Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hirveän huolissani aikuisen lapseni elämästä

Vierailija
29.03.2026 |

Pelkään ettei ole onnellinen. Itseluottamus nollissa, kaikki pettymykset ottaa todella raskaasti ja syyttää aina niistä itseään ja omaa huonouttaan. Jatkuva huoli, kun on niin epävarma tulevaisuuden suhteen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lohduta ja tue positiivisesti. Ymmärrä. Ehkä joku painostanut häntä onnistumaan ja tekemään liikaa. Nuorena on herkempi.

Näin olen yrittänyt tehdäkin. Mutta ei se vähennä huolta. Tämä ei ole mikään ohimenevä vaihe, on ollut ala-asteelta asti huonoitsetuntoinen. Koulukiusaaminen varmasti syynä.

Onko huono itsetunto itseltäsi peritty....samaistunut ?

Vierailija
22/28 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joitakin ystäviä, ja opiskelee mutta opinnnot eivät oikein ilmeisesti etene. Kesätöitä ei saanut ja siitä lannistui tosissaan vaikks yritin selittää että tilanne on vaikea kaikilla nyt.

Hienoa, asiat ovat suht hyvin. Yrittäkää tehdä kivoja, elämyksellisiä  juttuja yhdessä. Ole valmis myös vakaviin keskusteluihin. Tärkeintä olisi saada usko tulevaan. Nettiaika pitäisi saada korvattua osittain jollain, siellä ryhmässä märehtiminen pahentaa asioita. Taloudellisia lamoja tulee noin 30 vuoden välein ja niitä seuraa aina nousukausi. Niin tulee käymään nytkin. Yhteiskunnan muuttuessa keksitään aina uusia juttuja ja talous kohenee. Tehkää elämästänne nautittava, älkää murehtiko maailmaa. Elämä on nyt ja tässä.

Melkoinen  viesti. Taidat olla kova neuvomaan muita?

Olen 🐖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tue lastasi rahallisesti, jos pystyt. 

Vierailija
24/28 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö joku sukulainen palkkaamaan hänet vaikka mökin risusavottaan pariksi viikoksi? Tai lapsenvahdiksi?

Pystyykö opiskelemaan kesällä? Jos ei, niin ilman töitä talous romahtaa. Pystytkö auttamaan?

En tiedä pystyykö opiskelemaan, täytyypä kysyä. Autan toki niin paljon kuin pystyn. Sukulaisista ei ole apua. Tärkeää olisi saada hänelle jotain mielekästä tekemistä, ja kokea itsensä hyödylliseksi. 

Otapa esille ne kirpparilta ostamasi palapelit. Ne auttaa joka asiaan... eiksvaan.🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
25/28 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tue lastasi rahallisesti, jos pystyt. 

Niinköööö

Vierailija
26/28 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesätyöpaikkahakuja on yhä menossa. Minulle tulee Facebookissa päivittäin ilmoituksia yritytyksistä, jotka hakevat kesätyöntekijää. Myös työnhakuryhmiä on monta eri laista missä on ilmoituksia. Laittaa Facebookin haluun vaikka työ niin löytyy ryhmiä. 

Työt saadaan nykyään suhteilla eikä hakemalla. Niihin vähälukuisiin hakupaikkoihin on joku 1000 hakijaa per avoin paikka.

Tämä ei lohduta alamaissa olevaa.

Voihan sitä lottovoitostakin haaveilla jos haluaa ajatella positiivisesti ja saada lohtua.

Vierailija
27/28 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä tämmösiä ihmisiä on. Puolisoni ei ole ollut koskaan onnellinen, en näe häntä iloisena, kiitollisena milloinkaan. Nuoresta saakka ollut itsetunto pohjissa. En minä puolisona hänen luonnettaan/geenejään voi muttaa. Vähän niinkuin kivirekeä vetäisi.

Et sinäkään ap tälle lapsellesi mitään voi. Tuollaisille ihmisille vaikka hakisi kuun taivaalta ,ei tilanne muutu..

Näitä on nähty. Itse pun on superpositiivinen ja onnellinen elämässään, niin ei voi muuta ajatella ,kuin voi, voi.

Miksi olet puolisosi kanssa??

Vierailija
28/28 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö kesällä jotain vapaaehtoistyötä? Ainakin luonnonsuojelujärjestöillä on ollut jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi