Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!
Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!
Kommentit (136)
Julianna ei ole myyrä.
Perustelut: putoaa kolmosjakson alussa.
Lauri on selkeä (yli 65 %) myyräehdokkaani kolmen jakson perusteella. Kakkosena Heidi (noin 15 %).
En ota tuosta Laurista oikeen selvää. Ainakin pelaa kovaa/sekoittaa pakkaa mutta olisko tuossa jotain muutakin?
Olen heti alusta asti epäillyt Amiraa.
Ohjelman insertissä hän on ainut joka ei sano mitään (kun kilpailijoista näytetään että he sanovat joko olevansa myyriä tai etteivät ole myyriä), hän vaan vetää kuvitteellisen vetoketjun suunsa eteen. Miksi yksi muista poikkeava? Tuotannon vihje?
Kreikan saari jossa kilpailijat ovat, on nimeltään Alimia (voisiko olla vihje - ainut kenen nimi alkaa A:lla ja ehkä muutoikin vähän saman tyylinen nimi saaren nimen kanssa).
Amira on näyttelijä, joten osaisi ehkä vetää myyrä-roolin uskottavasti.
Myyrä-testiin tullessa hän oli ainut jonka jokeri oli pöydällä Myyrä-teksti ylöspäin ja se kuvattiin suht läheltä. Kaikkilta muilta kilpailijoilta näytettiin kun laittoivat jokerin sormenjälki ylöspäin pöydälle. Sattumaa vai tämäkin tuotannon vihje katsojille?
Laatikko-tehtävästä Amira otti jokerin. Okei, olisi voinut ottaa miinusta mutta toisaalta seivasi tuolla Jokereilla paremmin itsensä, mutta ei kuitenkaan tuonut pottiin rahaa.
Välihaastatteluissa vaikuttaa jotenkin teennäiseltä tai kuin olisi selvästi harjoitellut spiikkejä.
Epäileekö kukaan muu Amiraa? Tai löytääkö joku muu hänen toiminnasta myyräilyjä?
Toi Kreikan saari ja Amiran nimi. Amira Rchidi on anagrammi sanasta Alimia. Kun kirjaimet järjestetään uudelleen: Amira Rchidi Alimari Chid Alimia Rchid Alimia + Rchid
Eli Amira Rchidin nimi sisältää käytännössä Alimia-sanan kirjaimet. Tämä on hyvin tyypillinen Myyrä-tyylinen vihje.
Sen lisäksi nopealla googlaamisella Amira tarkoittaa arvokasta henkilöä (prinsessa) ja Alimia taas tarkoittaa arvokas paikkaa (elinkelpoinen saari keskellä karua merta). Eli kielellinen ja merkityksellinen yhteys;
molempien nimet liittyvät arvoon, elämään ja selviytymiseen.
Soinnun kikkien välissä olisi kiva hauduttaa Helapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Julianna ei ole myyrä.
Perustelut: putoaa kolmosjakson alussa.
Lauri on selkeä (yli 65 %) myyräehdokkaani kolmen jakson perusteella. Kakkosena Heidi (noin 15 %).
Kerrohan perustelusi 🙂
Sara on aika varmasti myyrä
Vierailija kirjoitti:
Moni tuotannossa mukana ollut sanoo, että Sointu tuoksahti.
Mistä päästä?
Mitä ensimmäisen jakson tiimien Maa & Meri oli tarkoitus etsiä? Siis rahaa toki, mutta missä se oli? Näytti siltä, että kuvattiin vaan edestakaisin säheltäviä kilpailijoita, mutta kun tiimit eivät rahaa löytäneet, en ymmärtänyt, missä se oli. Vai menikö se vaan multa ohi.
Katsokaa Laurin ilmeitä lautastehtävän jälkeen, ennen ja jälkeen kun halaa Timoa.
Feikki-happyhappyjoyjoystä parissa sekunnissa "tää meni nyt reisille" -ilmeeseen (kun vain kamera näkee ilmeen).
ISO telli.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Laurin ilmeitä lautastehtävän jälkeen, ennen ja jälkeen kun halaa Timoa.
Feikki-happyhappyjoyjoystä parissa sekunnissa "tää meni nyt reisille" -ilmeeseen (kun vain kamera näkee ilmeen).
ISO telli.
Missä tilanteissa Laurista on välittynyt sellainen olo, että hällä olisi ennakkotietoa?🙂
Juoko siis liikaa alkoa? Espanja-ohjelmassa ainakin selitteli juomisiaan, kuten kunnon alkkiksen kuuluukin.
tekotissinen turhista turhin "julkkis"
Vierailija kirjoitti:
Varmasti älykäs nainen, kun on yliopistotutkinnot yms. Mutta itsetunto taitaa olla aika huono, kun on pitänyt muokata tervettä kehoa noin rankalla kädellä. Ikävä kyllä pidän häntä erittäin huonona roolimallina kaikille naisille juuri tuon syyn takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti älykäs nainen, kun on yliopistotutkinnot yms. Mutta itsetunto taitaa olla aika huono, kun on pitänyt muokata tervettä kehoa noin rankalla kädellä. Ikävä kyllä pidän häntä erittäin huonona roolimallina kaikille naisille juuri tuon syyn takia.
paistuu sellainen jatkuva aggressiivisuus ja hyökkäävyys
Ura tapahtuma-alalla sai eräänlaisen alkusysäyksen abivuotena, jolloin Borg päätyi rääväsuisen räppäri Petri Nygårdin Pillumagneetti-videolle leikkimään tyynysotaa.
Borgia itseään muisto naurattaa edelleen, mutta vanhempia tyttären villi abivuosi hirvitti.
– Olin ollut tuttu näky Tampereen yökerhoissa jo alaikäisenä, kun ramppasin baareissa siskon papereilla, Borg paljastaa.
– Villit vuoteni alkoivat lukion kolmannella. Olin aina ollut hyvä oppilas, kasin ja ysin keskiarvo. Lukiossa riehaannuin täysin ja päädyin Petri Nygårdin Pillumagneetti-videolle. Vanhemmat olivat aivan kauhuissaan, että herranjumala mitä täällä tapahtuu, hän nauraa.
Kipinä tapahtuma-alalle syttyi ”villinä vuosina”, jolloin Borg aloitti työt Sedu Koskisen yökerhossa.
– Rupesin sitten työkseni pyörimään yökerhoissa. Äiti on myöhemmin vitsaillut, ettei hän oikein tiedä mitä abivuotena tapahtui, mutta kaipa löysin yökerhosta sisäisen intohimoni.
"Missä tilanteissa Laurista on välittynyt sellainen olo, että hällä olisi ennakkotietoa?"
Esimerkiksi laatikkotehtävässä, kun kuiskasi yhdelle, että kolmoslaatikossa (jota ei ollut tarkistanut) on jokeri, vaikka siinä oli isoimmat miinukset.
Haastattelussa sanoi, että Oura-sormuksen mukaan oli kuvausten aikaan jopa 14 tuntia stressiä päivässä, kun taas Viiden jälkeen -päivinä keskimäärin puoli tuntia.
Ekassa tehtävässä suorilta rantaan uiminen muistutti Idan hyvin poikkeavaa suoritusta tietovisa-tehtävässä. Ero muihin kilpailijoihin oli kuin yöllä ja päivällä. Ja Laurista ei saa vaikutelmaa, että olisi hyvin eksentrinen taiteilijanero tms., jolla tuo olisi selitettävissä.
Sanoi uineensa heti rantaan, jotta voisi seurata muita. Oikeasti selkä oli muiden suuntaan ainaki 15-20 sekuntia sen jälkeen, kun käveli jo rannalla. Ei mitään kiirettä kääntyä katsomaan muiden suoriutumista. Olisi voinut tehdä sen jo ennen kuin taputtaa siihen tukkiin, mutta ei tehnyt edes sitä koskettuaan...
Jos puheet ja käytös ovat ristiriidassa niin on sekin melko iso telli.
30-35 vastaavaa detaljia olen spotannut Laurista. Kolmen jakson perusteella. Mutta eiköhän nämä jo ala monelle riittää.
Soinnulla on karismaattisen matala feminiininen ääni ja isot tissit. Nainen minun makuuni.
Mielestäni Lauri pelaa samalla lailla kuin Olli Herman pelasi muutama kausi sitten. Eli tekee itsestään koko ajan Myyrän mutta sopivissa kohtaa pelaa joukkueelle.
En usko Lauria enkä myöskään Heidiä Myyräksi, vahvin epäiltyni on edelleen Sara.
Täällä on kieltämättä hyvää pohdintaa kuka se voisi olla. Hattu päästä niille jotka bongaavat noita tuotannon vihjeitä.
Olen epäillyt myyräksi Lauria heti. Jesseä myös.
Mutta sitten joku heitti ilmoille sellaisen että "jospa Sointu onkin se myyrä" niin rupesin miettimään että aivan, ohjelman inserttihän on "mikään ei ole sitä miltä näyttää" ja sitä on suorastaan tuputettu joka jaksossa.
Kahilaisesta olin varma ettei ole myyrä. Mutta sitten rupesin ajattelemaan että jos hän siksi huutelee kokoajan että "minä se myyrä olen!" jotta kukaan ei epäilisi häntä. Itse olen sellainen että jos porukassa on "myyrä" tai "petollinen", niin vaikka en tietäisi mistään mitään niin olen aina se jota syytetään. Varmaan jotain kokemuksia siitä että on iänikuinen syntipukki. Eli jos myyrän tai petollisen rooli langetettaisi minulle niin varmaan toimisin kuten Kahilainen, eli huutelisin ympäriinsä että olen myyrä.
Voihan se olla että myyriä on useampia ja he eivät tiedä toisistaan mitään. Tai sitten jollekulle "ei myyrälle" on kerrottu kuka se myyrä on mutta hän ei sitä saa paljastaa kenellekkään, vaan hänen pitää stalkata kokoajan sitä myyrää ja ikäänkuin korjata myyrän sabotoinnit...?
Myytä voi tietää että tulossa on viime kauden tapaan huutokauppatehtävä jolloin porukka kuluttaa siihen asti tienatut rahat, ihan kuten viime kaudella myyrä tietokilpailussa tienasi eniten rahaa (ja sen myötä suojan myyräepäilyjä vastaan)