Mitä olet syönyt tänään?
Olen syönyt 300 grammaa porkkanaraastetta, omenamehua ja 3 tomaattia.
Kommentit (21)
En mitään. Ei ole rahaa ruokaan. Olen juonut vain sokerivettä, etten tuntisi nälkää.
Jaa. Aamulla kahvia ja pari riisikakkua pähkinävoin ja banaaniviipaleiden kanssa. Lounaaksi meni pinaattikeitto kananmunan kanssa ja päivälliseksi Saarioisten tonnikala roiskeläppä ja omena töissä.
Tuorepuristettua appelsiinimehua, banaani, mansikoita, jogurttia ja mysliä. Pad thai kananmunalla. 8 kuppia espressoa.
Makaronilaatkkoa ja vihersalaattia, pari hedelmää, pari riisikakkua, monta isoa kuppia teetä
Pierujen haistelu ja maistelu
Pissan juominen
Ulosteiden syöminen
Syljen nieleminen
Nämä kaikki suoraan naisen tarjoilemana😋
Ruusu kaalia,perunoita,kikherneitä,punajuuria ja juomana pullo punaviiniä.
Herättyäni join kahvia kaurajuomalla. Siitä muutaman tunteroisen päästä söin salaattia, jossa valmissalaattisekoitusta, raejuustoa ja tonnikalaa. Join jälkiruuaksi kahvia pikkupullan kanssa. Iltasella eli aika äskettäin söin sushia ja päälle marja-hedelmäsörsselsöniä. Ihan äskettäin napsin suuhuni muutaman makiaisen. Kohta hampien pesu ja aatuutilullaa. Ei menny päivän syömisten makrot ihan optimaalisesti, mutta ihan ok syöntipäivä silti.
Iso mansikkasmoothie, kurpitsansiemeniä
Karjalanpiirakka ja juustosiivu
Jauhelihamakaronilaatikkoa, tomaatti, salaattia, fetaa, pinaatinlehtiä
Banaani, 2 satsumaa
Cappuccino, puolikas voisilmäpullasta
Monivitamiinipore plus iso lasillinen vettä
Pullo Vichy Novellea
Valmisruokalinjalla on menty, kun olen halunnut keskittyä tämän viikonlopun vain hauskanpitoon ja harrastuksiin (kokkaamisen ym. sijaan).
Saarioisen härkäruukku + raejuustoa.
Coopin valmissalaatti (tonnikala-pasta).
Saarioisen kananuudeliruukku + raejuustoa.
Energiajuoma.
Oottepa te vähäruokasia!
Mä olen syönyt 5 ruisleipäviipaletta, lautasellisen nakkikeittoa, 2 pullaa, 2 kupillista kahvia ja lasi maitoa.
Aamulla 2 kananmunaa ja kaks ruisleipäviipaletta kurkkua tomaattia
Lounas 300g perunaa ja naudanlihapataa
Kahvi ja pulla
Päivällinen 300g naudanmaksapihvit ja perunaa
Teetä ja kääretorttupala
Näköjään herkkupäivä ollut
Itse teen ruoat
Vierailija kirjoitti:
Oottepa te vähäruokasia!
Mä olen syönyt 5 ruisleipäviipaletta, lautasellisen nakkikeittoa, 2 pullaa, 2 kupillista kahvia ja lasi maitoa.
No etpä sinäkään mikään syöppö ole. Leivät voi sijoittaa aamu- ja iltapalalle, sekä pari niistä vaikka lounaalle, päivällinen oli tuo nakkikeitto ja kahviaikaan meni kaksi pullaa, mikä ei nyt sekään mikään kauhea juttu ole.
Vierailija kirjoitti:
Oottepa te vähäruokasia!
Jätitkö vain tänään kasvikset ja hedelmät pois, vai etkö tykkää niitä syödä? Joku tulee myös kohta huomauttamaan, että proteiini puuttuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla 2 kananmunaa ja kaks ruisleipäviipaletta kurkkua tomaattia
Lounas 300g perunaa ja naudanlihapataa
Kahvi ja pulla
Päivällinen 300g naudanmaksapihvit ja perunaa
Teetä ja kääretorttupala
Näköjään herkkupäivä ollut
Itse teen ruoat
Tästä tul näläkä.
Olen syönyt tänään puoli litraa vodkaa ja kaksi Karhun nelosolutta.
Jääkaappini on täynnä laadukkaita herkkuruokia, joista osan olen tehnyt itse kuten sisäfilelasagne, mutta oloni on kylläinen ja tyydytetty.
Laitoin kanakormaa basmatiriisillä ja naan-leivällä. Muuta en ole syönyt.