sen jopa vähän siksi kun tiedän että miesten kalastuskuvia on moitittu. En kylläkään ymmärrä että miksi, minusta hyvä vaan jos kuvia omasta harrastuksesta nii  osaa sitten välttää tai laittaa tykkäyksen. Itse esimerkiksi laitan rastia kaikille miehille joilla golfauskuvia tai juttua jääkiekosta. En ala moittimaan että miksi kaikilla golfauskuvia, hyvä vaan että en vahingossa hairahda golfaavaan mieheen. Kesällä on muutakin tekemistä kuin viettää tuntitolkulla viikoista aikaa golfkentällä ja ostella kalliita mailoja, eihän tuo laji edes kohota kuntoa.

18 reiän kierroksella (noin 45 tuntia) 70-kiloinen henkilö kuluttaa keskimäärin:

Bägiä kantaen: n. 1 500 Kcal.

Tuntitasolla pelkkä pelaaminen (kävely+lyönnit) kuluttaa noin 380400 kaloria tunnissa. 

Muita huomioita golfin kulutuksesta:

Askelmäärä: 18 reiän kierroksella kävellään yleensä noin 10 000 15 000 askelta, mikä vastaa noin 812 kilometrin matkaa.

Vierailija
48/54 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä annoin tykkäyksiä kalastaville miehille. Ei ne tämmöisestä koulutetusta kaupunkilaisnaisesta innostuneet, vaikka harrastan kalastamista itsekin. Mulle tuli viestejä lähinnä salimiehiltä. Mälsää.

Yök salimies on ällöin

Vierailija
49/54 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä naisena on kalastuskuva, laitoin sen jopa vähän siksi kun tiedän että miesten kalastuskuvia on moitittu. En kylläkään ymmärrä että miksi, minusta hyvä vaan jos kuvia omasta harrastuksesta nii  osaa sitten välttää tai laittaa tykkäyksen. Itse esimerkiksi laitan rastia kaikille miehille joilla golfauskuvia tai juttua jääkiekosta. En ala moittimaan että miksi kaikilla golfauskuvia, hyvä vaan että en vahingossa hairahda golfaavaan mieheen. Kesällä on muutakin tekemistä kuin viettää tuntitolkulla viikoista aikaa golfkentällä ja ostella kalliita mailoja, eihän tuo laji edes kohota kuntoa.

18 reiän kierroksella (noin 45 tuntia) 70-kiloinen henkilö kuluttaa keskimäärin:

Tuntitasolla pelkkä pelaaminen (kävely+lyönnit) kuluttaa noin 380400 kaloria tunnissa. 

Askelmäärä: 18 reiän kierroksella kävellään yleensä noin 10 000 15 000 askelta, mikä vastaa noin 812 kilometrin matkaa.

No, yhtä paljon kun vaikka kotona siivoaminen.

Vierailija
50/54 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee saman kuin Naiset jotka esittelevät tatuointejaan. Saman tien syrjään.

Tatuointi tai tissivako profiilikuvissa -> roskiin

Vierailija
51/54 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, yhtä paljon kun vaikka kotona siivoaminen.

Kävelet rinkka selässä 12 km kotona 🙄

Vierailija
52/54 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuo otsikon viimeinen sana, ap? Tarkoititko kuitenkin kirjoittaa "farewell"?

vai miksi kysyt, että "kuinka paljon"?

Vierailija
53/54 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö kun kala on lähtenyt rapalan h uoran matkaan?

Vierailija
54/54 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako kalaostoksia tehdä tinderissä? Tuskin ovat tuoreita kuvia