Millainen ihminen esittää kaveria ja kertoo toisen salaisuudet niille, jotka sitä kiusaavat?
Näin on käynyt. Esitti kaveria ja kertoi salaisuudet ihmisille jotka kiusasivat minua..
Kommentit (24)
Ihminen joka ei ansaitse kaveruuttasi
Mitäs liikut juoruringeissä. Niissä ei voi luottaa kehenkään. Jos ihminen juoruilee muista sulle se juoruilee susta muille.
Pelkuri. Ei noin saa tehdä. Teki sen suojellakseen itseään.
Jotkut tekee tätä, antaa muista tietoja (juoruaa), ettei tarvitse antaa itsestään mitään ja jos tulee joku ongelmatilanne, kaikki käy sen toisen kimppuun.
Eroon tällaisista kavereista. Juoruakat on ihmisten alinta kastia, riippumatta sukupuolesta.
Mulla nousee aina karvat pystyyn töissä henkilöistä jotka alkavat selän takana avautumaan mulle muista työkavereista. Eiköhän sama peli ole sitten minunkin selän takana..
Vierailija kirjoitti:
Pelkuri. Ei noin saa tehdä. Teki sen suojellakseen itseään.
Jotkut tekee tätä, antaa muista tietoja (juoruaa), ettei tarvitse antaa itsestään mitään ja jos tulee joku ongelmatilanne, kaikki käy sen toisen kimppuun.
Eroon tällaisista kavereista. Juoruakat on ihmisten alinta kastia, riippumatta sukupuolesta.
Miten suojelee itseään tuollaisella käytöksellä?
Kuuluu kiusaajien hoviin. Hovi on tärkeä osa kiusaamisprosessia aina.
Haluaa hyötyä muista. Kun kertoo muiden asioita ei itse joudu pureskelun kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa hyötyä muista. Kun kertoo muiden asioita ei itse joudu pureskelun kohteeksi.
Mitenniin ei joudu?
Eipä sellainen kovin kaksinen ihminen ole. Mutta useat on juuri sellaisia, että kertovat eteenpäin vähintäänkin jotain. vaikka olisi erikseen jopa kieltänyt kertomasta.
Kannattaa miettiä, haittasiko se oikeasti sunun elämääsi, että ne kiusaajat sai tietää. Vai oletko vain sisimmässäsi loukkaantunut asiasta. Sen verran kannattaa myös opetella pasunahkaisuutta, ettei kaikki puhumiset suista raiteilta, koska puhetta nimittäin tulee riittämään elämän aikana. Myös selän takana.
Näitä tullut useampia vastaan... Niille on ruma nimitys
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä, haittasiko se oikeasti sunun elämääsi, että ne kiusaajat sai tietää. Vai oletko vain sisimmässäsi loukkaantunut asiasta. Sen verran kannattaa myös opetella pasunahkaisuutta, ettei kaikki puhumiset suista raiteilta, koska puhetta nimittäin tulee riittämään elämän aikana. Myös selän takana.
Ei kannata kertoa siis kenellekkään mitään itsestään
Mulla ei ole enää yhtäkään kaveria juuri tuosta syystä. Musta on puhuttu todella ilkeitä juttuja ja vielä ei ole kukaan pyytänyt anteeksi. En enää ikinä avaudu mistään
Luopio. Pysy erossa.