Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua tapasin ihanan miehen vaikka en etsinyt/halunnut löytää parisuhdetta

Vierailija
29.03.2026 |

Olen melko vasta eronnut pitkästä avioliitosta. Aloin ihan mielenkiinnosta tapailla miehiä ja tyyliin kolmas mies kenen kanssa olin treffeillä sattuikin olemaan aivan poikkeuksellisen ihana. Olemme nyt tavanneet muutamia kertoja ja hän tuntuu tykkäävän minusta tosi paljon, ja on tosissaan, painostamatta silti yhtään. 
Hän kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä ja pelkään että olen kohta sulaa vahaa hänen käsissään, ihan vaan sen takia että on niin kunnioittava, ihana ja huomaavainen.

En todellakaan ajatellut että rakastuisin tai etsisin mitään vakavaa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta eronnut ja heti etsimään uutta? Noin kovassa romanssipuutteessa kuka vain tuntuu hetken ihanalta. Pidä varasi. Ihanimmalta aluksi tuntuvat on usein niitä narsisseja.

Vierailija
22/30 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ap suhteelle aikaa. Ehkä kevät ja auringonpaiste myötävaikuttaa arvioihisi, ja tunne on huumaavampi kuin olisit odottanut tai ehkä halunnutkaan? Nauti yhteisistä hetkistänne, mutta älä tee liian nopeita päätöksiä, sitoutumisesta puhumattakaan. Tuskin menee kauan, kun huomaat olevasi kolmas tai neljäs pyörä jossain vuosia jatkuneessa tikarienheittoskabassa jota tuttavuutesi harrastaa exänsä kanssa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsi parisuhdetta, treffailin kolmea miestä.

Naisen logiikkaa.

Apllä vauhti päällä ! Kolmen kanssa seksiä. Onko se sitä kostoseksiä entistä kohtaan?

Vierailija
24/30 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen logiikkaa.

Sama logiikka  kuin miehillä! Seksiä mutta ei seurustelua

Vierailija
25/30 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta eronnut ja heti etsimään uutta? Noin kovassa romanssipuutteessa kuka vain tuntuu hetken ihanalta. Pidä varasi. Ihanimmalta aluksi tuntuvat on usein niitä narsisseja.

Ei ollut etsimässä uutta!

Vierailija
26/30 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen logiikkaa.

Nainen ei koskaan myönnä etsivänsä parisuhdetta. Miehenä pidän sitä koomisena kuinka naisen egolle on liian vaikeaa myöntää tuota.

Vierailija
27/30 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ajatellut kirjoitella tälle palstalle. Ihan vain mielenkiinnosta rekisteröidyin, tein bion ja aloitin kymmenen uutta ketjua.
Kaikki vain tapahtui!

Vierailija
28/30 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut etsimässä uutta autoa. Kyselin vain kännissä ja läpällä pankista autorehoituksesta ja kiertelin autoliikkeissä koeajamassa autoja. En olisi ikinä kuvitellut vaihtavani autoa.

Vierailija
29/30 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen logiikkaa.

Nainen ei koskaan myönnä etsivänsä parisuhdetta. Miehenä pidän sitä koomisena kuinka naisen egolle on liian vaikeaa myöntää tuota.

Autistisena naisena haluaisin ensisijaisesti löytää ihmisen, jonka kanssa on helppo ja luonteva olla, viettää aikaa yhdessä, ehkä tehdä jotain molempia kiinnostavaa yhdessä.

On niin nähty nämä miehet(?), jotka ovat muutaman tapaamisen jälkeen muuttamassa yhteen ja ratkaisemassa kaikki "ongelmasi".

Parisuhde ei todellakaan ole prioriteettini, mutta miehet eivät vaikuta pystyvän tai haluavan muunlaista sitoutumista, ystävyyttä.

Vierailija
30/30 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ratkaisu tähän. AP, jätä se mies. Sitten anna sen puhelinnumero mulle. Mä voin myöntää etsiväni kivaa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi