Duudsonit on vasta nelikymppisiä kolleja mutta näyttävät eläkeläisiltä
Kommentit (36)
Urpoimpien on aina vaikea käsittää että joskus parikymppisenä julkisuuteen tulleet eivät näytä enää keski-ikäisenä samalta ilman naamanleikkelyitä ja meikkiä. Eikä sillä että noita tyyppejä jotenkin fanittaisin, mutta aloitus on täysin vähä-älyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin 47-vuotiasta viisikymppiseksi enkä nelikymppiseksi. Mutta eihän ne mitään nuorukaisia enää ole!
Kyse olikin siitä, että näyttävät olevan noin 65-70 v. Mikä heidät on noin vanhentanut?
Kyse onkin siitä, että kenenkään ulkonäköä ei pidä kommentoida. Jos sinulla ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin pidä mölyt mahassasi.
Alkoholistit ei vanhene kauniisti. Ulkoisesti tai sisäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin 47-vuotiasta viisikymppiseksi enkä nelikymppiseksi. Mutta eihän ne mitään nuorukaisia enää ole!
Kyse olikin siitä, että näyttävät olevan noin 65-70 v. Mikä heidät on noin vanhentanut?
No ei kai nyt sentään miltään eläkeikäisiltä näytä. Eiköhän näytä ihan ikäisiltään, ainakin kuvien perusteella mitä olen nähnyt..
Missä olet nähnyt sellaisia kuvia? Kuvassa kuin kuvassa näyttävät eläkeläisukoilta. Enemmänkin taitaa olla siitä kiinni, että noin ei saa sanoa miehistä vaan pitäisi kehua, kuinka nuorekkailta he näyttävät farmariasuisina 😁
No tuletko viisaammamasksi kun saat vauvapalstalla näin sanoa. . Ketään ei kiinosta. 😝😝😝😝😝😝
Sinuakin kiinnosti niin paljon, että luit ja kommentoit 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Urpoimpien on aina vaikea käsittää että joskus parikymppisenä julkisuuteen tulleet eivät näytä enää keski-ikäisenä samalta ilman naamanleikkelyitä ja meikkiä. Eikä sillä että noita tyyppejä jotenkin fanittaisin, mutta aloitus on täysin vähä-älyinen.
Useimmathan näyttävät nimen omaan ymmärtävän, että 40-50 vuotiaana näyttävät 60-70 vuotiaita. Ei kukaan vertaakaan heitä 20 vuotiaisiin.
Mulle se ja sama, jokainen vanhenee ja naamakin muuttuu jos ei sille mitään tee. Toisten ulkonkö muuttuu nopeammin vanhemman näköiseksi, geenit ja myös elämäntavat vaikkuttavat.
Mutta sitä minä eniten ihmettelen että miten ketään kiinnostaa tuo elokuva jossa keski-ikäiset ukot koheltaa lapsellisesti. Nähnyt vain mainoksia telkussa. Muitakin niin kotimaisia kuin ulkomaisia, ihmettelen miten niitä kukaan jaksaa katsoa.
Yli 45 vuotias pyöristetään 50 vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse onkin siitä, että kenenkään ulkonäköä ei pidä kommentoida. Jos sinulla ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin pidä mölyt mahassasi.
Tervetuloa uutena palstalle. Täällä on ihan päivittäistä, että arvostellaan ulkonäköä. Yleensä tosin naisten, joten on erittäin virkistävää, että tällä kertaa kyseessä on miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa uutena palstalle. Täällä on ihan päivittäistä, että arvostellaan ulkonäköä. Yleensä tosin naisten, joten on erittäin virkistävää, että tällä kertaa kyseessä on miehet.
Eli vastaat vihaan vihalla, joten et ole yhtään sen parempi ihminen, kuin muutkaan arvostelijat.
nuorissa jaksoissa kiusattiin tosi paljon yksinäistä yksinasuvaa miestä. Hänen kotitielleen asennettiin ansoja joille sitten naurettiin. Miehen kohtalo on jäänyt vaivaamaan mieltäni pitkään.
Oliko mies mukana tuotannossa ja sai palkkiota, vai hyväksikäytettiinkö miestä tuotannossa?
Tämä aloitus on ollut jo 50 minuuttia ilman että tuikkari on huutamassa törkeyksiä ja mieesvihaaaaaaa. Lieköhän virpomassa.
Vierailija kirjoitti:
nuorissa jaksoissa kiusattiin tosi paljon yksinäistä yksinasuvaa miestä. Hänen kotitielleen asennettiin ansoja joille sitten naurettiin. Miehen kohtalo on jäänyt vaivaamaan mieltäni pitkään.
Oliko mies mukana tuotannossa ja sai palkkiota, vai hyväksikäytettiinkö miestä tuotannossa?
Mies myös epäinhimillistettiin laittamalla hänen kasvojensa päälle Hitlerin kasvot. Eli häpäistiin henkilö ja sitten oli lupa kiusata. Olihan hän Mr. Hitler. Mutta saiko mies osansa tv-sarjojen ja elokuvien tuotoista vai käytettiinkö miestä taploudellisesti hyväksi?
En tiennytkään että eläkkeelle pääsee vielä nykyäänkin 50-vuotiaana. Aika hurja, missä ammatissa olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vastaat vihaan vihalla, joten et ole yhtään sen parempi ihminen, kuin muutkaan arvostelijat.
Et vaikuta kovinkaan ystävälliseltä toista kommentoijaa kohtaan. Olisiko sinun syytä pitää mölyt mahassasi, jos et osaa olla kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaikuta kovinkaan ystävälliseltä toista kommentoijaa kohtaan. Olisiko sinun syytä pitää mölyt mahassasi, jos et osaa olla kohtelias.
Yritän ohjata elämässä eksynyttä karitsaa paremmille tavoille. Totta kai ilkeistä ihmisistä ilkeilyyn puuttuminen tuntuu alkuun epäreilulle.
No tuletko viisaammamasksi kun saat vauvapalstalla näin sanoa. . Ketään ei kiinosta. 😝😝😝😝😝😝