Olin av:lla ensimmäisen kerran 24v sitten
Aivan käsittämätöntä. 24 vuotta.
Kaksi-kymmentä-neljä VUOTTA.
Mihin nämä vuodet katosi?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä aika Ap. Onnittelut vai osanotto?
Itse olen tiennyt palstan olemassaolosta vajaa 10 vuotta. Aika pitkiä poissaolotaukoja tarvitsen väliin, luetut jutut ovat täällä välillä sen verran sakeita ja sekavia. :D
Kai se menee jo osanoton puolelle. :) Pitkiä taukoja itselläkin välillä. Mutta kuitenkin epäsäännöllisen säännöllisesti täällä on tullut aina pyörähdettyä. Ihme, että tämä palsta on edes vielä toiminnassa ja vielä näinkin viriili.
Vierailija kirjoitti:
26 vuotta on mulla täynnä. Ja muistan nikilliset ajat, meillä oli myös miittejä ja t-paita. *reps*
Koskaan en päässyt miitteihin, kun ne oli niin kaukana. Kateellisena vain luin niistä.
Vierailija kirjoitti:
26 vuotta on mulla täynnä. Ja muistan nikilliset ajat, meillä oli myös miittejä ja t-paita. *reps*
Kuulostaa, että täällä on ollut yhteisöllisyyttä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli ennen monta eri puolta. Oli kuumeilu, odotus, aihe vapaa ja vaikka mitä. Ja porukka käytti nimimerkkejä.
Kuulostaa erilaiselta. Miksi nimimerkit poistettiin?
En oikein tiedä. Kai ne poistui siinä samalla, kun tämä uudistui.
Oletteko silloin nuorena j ä n n i ä 🥺👉👈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä aika Ap. Onnittelut vai osanotto?
Itse olen tiennyt palstan olemassaolosta vajaa 10 vuotta. Aika pitkiä poissaolotaukoja tarvitsen väliin, luetut jutut ovat täällä välillä sen verran sakeita ja sekavia. :D
Kai se menee jo osanoton puolelle. :) Pitkiä taukoja itselläkin välillä. Mutta kuitenkin epäsäännöllisen säännöllisesti täällä on tullut aina pyörähdettyä. Ihme, että tämä palsta on edes vielä toiminnassa ja vielä näinkin viriili.
Varmasti on kivaa ja hyvää mukana myös, kun tulee palattua. Sinänsä kunnioitettava aika, jos olet jaksanut aina välillä käydä. Kanssakirjoittelijatkin ovat tainneet jo vaihtua useaan kertaan tuona aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli. Huumoria tosin kaipaa enemmän kuin mitään muuta. Se katosi ja nykyäänhän ihmiset ovat ihan estottoman ilkeitä ja huonokäytöksisiä.
Samoin täällä olen kirjoitellut kohta 25 vuotta. M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli ennen monta eri puolta. Oli kuumeilu, odotus, aihe vapaa ja vaikka mitä. Ja porukka käytti nimimerkkejä.
Kuulostaa erilaiselta. Miksi nimimerkit poistettiin?
En oikein tiedä. Kai ne poistui siinä samalla, kun tämä uudistui.
Okei. Harmi sinällään. Helpottaisi vähän keskustelua, jos olisi edes jotkin tunnisteet, nimimerkit, vierailija numero xx, tai jotain.
Itselläni kanssa 20 vuotta AV:lla. Melkein päivittäin käyn edelleen, mutta harvassa on ketjut joita avaan. En tiedä onko nostalgia kullannut muistot, mutta mielestäni politiikasta jauhaminen puuttui palstalta kononaan. Nyt tuntuu että täällä ei muuta olekaan. Hyvät viihdeketjutkin pilataan politiikkajankkauksella hyvin nopeaan. On tietty helmiä edelleen, mutta harvemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli. Huumoria tosin kaipaa enemmän kuin mitään muuta. Se katosi ja nykyäänhän ihmiset ovat ihan estottoman ilkeitä ja huonokäytöksisiä.
Onpa kyllä harmi. Ehkä myös kirjoittelijat ovat ajan saatossa vaihtuneet. Uusi sukupolvi, isompi ikähajonta, tai erilainen netti-etiketti nykypäivänä.
Juu täällä keskusteltiin niin kuin ihmiset keskustelee kasvotusten. Eli pääsääntöisesti fiksusti. Nykyisin täällä on jotain ihme jankkausta ja haukkumista ja negatiivinen vastaustyyli. Ennen oli silloin tällöin joku porvoosta, nyt täällä ei paljon muita olekaan.
(porvoosta eli provoilija)
Vierailija kirjoitti:
Yksi ainoa elämä.
Ja tuhosit sen tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Juu täällä keskusteltiin niin kuin ihmiset keskustelee kasvotusten. Eli pääsääntöisesti fiksusti. Nykyisin täällä on jotain ihme jankkausta ja haukkumista ja negatiivinen vastaustyyli. Ennen oli silloin tällöin joku porvoosta, nyt täällä ei paljon muita olekaan.
(porvoosta eli provoilija)
Kuulostaa, että keskustelukulttuuri palstalla on muuttunut paljon. Tuolla ihmiset sanoivat ennen olleen nimimerkit. Olisiko sekin osin vaikuttanut asiaan?