Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!
Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Ei yllättänyt Sointu Borgin taito. On sujuva sanainen, selkeä. Mukava kun on vähän vaihtelua. Itselläni ei mitään hajua et kuka on Myyrä 😄Epäily vaihtelee
Sointu on hyvä juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä täältä palstalta on kaikki keskustelijat? Viime vuonna oli spekulointi paljon vilkkaampaa. Kertokaa näkemyksiänne :)
Ketjun otsikko on niin epäselvä, että ei tänne keskustelijat löydä. Pitäisi olla myyrä-aiheinen otsikko. Lisäksi eka jakso oli niin sekava, että ei siitä ole paljon keskusteltavaa. Itse olen ekaan jaksoon pettynyt.
Epäselvä? Eihän tuota voi selvemmin sanoa.
No oisko 'Myyrä kausi xxxx official' mitään? En mäkään Sointu Borgin kautta lähtis tätä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä täältä palstalta on kaikki keskustelijat? Viime vuonna oli spekulointi paljon vilkkaampaa. Kertokaa näkemyksiänne :)
Ketjun otsikko on niin epäselvä, että ei tänne keskustelijat löydä. Pitäisi olla myyrä-aiheinen otsikko. Lisäksi eka jakso oli niin sekava, että ei siitä ole paljon keskusteltavaa. Itse olen ekaan jaksoon pettynyt.
No oisko 'Myyrä kausi xxxx official' mitään? En mäkään Sointu Borgin kautta lähtis tätä hakemaan.
Enkä minä. En itse asiassa edes tajunnut että tämä on se "virallinen" Myyrä-keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Osaako tuo Amira hävetä yhtään. Sanoo jotenkin niin kun veneessä oli Timo, miten tuo vanhus
tuossa on ja sanoo, että Timoa ei saa laskea lautalle enää, mikä se on määräilemään ja nimittelemään ketään tai sanoa vanhukseksi.
. Amira on muutenkin liian suulas tuolla ja lisäksi erittäin vastenmielisen näköinen.
Mullakin otti hieman korviin kun puhuu Kahilaisesta vanhuksena ja todella ilkeään sävyyn =(
Samoin kiukutteli siellä luokkahuoneessa kun oli yksin eri mieltä kuin muut. Aivan käsittämättömän huonot käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Amira on, en koskaan ole kuullut tai nähnyt hänestä mitään.
Eikös se ole joku miljoonas somettaja ja podcastin joita näissä ohjelmissa pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kirjoittaa tuohon hakukenttään myyrä niin tulee heti ensimmäisenä tämä vaihtoehto ja viestien määrästä voi päätellä että tämä on aktiivisin. Tosin aika vähän tänne kirjoitellaan näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kirjoittaa tuohon hakukenttään myyrä niin tulee heti ensimmäisenä tämä vaihtoehto ja viestien määrästä voi päätellä että tämä on aktiivisin. Tosin aika vähän tänne kirjoitellaan näköjään.
Ei viitti paljon ketjua availla, jos täällä joku seuraa Katsomosta ja haluaa ehdottomasti aina spoilata ohjelman seuraavan jakson niiltä, jotka katsovat tv:n tahtiin. Näissä seurantarealityissä pitäisi olla kyllä kiellettyä julkaista jaksoja etukäteen maksua vastaan. Tekee keskustelun lähes mahdottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viitti paljon ketjua availla, jos täällä joku seuraa Katsomosta ja haluaa ehdottomasti aina spoilata ohjelman seuraavan jakson niiltä, jotka katsovat tv:n tahtiin. Näissä seurantarealityissä pitäisi olla kyllä kiellettyä julkaista jaksoja etukäteen maksua vastaan. Tekee keskustelun lähes mahdottomaksi.
Ei keskustelu ole mahdotonta. Kyllähän sitä voi sen oman mielipiteen kirjoittaa vaikka osa onkin katsonut jo seuraavan jakson.
Mä taas tykkään tietää kuka tippuu seuraavana niin ei tarvi sitä spekuloida, vaan voi keskittyä seuraamaan kaikkia pikku vihjeitä. Jenkki versioista esim. Amazing Race ym. mä katson aina etukäteen Wikipediasta kuka voitti niin ei tule sitten pettymystä lopussa. Usein kävi niin että mun suosikki putosi, mutta kun tietää etukäteen voittajan ei silleen kiinny kauden edestessä vääriin kisaajiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei keskustelu ole mahdotonta. Kyllähän sitä voi sen oman mielipiteen kirjoittaa vaikka osa onkin katsonut jo seuraavan jakson.
Mä taas tykkään tietää kuka tippuu seuraavana niin ei tarvi sitä spekuloida, vaan voi keskittyä seuraamaan kaikkia pikku vihjeitä. Jenkki versioista esim. Amazing Race ym. mä katson aina etukäteen Wikipediasta kuka voitti niin ei tule sitten pettymystä lopussa. Usein kävi niin että mun suosikki putosi, mutta kun tietää etukäteen voittajan ei silleen kiinny kauden edestessä vääriin kisaajiin :)
Itse en pidä sitä keskusteluun osallistumisena, että käy roiskaisemassa vain oman mielipiteensä johonkin julki, eikä se ole yhtään se, mikä minua kiinnostaa. En halua tietää etukäteen mitään, joten en voi lukea muiden viestejä ja sitten kommentoida niitä. Henkilökohtainen mielipiteeni taas ei varmaan sinänsä ole niin merkityksellinen, että se pitäisi saada julkaistua.
Seuraavat henkilöt eivät ole myyriä, koska ovat tehneet sellaisia asioita, joita myyrä ei ennakkotietonsa kanssa, tai muuten, tekisi:
Stan arvasi sen minkälie pääikonin oikein, ja veti laatikkotehtävästä +500.
Sekä Lauri että Jesse veti laatikkotehtävästä +200, myyrällä olis ollu parempiakin vaihtoehtoja.
Amira ei voi olla myyrä, koska keksi ja kertoi miten se valokuvia seinällä -tehtävä ratkaistaan. Lisäksi, et sä nyt myyränä valitse rahoja immuniteetin sijaan siinä neuvottelussa.
Timo lähti valokuvatehtävässä aika nopeasti tehtävänannon jälkeen katsomaan numeroita valokuvien takaa. Miksi myyrä haluais avustaa tehtävän ratkaisua noin paljon?
Sergei: ei voi olla myyrä, koska ei myyrä halua mennä ensimmäisenä tuossa lukko/köysi -tehtävässä.
Voiko myyrä muka edes olla kakkosjaksossa sukeltaneiden (Sara, Timo, Amira, Lauri) ulkopuolella, ja seisoskella vaan passiivisesti rannalla? Voisiko uimataidoton Hanad muka valikoitua myyräksi jos noin monessa tehtävässä vaaditaan kyseistä taitoa? Lauri on liian ilmiselvä ja näkyvä myyrä. Ja jos hän on myyrä, niin aika iso riski alkaa puhua siinä cronoksen kello -tehtävässä sen puolesta, että ei lähdetä huoneesta mihinkään.
Kuka jääkään jäljelle? Sara ei ole tehnyt mitään, mitä myyrä ei ikinä ennakkotietoineen tekisi. Ja argumentteja hänen myyryydestään (ennakkotiedot ja muuta) on pitkä lista tällä palstalla. Sekin, että osaa uida ja sukeltaa noin hyvin, sopii kyllä kuvaan. Saa paljon vastuuta vesitehtävissä, ja siten mahdollisuuksia myyräillä.
Hanad on mielestäni ainoa mahdollinen myyrä enää hänen lisäkseen. Mutta kyllä Sarasta vaan jotenkin tosi selvästi myyrämäisyys välittyy.
Sanon että Timo on myyrä selkeesti.
Vierailija kirjoitti:
Sanon että Timo on myyrä selkeesti.
Olisi kiva lukea enemmän perusteluja tälle? Esimerkiksi miten on myyräillyt tms?
Musta tuntuu että Stan Saanila on myyrä. Hän on lihava ja lepponen. Kunhan vaan hörisee menemään. Ja on ehkä lähtenyt formaattiin koska hänelle on luvattu myyrän rooli, ei hän nyt perusjulkkistositeevee -tyypiltä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että Stan Saanila on myyrä. Hän on lihava ja lepponen. Kunhan vaan hörisee menemään. Ja on ehkä lähtenyt formaattiin koska hänelle on luvattu myyrän rooli, ei hän nyt perusjulkkistositeevee -tyypiltä vaikuta.
Kuten sanoin niin myyrä ei ikinä ottaisi laatikkotehtävästä +500, eikä ratkaisisi tuota ikonitehtävää. Eli Stan ei ole myyrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri juontaa livenä Viiden jälkeen. Siinä on usein haastatteluja. Laurin luulisi olevan hyvä kuuntelija. Silti jätti liput "erämaatehtävässä" paikoilleen, vaikka tehtävänanto oli "ottakaa kaikki näkemänne mukaan" tms. Muut tajusivat ottaa lipun mukaan tai kaataa ne.
Retrogradi-tehtävässä Lauri "unohti" kertoa Sergeille mistä suunnasta alkoivat Saran kanssa sukeltaa. Tiputti myös ainoana kepin, johon helmiä pujoteltiin.
Ehdotti myös köysitehtävässä, että päädyssä oleva jäbä lähtee toisena. No se yllättäen oli tosi hidasta, joten peruuttivat ja Amiran lähettivät keskeltä matkaan.
Paljon osuu mokailua yhdelle jätkälle...
Ja huom: tässä vain noin 15 % Laurin mokailuista.
Laurissa kyllä kieltämättä epäilyttävää se että puhuu rahasta koko ajan mutta kuinka paljon todellisuudessa hankkinut rahaa? Silti näen ennemmin Laurissa kovan kilpailijan enkä myyrää
onko tilastoa kuinka paljon myyrät ovat paskoneet voittopottia kullakin kaudella ?
paljonko tulee bonusta tuotannolta per hukattu tonni ?
muuten, lähtisitkö tavisten kisassa myyräksi paskomaan voittajan, vaikkapa yksinhuoltajaäidin, pottia ?
pari typerää tehtävää, jossa kaikki rahat menetetään, jos ja kun...
eli tuotanto haluaa säästää rahaa.
melkein näkemättä pa..aa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin niin myyrä ei ikinä ottaisi laatikkotehtävästä +500, eikä ratkaisisi tuota ikonitehtävää. Eli Stan ei ole myyrä.
Mulle nää säännöt on epäselvät, katon eka kertaa, saako myyrä jotain sanktiota jos edesauttaa rahan ansaintaa? Myyrähän ei saa palkkiota jos voittaa vaan ns. kunnian.
Jos myyrä auttaa rahapotin keräämisessä niin hänen Instagram-tilinsä suljetaan ja hänet määrätään viiden vuoden alkoholinkäyttökieltoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle nää säännöt on epäselvät, katon eka kertaa, saako myyrä jotain sanktiota jos edesauttaa rahan ansaintaa? Myyrähän ei saa palkkiota jos voittaa vaan ns. kunnian.
No ei saa sanktiota mutta kyllä hänen pitää myyrämäisesti toimia koko ajan, eikä ainakaan tuollaisessa tilanteessa edesauttaa potin kasvatusta, kun on ihan selkeä mahdollissuus kusta rahoja.
Mikä tämä Amira on, en koskaan ole kuullut tai nähnyt hänestä mitään.